Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan luullut, että Lindan nuori isä oli Olavi Uusivirta. Typerä olo! Onko muiden mielestä samaa näköä?
Ei kyl yhtään! Tai no joo, molemmilla on kaksi silmää ja sierainta sekä alakasvoissa suu ynnä leuka. Raajojakin saman verran. Että.Olet ilkeä. Vaivauduitko edes laittamaan heidän kuviaan vierekkäin
Eikä ole ilkeä. Hauskasti vastaa, että noiden miesten välillä ei ole minkäänlaista yhdennäköisyyttä paitsi nuo luetellut. Tai en tiedä, olisko silmissä samanlaista vähän.
Aivan erinäköiset ihmiset. Kasvojen muotokin tyystin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa saitsi? Pari kertaa tuli ton sarjan aikana, ikinä ennen kuullutkaan tollaista sanaa.
Vitsiväännös sanasta "sight" = näkymä. Tai siitä monikosta, sights, kun suomeksi sanotaan, että hyvät näkymät.
En oo minäkään kuullu ikinä käytettävän. Sopii Börjen suurieleiseen suuhun, omaa vääntelyä. Kai kaikilla on jotain "omia" sanoja. Joku vois huvittaa itseään sanomalla kissaa kätsiksi ja koiraa dogsiksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura leikkasi äidiltään hiustupon? Meinasiko tehdä DNA-testin? Kun eikö se äiti jossain vaiheessa sanonut, että ei hänellä ole tytärtä. Ja kun oli geeneistä puhe, Laura oli sen oloinen, että miten voisi olla äitinsä geeneistä. Jos isänsä olikin Heikin kaltainen yh, ja äiti tuli mukaan kuvioihin vain rahan takia.
Laura ei leikannut äidiltään yhtään mitään. Lauran äitiä emme sarjassa näe.
Laura on näyttelijä, jonka esittämä roolihahmo Linda leikkaa näyttelijältä, joka näyttelee hänen roolihahmonsa Lindan äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en meinannut ensin tunnistaa Max Ovaskaa (kaavoituslautakunnan kätyri). Oli jotenkin niin eri tyylinen kuin muissa rooleissaan.
Ihmettelin koko sarjan, että minkä ihmeen takia Marke on Sporan kanssa, mutta selvisi lopussa että kyllähän Spora Markea rakastaa.
Eikä Marke pelkää tuota meuhkaavaa pöljää. Joten Markea Spora ei satuta, ainakaan fyysisesti.
Pessooo!!! Minun päiväuneni Pesso Koistinen huonoilla teillä ja nyt vainaa!!
Mä sanon, et se Oona oli niin paska tyttis et Pesso ajautui rikoksiin!
EI SAA HUKUTTAA KUUMAA PESSOA!! Linda linnaan ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Mut oli kiva nähdä kuuma Pesso uudelleen, vaik hän sit kuolikin. Olisit vaan Pesso pysytellyt Kalliossa ja niiden fillarien näpertelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut oli kiva nähdä kuuma Pesso uudelleen, vaik hän sit kuolikin. Olisit vaan Pesso pysytellyt Kalliossa ja niiden fillarien näpertelyssä.
Kuumat Pesso ja Kuisma oli liia kuumia ja komeita ja fiksuja Oonalle, joka ei osannu hoitaa mitään asiaa, sekoili ja sen kauhean variksenpelättikuontalonsa kanssa ihan tavallisen näköinen, siinä missä P ja K sairaan komeita.
Kyllä tollanen plus miinus kolmikymppinen mies vaan on niin kaunis. Ja moni sellainen kastelee ja tuolla yössä saalistaa meitä vanhempia naisia, mutten pidä siitä asetelmasa, halua olla kenenkään fantasioima "vanhempi nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumat Pesso ja Kuisma oli liia kuumia ja komeita ja fiksuja Oonalle, joka ei osannu hoitaa mitään asiaa, sekoili ja sen kauhean variksenpelättikuontalonsa kanssa ihan tavallisen näköinen, siinä missä P ja K sairaan komeita.
