Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tutkin mieheni puhelinta 💔

Vierailija
01.01.2025 |

EnsimmÀisen kerran elÀmÀssÀ. Olen luullut, ettÀ mulla on maailman kiltein ja uskollisin mies.

SydÀmeni aivan sÀrkyi. Olimme puhuneet naimisiinmenosta ym. HÀn sanoo joka pv rakastavansa minua ja lapsiamme.

Nyt en vain tiedÀ, ettÀ miten otan asian puheeksi? Joo tutkin sun puhelintas... voi paska tÀtÀ elÀmÀÀ.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kĂ€vi minullakin. Otaksuin miestĂ€ni aina vĂ€hĂ€n sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hĂ€nen kĂ€nnykkÀÀnsĂ€, hĂ€n osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. SiellĂ€ pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsĂ€ssĂ€ 53 v iĂ€ssĂ€. Keskustelut tĂ€ynnĂ€ sekstiviestittelyĂ€ ja nakukuvia. 

Oliko teillÀ seksitön tai lÀhes seksitön liitto? Mielenkiinnosta kysyn

No kieltÀmÀttÀ olen evÀnnyt seksiÀ mieheltÀni. Johtuu pitkÀlti myös omista epÀvarmuuksistani, kun olen rupsahtanut niin lihavaksi ja ryppyiseksi. Toisaalta olen nyt vÀhÀn kiinnostunut enemmÀn, kun tiedÀn, ettÀ miehellÀ onkin luultua enemmÀn vientiÀ eikÀ ole ihan tÀysi luuseri.

Öh? Olet pitĂ€nyt puolisoasi luuserina, nössönĂ€, harmaana ja evĂ€nnyt seksin? Ei vaikuta kauhean hyvĂ€ltĂ€ suhteelta. Ei mikÀÀn ihme, ettĂ€ on lipsahtanut hakemaan seuraa muualta.

Vierailija
22/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kĂ€vi minullakin. Otaksuin miestĂ€ni aina vĂ€hĂ€n sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hĂ€nen kĂ€nnykkÀÀnsĂ€, hĂ€n osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. SiellĂ€ pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsĂ€ssĂ€ 53 v iĂ€ssĂ€. Keskustelut tĂ€ynnĂ€ sekstiviestittelyĂ€ ja nakukuvia. 

No kieltÀmÀttÀ olen evÀnnyt seksiÀ mieheltÀni. Johtuu pitkÀlti myös omista epÀvarmuuksistani, kun olen rupsahtanut niin lihavaksi ja ryppyiseksi. Toisaalta olen nyt vÀhÀn kiinnostunut enemmÀn, kun tiedÀn, ettÀ miehellÀ onkin luultua enemmÀn vientiÀ eikÀ ole ihan tÀysi luuseri.

SÀÀlittÀvÀ provo olet

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh? Olet pitĂ€nyt puolisoasi luuserina, nös

Provo vastaa provolle. Tai tyhmÀ provolle. Mahtavaa!

Vierailija
24/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitÀ sieltÀ löytyi?

HÄmÄsteluvideo toisen miehen kanssa.

Vierailija
25/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
26/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-nainen sanoi tutkineensa puhelintani. JĂ€tin hĂ€net, koska hĂ€n ei luota minuun ja oli tutkinut puhelintani ilman lupaa. Toisten tekstiviestien lukeminen on rikos ja hĂ€n oli tehnyt niin. 

Tarkkaan ottaen se ei ole rikos. ViestintÀsalaisuus koskee vain viestin suojatyua matkaa viestin lÀhettÀjÀltÀ vastaanottajalle.

Se, ettÀ joku lukee kirjeesi taiviestisi sen jÀlkeen, kun ne on jo saavuttaneet silmÀsi, ei ole enÀÀ rikos.

Jos ex-naisesi olisi kertonut löydöksiÀÀn eteenpÀin, kyseeseen olisi voinut tulla "yksityiselÀmÀÀ koskevan loukkaavan tiedon levittÀminen"

Vierailija
27/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi sitÀ tutkit, ajankuluksi? Puhelin, postit, lompakko, kÀsilaukku kuuluvat mielestÀni jokaisen yksityisyyteen, joihin ei puututa, eikÀ tutkita. Outoa, jollei sen vertaa luota seurustelukumppaniinsa tai puolisoonsa.

