Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queen of Fucking Everything Areenassa

Vierailija
01.01.2025 |

Areenassa uusi sarja Queen of fucking everything. Vaikuttaa aika hyvältä. Pääosassa Laura Malmivaara. Katsoin yöllä pari jaksoa. Laura näyttelee hyvin kiinteistövälittäjää. Oletteko jo katsoneet?

Kommentit (333)

Vierailija
101/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan hyvä. Lymi on tän hetken nro 1 ohjaaja käsikirjoittaja, niin timanttista

Vierailija
102/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun koulutettuun ylempään keskiluokkaan eikä kiinteistövälittäjiä lasketa kuuluvan siihen. Joten aika huvittavaa kun pitivät itseään about asiakkaittensa kaltaisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska, muuttuu vaan absurdiksi, mutta toisaalta viihdytävää kohellusta

Muuten hyvä, enkä halua dissata Tiina Lymiä, mutta pakko on sanoa, että miksi näihin kotimaisiin sarjoihin pitää aina kirjoittaa jotain epäuskottavaa shaibaa ja pahinta ovat nämä ihme "jännärit", joihin noi päähenkilöt aina joutuu. Siis anteeksi mutta kenen elämä on tuollaista? Tässäkin olisi ollut ihan riittävän herkullinen ja kiinnostava alkuasetelma jo ihan sinänsä, pelkkien "tosiasioiden" pohjalta, miksi siihen pitää keksiä niin epäuskottavia jännäri-käänteitä??? 

Esim. Johanna Vuoksenmaan Klikkaa mua, siinä sarja, joka oli ihanasti samaistuttava ja oikeasti elämän makuinen, ollen samalla super kiinnostava, loistavasti vuorosanoitettu ja tietty hyvin näytelty. Tässä ois ollut aineksia samaan, jos homma olisi pidetty edes vähän lähempänä maan pintaa. 

Vierailija
104/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oli, katoin kaikki putkeen.

Vierailija
105/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun koulutettuun ylempään keskiluokkaan eikä kiinteistövälittäjiä lasketa kuuluvan siihen. Joten aika huvittavaa kun pitivät itseään about asiakkaittensa kaltaisina.

Apua. Mikä dinosaurus sä oot...? En tiedä nauraisinko vai itkisinkö. 

Vierailija
106/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kauppatieteiden maisteri. Kaikki kiinteistövälittäjät eivät toki ole akateemisia. Sen lisäksi omisti ihanan merenrantamökin, ja asui hallintaoikeudella mamman miljoona-asunnossa. Mihin luokkaan sijoittaisit hänet?

Vierailija
107/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mikä dinosaurus sä oot...? En tiedä nauraisinko vai itkisinkö. 

No siis kyllä minustakin oli vähän epäuskottavaa, että kiinteistövälittäjät, vaikkakin olivat arvoasuntojen välittäjiä, olivat maailmankuvaltaan sellaisia pinnallisia muka-menestyjiä, joiden edessä piti esittää kaikenlaista, eikä voinut edes sitä sanoa, että mies kusetti ja jätti kaikki velat itselle? Siis wtf? Ainoat perheet, jossa oon nähnyt vastaavankaltaista asennoitumista ovat olleet yliopiston proffa-kielissä äidin ja kirurgi-isän, ja eliittiperhe-kasvatti-lääkärin ja hänen tyhjäntoimittaja(edustus/kulttuuriala)vaimonsa perheet. Niistä ei kyllä kiinteistönvälittäjiksi lähdetty 🤣

Vierailija
108/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kauppatieteiden maisteri. Kaikki kiinteistövälittäjät eivät toki ole akateemisia. Sen lisäksi omisti ihanan merenrantamökin, ja asui hallintaoikeudella mamman miljoona-asunnossa. Mihin luokkaan sijoittaisit hänet?

Miksei se siis ollut ok, että perintöasunto ois lyhentänyt sitä velkaa? Vai oliko epäjohdonmukainen juoneltaan?