Kyllä tollanen plus miinus kolmikymppinen mies vaan on niin kaunis. Ja moni sellainen kastelee ja tuolla yössä saalistaa meitä vanhempia naisia, mutten pidä siitä asetelma
"Kastelee meitä vanhempia (kuivia?) naisia" 😅
Vastenmielinen päähenkilö vaikeuttaa sarjasta pitämistä.
Ymmärrän niitä, jotka tykkää ja niitä, jotka ei tykkää tästä sarjasta. Mutta raikasta on se, että pääroolissa on viiskymppinen nainen! Että pyöritään tän ikäluokan maailmassa ja se todella kantaa.
Tästä kiitos Lymille, tuotannolle ja Ylelle! Ei tuijoteta jotain idioottimaista käyrää et vain 2-3kymppuset muka kiinnostaa (haukotus).
Vierailija kirjoitti:
Miks tää sarja on niin hypetetty? Katsoin kans itse putkeen kaikki jaksot, ihan jees, ei mikään ihmeellinen kuitenkaan. En ymmärrä mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. Selittäkää te jotka ootte ihan innoissanne tästä?
Ovat tottuneet katsomaan todella paskoja sarjoja. Silloin "ihan ok" aiheuttaa hypetystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura leikkasi äidiltään hiustupon? Meinasiko tehdä DNA-testin? Kun eikö se äiti jossain vaiheessa sanonut, että ei hänellä ole tytärtä. Ja kun oli geeneistä puhe, Laura oli sen oloinen, että miten voisi olla äitinsä geeneistä. Jos isänsä olikin Heikin kaltainen yh, ja äiti tuli mukaan kuvioihin vain rahan takia.
Pitäis olla hiuksen juuri mukana jos dna-testin haluais. Ei leikatusta hiuksesta oikein dna:ta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollanen plus miinus kolmikymppinen mies vaan on niin kaunis. Ja moni sellainen kastelee ja tuolla yössä saalistaa meitä vanhempia naisia, mutten pidä siitä asetelma
Mistä helvetin psykoosista te kärsitte hakeutukaa välittömästi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Juuri päättyi 2. katsomiskerta. Jotenkin ihan koko sarjan paras kohta on kun Linda ja Lauri ovat tehneet 11 miljoonan kaupat ja astuvat kadulle, Lauri pyytää kyytiä kotiin ja Linda ihmettelee että eiks me mennä shamppanjalle??
"Eeei. Mul on himas kaljaa."
😂 Reinikainen on huippu!
Reinikainen huippu? Mielestäni yllättävän huono. Ihmetyttää, että näinkin nimekkäät näyttelijät tekevät roolinsa noin huonosti ja epäuskottavasti. Ei oikeastaan yhtäkään hyvin vedettyä roolia ole tuossa sarjassa. Kristo Salmisen suoritus edes jotenkuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niitä, jotka tykkää ja niitä, jotka ei tykkää tästä sarjasta. Mutta raikasta on se, että pääroolissa on viiskymppinen nainen! Että pyöritään tän ikäluokan maailmassa ja se todella kantaa.
Tästä kiitos Lymille, tuotannolle ja Ylelle! Ei tuijoteta jotain idioottimaista käyrää et vain 2-3kymppuset muka kiinnostaa (haukotus).
Kyllä. Mut ois ollu kivempaa et se keski-ikäinen nainen ois voinu olla pääosasankari eikä mielenvikainen ihmishirviö. Vahvistaa sitä sairasta stereotypiaa, et vahva nainen on hirveä ja itsekäs.
Se vanhainkodin hoitaja oli niin ihanan kiva naapurintyttönainen!
t: mies
Tässäsarjassa oli hyvää päähenkilöiden moniulotteisuus. Vivahteet, erilaisuutta ihmisissä kuten oikeestikin. Pieniä detaljeja puheessa, ympäristössä, puvustuksessa, asioissa ylipäänsä
Koistinen oli paras hahmo. Harmi että kuoli niin alussa.
Mä en meinannut ensin tunnistaa Max Ovaskaa (kaavoituslautakunnan kätyri). Oli jotenkin niin eri tyylinen kuin muissa rooleissaan.
Ihmettelin koko sarjan, että minkä ihmeen takia Marke on Sporan kanssa, mutta selvisi lopussa että kyllähän Spora Markea rakastaa.