Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo unohtaa, että kiinteistönvälittäjä Annahan oli suhteessa naisen kanssa, mutta tämä jäi vain puheen tasolle, eikä tuota kumppania edes näytetty sarjassa.
Tietenkin oli, koska niin on hahmoa näytellyt myymälävaras Haapkyläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kamat kulki väärään suuntaan 😂
Espanjassa on kyllä bileitä ja osa niissä kävijöistä käyttää huumeita. Bileet ovat suurempia kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamat kulki väärään suuntaan 😂
Espanjassa on kyllä bileitä ja osa niissä kävijöistä käyttää huumeita. Bileet ovat suurempia kuin Helsingissä.
Ketjun sarjasta intoilevien keskustelijoiden ymmärryksen taso on kyllä sitä luokkaa, ettei sillä selvästi ole mitään väliä mitä siinä tapahtuu.
Mahtava sarja! Vedetty överiksi ja mutkia suoriksi, mutta kyseessähän onkin rikoskomedia eikä mikään asiaohjelma. Hyvin näytelty, ja paljon mahtavia hahmoja! Tykkäsin kovasti esim Laurista, joka kiinteistökuprun jälkeen oli tyytyväinen kun pääsee takaisin Malmille ja kaikki on kuten ennenkin. "Sinä oot halunnu maksaa velkasi ja minä en v*ttu mitään". Miksi mennä shampanjalle, kun kotona on kaljaa? Marke oli aivan mahtava.
Spora oli karkeudestaan huolimatta sankari. Ei paljastanut Markea Börjelle, vaikka menetti jo toisen sormen ja juuri ennen tilannetta oli tajunnut että Marke on muhinoinut jonkun toisen kanssa Sporan ollessa poissa.
Sarjaa katsoessa tuntui oudolta että Börje ei tajua Lindan olevan valvontakamerakuvassa. Mutta: Börjellähän ei ollut mitään tietoa Lindan kytköksistä huumeliigan alaportaaseen, Börje oli tavannut Lindan asuntonäytössä. Koistiselta oli uskomaton suoritus tajuta, että Linda oli pöllinyt lastin.
Minussa sarja viihdyttävyydestään huolimatta herätti paljon ajatuksia. Kiinteistökupruissa haisi ikävästi yhteys todelliseen elämään. Huumepiireissä meno on hirveää paskaa ja siinä ei ihmishenget tai sormet paljon paina. Miten yksinäinen Linda oli miehen häivyttyä ja talouden romahdettua, ilmeisesti kaverisuhteet olivat olleet vahvasti kalliin elämäntyylin varassa. Miten ihanaa onkaan ihan tavallinen elämä!
Parasta sarjassa oli ehdottomasti Karma-Spuge! Olen fani 😃
Englanninkielinen nimi suomenkileisellä sarjalla. Taattua roskaa. Paremoi olla katomatta, ettei tue suomalaisen kulttuurielämän syvenevää rappiota.
Kokkareiden toimintaa esitti hyvin. Vilunkia kaupunkilaisten piikkiin.
Ihmettelen kuinka tätä mainostetaan ja kehutaan taivaisiin. Miksi? Woketus on mennyttä suuressa maailmassa ja lapsiamme ei tarviste enempää aivopestä ja sekoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kuinka tätä mainostetaan ja kehutaan taivaisiin. Miksi? Woketus on mennyttä suuressa maailmassa ja lapsiamme ei tarviste enempää aivopestä ja sekoittaa.
Mikä vtun woketus? Ei sarjassa ollut mitään sellaista!
Ihan hauska.
Näin kun sitä antiikkiliike kohtausta tehtiin entisellä kotikadulla. Ihmettelin että mitäs täällä kuvataan, varmaan jotain sarjaa. Näin Lindan todellisessa elämässä, en tunnistanut näyttelijäksi, ajattelin että hän näyttää tärkeältä. Olen myös itse myynyt kyseisessä liikkeessä tavaraa rahan pulassa. :D
Karma-spurgu on paras hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska.