Vierailija
28/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pahaa teki, hyvÀksyin hampaat irvessÀ mieheni kaksoiselÀmÀn. Jollain tavalla jopa kunnioitan hÀntÀ aiempaa enemmÀn. Ei olekaan sellainen hiirulainen kuin luulin, jos kerran kykenee ja kehtaa vehdata parhaassa iÀssÀ olevien tyttöjen kanssa. Jollain tasolla jopa vÀhÀn eroottista ajatella. Minulla onkin tasokkaampi mies kuin luulin. En olisi koskaan mieltÀnyt itseÀni vaimoksi, joka hyvÀksyisi miehen rakastajattaret, mutta tÀhÀn ollaan tultu. Kunh

Suhtautumisesi on tĂ€ysin luonnollista. NĂ€in on toimittu avioliitossa jo tuhansia vuosia ja vasta viimeisten vuosikymmenten tĂ€tĂ€ on alettu paheksumaan. Rakastajattaret kuuluvat viriilin miehen elĂ€mÀÀn. Onnellisempi mies tarkoittaa onnellisempaa avioliittoa. Kuten sanoit, mies ei tietenkÀÀn saa puhua rakastajattaristaan sinun kuullen. 

Vierailija
29/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sitten tapahtui?

MitÀ nyt provoja keksiville yleensÀ tapahtuu? Ne unohdetaan.

Vierailija
30/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Odotettavissa huomisiltaan asti:

Maan etelÀ- ja keskiosassa

EnimmÀkseen runsasta pilvisyyttÀ, paikoin pilvipeite rakoilee. Alueen itÀosissa monin paikoin lumisadetta, illan kuluessa sÀÀ poutaantuu. LÀmpötila on yöstÀ alkaen -5...-15 astetta, pÀivÀllÀ lounaassa paikoin vÀhÀn lauhempaa. Heikkoa tai kohtalaista pohjoisenpuoleista tuulta, yöstÀ alkaen heikkoa tuulta.

Vierailija
31/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pahaa teki, hyvÀksyin hampaat irvessÀ mieheni kaksoiselÀmÀn. Jollain tavalla jopa kunnioitan hÀntÀ aiempaa enemmÀn. Ei olekaan sellainen hiirulainen kuin luulin, jos kerran kykenee ja kehtaa vehdata parhaassa iÀssÀ olevien tyttöjen kanssa. Jollain tasolla jopa vÀhÀn eroottista ajatella. Minulla onkin tasokkaampi mies kuin luulin. En olisi koskaan mieltÀnyt itseÀni vaimoksi, joka hyvÀksyisi miehen rakastajattaret, mutta tÀhÀn ollaan tultu. Kunh

Suhtautumisesi on tÀysin luonnollista. NÀin on toimittu avioliitossa jo tuhansia vuosia ja vasta viimeisten vuosikymmenten tÀtÀ on alettu paheksumaan. Rakastajattaret kuuluvat viriilin miehen elÀmÀÀn. Onnellisempi mies tarkoittaa onnellisempaa avioliittoa. Kuten sanoit, mies ei tietenkÀÀn saa puhua rakas

Monogaminen avoliitto yleistyi aabrahamilaisten uskontojen myötÀ, kyseessÀ suhteellisen uusi asia. NeitseellisyyskÀÀn ei ole ollut koskaan kovin suosittua. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat suurimmaksi osaksi olleet polygamisia. Vasta nykyuskonnot nostivat pidÀttyvÀisyyden ja yksiaviollisuuden jalustalle ja edelleen pyrkivÀt kontrolloimaan naissukupuolta ja vierittÀmÀÀn vastuun moraalista ja siveydestÀ pelkÀstÀÀn naissukupuolen harteille.

Vierailija
32/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monogaminen avoliitto yleistyi aabrahamilaisten uskontojen myötÀ, kyseessÀ suhteellisen uusi asia. NeitseellisyyskÀÀn ei ole ollut koskaan kovin suosittua. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat suurimmaksi osaksi olleet polygamisia. Vasta nykyuskonnot nostivat pidÀttyvÀisyyden ja yksiaviollisuuden jalustalle ja edelleen pyrkivÀt kontrolloimaan naissukupuolta ja vierittÀmÀÀn vastuun moraalista ja siveydestÀ pelkÀstÀÀn naissukupuolen harteille.

Esim. keskiajalla suosittiin puolison valinnassa naista, jolla oli jo lapsia. Lapsivuodekuolleisuus oli tuolloin suurta. TĂ€mĂ€ neitsyyshömpötys oli pappisvĂ€en juttuja, ei valtaosa kansasta siitĂ€ liikoja innostunut. 

Vierailija
33/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitÀ sieltÀ löytyi?

HÄmÄsteluvideo toisen miehen kanssa.

Vierailija
34/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sitten tapahtui?

No nyt oli jo kunnon fantasiaa, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi neljÀ