Tutkin mieheni puhelinta đź’”
Ensimmäisen kerran elämässä. Olen luullut, että mulla on maailman kiltein ja uskollisin mies.
Sydämeni aivan särkyi. Olimme puhuneet naimisiinmenosta ym. Hän sanoo joka pv rakastavansa minua ja lapsiamme.
Nyt en vain tiedä, että miten otan asian puheeksi? Joo tutkin sun puhelintas... voi paska tätä elämää.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kävi minullakin. Otaksuin miestäni aina vähän sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hänen kännykkäänsä, hän osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. Siellä pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsässä 53 v iässä. Keskustelut täynnä sekstiviestittelyä ja nakukuvia.
Oliko teillä seksitön tai lähes seksitön liitto? Mielenkiinnosta kysyn
No kieltämättä olen evännyt seksiä mieheltäni. Johtuu pitkälti myös omista epävarmuuksistani, kun olen rupsahtanut niin lihavaksi ja ryppyiseksi. Toisaalta olen nyt vähän kiinnostunut enemmän, kun tiedän, että miehellä onkin luultua enemmän vientiä eikä ole ihan täysi luuseri.
Säälittävä provo olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kävi minullakin. Otaksuin miestäni aina vähän sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hänen kännykkäänsä, hän osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. Siellä pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsässä 53 v iässä. Keskustelut täynnä sekstiviestittelyä ja nakukuvia.
Oliko teillä seksitön tai lähes seksitön liitto? Mielenkiinnosta kysyn
No kieltämättä olen evännyt seksiä mieheltäni. Johtuu pitkälti myös omista epävarmuuksistani, kun olen rupsahtanut niin lihavaksi ja ryppyiseksi. Toisaalta olen nyt vähän kiinnostunut enemmän, kun tiedän, että miehellä onkin luultua enemmän vientiä eikä ole ihan täysi luuseri.
Öh? Olet pitänyt puolisoasi luuserina, nös
Provo vastaa provolle. Tai tyhmä provolle. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
No mitä sieltä löytyi?
HĂĄmĂĄsteluvideo toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-nainen sanoi tutkineensa puhelintani. Jätin hänet, koska hän ei luota minuun ja oli tutkinut puhelintani ilman lupaa. Toisten tekstiviestien lukeminen on rikos ja hän oli tehnyt niin.
Tarkkaan ottaen se ei ole rikos. Viestintäsalaisuus koskee vain viestin suojatyua matkaa viestin lähettäjältä vastaanottajalle.
Se, että joku lukee kirjeesi taiviestisi sen jälkeen, kun ne on jo saavuttaneet silmäsi, ei ole enää rikos.
Jos ex-naisesi olisi kertonut löydöksiään eteenpäin, kyseeseen olisi voinut tulla "yksityiselämää koskevan loukkaavan tiedon levittäminen"
Miksi sitä tutkit, ajankuluksi? Puhelin, postit, lompakko, käsilaukku kuuluvat mielestäni jokaisen yksityisyyteen, joihin ei puututa, eikä tutkita. Outoa, jollei sen vertaa luota seurustelukumppaniinsa tai puolisoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pahaa teki, hyväksyin hampaat irvessä mieheni kaksoiselämän. Jollain tavalla jopa kunnioitan häntä aiempaa enemmän. Ei olekaan sellainen hiirulainen kuin luulin, jos kerran kykenee ja kehtaa vehdata parhaassa iässä olevien tyttöjen kanssa. Jollain tasolla jopa vähän eroottista ajatella. Minulla onkin tasokkaampi mies kuin luulin. En olisi koskaan mieltänyt itseäni vaimoksi, joka hyväksyisi miehen rakastajattaret, mutta tähän ollaan tultu. Kunh
Suhtautumisesi on täysin luonnollista. Näin on toimittu avioliitossa jo tuhansia vuosia ja vasta viimeisten vuosikymmenten tätä on alettu paheksumaan. Rakastajattaret kuuluvat viriilin miehen elämään. Onnellisempi mies tarkoittaa onnellisempaa avioliittoa. Kuten sanoit, mies ei tietenkään saa puhua rakastajattaristaan sinun kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
Mitä nyt provoja keksiville yleensä tapahtuu? Ne unohdetaan.
Odotettavissa huomisiltaan asti:
Maan etelä- ja keskiosassa
Enimmäkseen runsasta pilvisyyttä, paikoin pilvipeite rakoilee. Alueen itäosissa monin paikoin lumisadetta, illan kuluessa sää poutaantuu. Lämpötila on yöstä alkaen -5...-15 astetta, päivällä lounaassa paikoin vähän lauhempaa. Heikkoa tai kohtalaista pohjoisenpuoleista tuulta, yöstä alkaen heikkoa tuulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pahaa teki, hyväksyin hampaat irvessä mieheni kaksoiselämän. Jollain tavalla jopa kunnioitan häntä aiempaa enemmän. Ei olekaan sellainen hiirulainen kuin luulin, jos kerran kykenee ja kehtaa vehdata parhaassa iässä olevien tyttöjen kanssa. Jollain tasolla jopa vähän eroottista ajatella. Minulla onkin tasokkaampi mies kuin luulin. En olisi koskaan mieltänyt itseäni vaimoksi, joka hyväksyisi miehen rakastajattaret, mutta tähän ollaan tultu. Kunh
Suhtautumisesi on täysin luonnollista. Näin on toimittu avioliitossa jo tuhansia vuosia ja vasta viimeisten vuosikymmenten tätä on alettu paheksumaan. Rakastajattaret kuuluvat viriilin miehen elämään. Onnellisempi mies tarkoittaa onnellisempaa avioliittoa. Kuten sanoit, mies ei tietenkään saa puhua rakas
Monogaminen avoliitto yleistyi aabrahamilaisten uskontojen myötä, kyseessä suhteellisen uusi asia. Neitseellisyyskään ei ole ollut koskaan kovin suosittua. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat suurimmaksi osaksi olleet polygamisia. Vasta nykyuskonnot nostivat pidättyväisyyden ja yksiaviollisuuden jalustalle ja edelleen pyrkivät kontrolloimaan naissukupuolta ja vierittämään vastuun moraalista ja siveydestä pelkästään naissukupuolen harteille.
Monogaminen avoliitto yleistyi aabrahamilaisten uskontojen myötä, kyseessä suhteellisen uusi asia. Neitseellisyyskään ei ole ollut koskaan kovin suosittua. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat suurimmaksi osaksi olleet polygamisia. Vasta nykyuskonnot nostivat pidättyväisyyden ja yksiaviollisuuden jalustalle ja edelleen pyrkivät kontrolloimaan naissukupuolta ja vierittämään vastuun moraalista ja siveydestä pelkästään naissukupuolen harteille.
Esim. keskiajalla suosittiin puolison valinnassa naista, jolla oli jo lapsia. Lapsivuodekuolleisuus oli tuolloin suurta. Tämä neitsyyshömpötys oli pappisväen juttuja, ei valtaosa kansasta siitä liikoja innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sieltä löytyi?
HĂĄmĂĄsteluvideo toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
No nyt oli jo kunnon fantasiaa, kiitos.
Öh? Olet pitänyt puolisoasi luuserina, nössönä, harmaana ja evännyt seksin? Ei vaikuta kauhean hyvältä suhteelta. Ei mikään ihme, että on lipsahtanut hakemaan seuraa muualta.