Näin kun sitä antiikkiliike kohtausta tehtiin entisellä kotikadulla. Ihmettelin että mitäs täällä kuvataan, varmaan jotain sarjaa. Näin Lindan todellisessa elämässä, en tunnistanut näyttelijäksi, ajattelin että hän näyttää tärkeältä. Olen myös itse myynyt kyseisessä liikkeessä tavaraa rahan pulassa. :D
Karma-spurgu on paras hahmo.
Mikä antiikkiliike se oli? Minulle tuli mieleen Paroni Antiikki & Design Fleminginkadulla, mutta en ollut varma.
Missä jaksossa oli tilanne, jossa Linda oli jäällä ja lävisti Koistisen? Katsoin koko sarjan mutta jotenkin missasin koko kohtauksen, lienenkö käynyt juuri muualla. Yhtäkkiä alkoi vain näkyä takaumina kyseisestä tilanteesta ja märkä Koistinen.
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa oli tilanne, jossa Linda oli jäällä ja lävisti Koistisen? Katsoin koko sarjan mutta jotenkin missasin koko kohtauksen, lienenkö käynyt juuri muualla. Yhtäkkiä alkoi vain näkyä takaumina kyseisestä tilanteesta ja märkä Koistinen.
Näytettiin jakson lopussa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Parasta sarjassa oli ehdottomasti Karma-Spuge! Olen fani 😃
Juho Milonoff on hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sarja vielä kesken, mutta on kyllä hauska ja hyvä. Spora on ihan mahtava hahmo, niin hyvin näytelty!
Spora, mikä nimikin tyypillä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille on ihan turha yrittää myydä sarjaa jonka nimessä on fucking.
Ai vähän niinkuin Fucking Åmål. Sitäkään ei katsonut ulkomailla kukaan. Vai miten se meni..
Ulkomailla kaikki ovat niin sivistyneitä etteivät käytä kyseistä sanaa, eivät edes tiedä mitä se tarkoittaa 😂
Kyseistä elokuvaa levitettiin ulkomailla myös nimellä Show me love. Ja juurikin syystä F.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v tun woke? Katso se sarja. Voit sitten kännissä yhteen ääneen kähistä sen spurgu hahmon kanssa naispaholaisista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ahmin kaikki jaksot kerralla. Varsin huvittava ja hieno sarja. Hahmot olivat tunnistettavia tosielämästä, vaikka tyylilajina onkin satiiri. Toivottavasti tulee toinen kausi.
Toivottavasti ei tule. Kyllä loppu oli niin ilmeinen, Linda valitsee naispaholaisen tien. Ei Breaking Badia tarvitse tehdä Suomessa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiin jakson lopussa kokonaan.
Mä myös hämäännyin niistä jää/luistelu-klipeistä. Ajattelin, että ne oli kokonaisuudessaan Linda mielikuvituksen tuotetta. Vasta seuraavassa jaksossa tajusin, että Koistinen oli ollut Lindan kanssa oikeasti siellä jäällä ja hukkui, kun Linda survoi luistelusauvan sen poskeen.
Mutta oliko sekin siis totta, että börje tuli jäälle Lindan luo sen jälkeen, kun Koistinen oli hukkunut avantoon? Silloinhan börje tulee tajuamaan koko kuvion pidätyksensä jälkeen: Linda oli myös jäällä samoihin aikoihin kuin börje ja Lindalla oli ne sauvat ja ne onkin yhtäkkiä yllättäen börjen kaapissa.
Sinne viedään ja siellä myydään, mistä saa parhaan hinnan. Kyllä huumelasteja paljastuu etenkin laivan konteissa kulkevista elävien kasvien seasta. Rahtilaiva kulkee oman sovitun reittinsä mukaan vaikkapa Venezuelasta Haminaan. Sieltä huumeiden matka jatkuu sinne, jossa saa parhaimman voiton.