Vierailija
109/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka onkin, niin eivät he kaikki ole kermaperseoloista ja täysin ymmärtämättömiä muiden vaikeuksille. Ainakin varmaan, jos ammatti on kiinteistönvälittäjä, vaikka oot KTM? Toki juoni nyt voi olla mitä tahansa tarinan vuoksi, ei tarvitse olla 1:1:een reaalimaailman kanssa kaikessa. 

Vierailija
110/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näyttelijän nimi on toi joka on toi kaavoituslautakunnan mies joka on noiden kanssa?

Vierailija
111/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa. Jo sarjan nimi on sellainen, että ei vois vähempää kiinnostaa.

En muutenkaan tykkää kiroilusta ja jonkun keski-ikäisen muijan kiroilua huonosti kirjoitetussa ja näytellyssä sarjassa olisi tuskastuttavaa katsella. Ei kiitos. Näin itsekin keski-ikäisenä vaadin jo vähän tasoa ohjelmiltakin.

Tätä pidetään jo nyt monessa mediassa televisiosarjojen huippuna. Joten se siitä huonosti näyttelemisestä ja laadun vaatimisesta.

Jos pitää tuota huippuna, niin se jo kertoo kaiken 😄

Vierailija
112/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jotkut jo totesi, totean minäkin: Sanna-Kaisa Palo on ihan huippu, mikä näyttelijä! Hyviä olivat kyllä kaikki, Malmivaara ja Salminen ihan mahtavia! Viihdyin todella hyvin, kerrankin kotimaisen ääressä. Sarja kannattaa katsoa.

Vierailija
113/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaa, kun jäi se Birgitan puisto patsaineen näkemättä :D 

Vierailija
114/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa skeidaa tuo sarja. Joka toinen sana on v*ttu

Vierailija
115/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän harmittaa, kun jäi se Birgitan puisto patsaineen näkemättä :D 

No kakkoskaudella nähdään

Vierailija
116/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tradenomille se on onnistunut ammatinvalinta, KTM:lle ei, ainakaan jos ei omista firmaa. Sori nyt vaan, hän on epäonnistunut saavuttamaan potentiaalinsa.

Vierailija
117/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se siis ollut ok, että perintöasunto ois lyhentänyt sitä velkaa? Vai oliko epäjohdonmukainen juoneltaan?

Koska se olisi ulosmitattu kuten kävi mökillekin (jonka Salminen sitten hänelle hankki takaisin). Asunnon omisti äityli, ja Lindalla oli vain hallintaoikeus siihen - täten sitä ei voitu ulosmitata.

Vierailija
118/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tradenomille se on onnistunut ammatinvalinta, KTM:lle ei, ainakaan jos ei omista firmaa. Sori nyt vaan, hän on epäonnistunut saavuttamaan potentiaalinsa.

KTM:ää kiinnostaa raha. Luultavimmin arvoasuntojen välittäjänä on mahdollisuus tienata sievoisia summia jos on oikeat kontaktit ja on hyvä työssään. 

Vierailija
119/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta patsaana keskellä puistoa!!

Vierailija
120/333 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ihan ymmärrä, miksi sarjassa on sellaista kanssaihmisiin kohdistuvaa vihaväkivaltaa, vaikka se nyt kuvaisikin olevinaan sitäkin vain metaforan tms. tasolla? Ei tule muuta selitystä mieleen, kuin että tekijä(t) eivät ole saaneet purettua ihmisten käytöksestä syntynyttä vihaa oikein mihinkään ja nuo kohtaukset ovat sen käsittelyä "taiteen keinoin", eli tän sarjan. 

Itse en tietenkään ole julkisuuden henkilö, jota ehkä ketuttaa itsestäni netissä haukuttu scheisse, tai kriitikoiden ammoiset arvostelut, joihin ei oikein voi julkisesti vastata.

Eikä elämässäni ole muutenkaan elementtejä, joissa minun pitäisi niellä epäoikeudenmukaiseksi kokemaani vihaa voimatta mitenkään vastata siihen. tulee vain vaikutelma, että tämän tekijöillä sellaista on ollut sisällään paljonkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän