Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Hei haloo, ovat viisikymppisiä nykyään, Levottomia tehdessä ihan nuoria. Jokainen meistä vanhenee, myös sinä ihan taatusti.
Ei Linda voinut myydä kotiaan ja kuitata velkojaan, koska se oli äitinsä kämppä ja Lindalla oli vain hallintaoikeus. Ja äitihän eli vielä.
Woketusta sarjassa ei ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oli viihdyttävä! Tuli mieleen että tekijät ovat tainneet inspiroitua mm. The Flight Attendant -sarjasta, josta on tehty suomalainen versio ja twistinä lisätty trillerin sijaan komediaa. Epärealistisuudet kai kuuluu tällaisiin sarjoihin, mutta moni juttu kieltämättä huvitti. Esim. juurikin ketjussa mainitut, miten päähenkilö soittaa työpaikaltaan omasta puhelimestaan huumepomolle ja lisäksi googlasi kaiken maailman rikoksia ihan kotikoneeltaan todennäköisesti normi selaimella jäämättä mistään kiinni. Oli myös epäuskottavaa miksi Jemika olisi antanut poistaa videon ennen kuin on saanut euroakaan ja miksei hänellä muka olisi varmuuskopioita kiristyspätkistä :D
Tämän tyylijali on mustaa komediaa, on siis tarkoituskin huvittaa ja asioita vedetään ihan tarkoituksella överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sarjalla on vaikeasti mieleenjäävä, luotaantyöntävä englanninkielinen nimi kun kuitenkin näytellään suomeksi? Yritetäänkö ehkä myydä sarjaa ulkomaille?
Et sitten katsonut alkulistaa, siellähän on yhteistyökumppaneita vaikka ketä! Siis eri tv-firmoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla parempi, että osa teistä ei kattoisi mitään sarjaa ikinä. Tuntuu nyt, että otatte fiktiivisen SADUN pikkasen liian tosissaan. Tämä sarjahan ei ole dokumentti, eikä siitä ole tarkoitus kaivaa epäkohtia vaan nauttia viihteestä!
Just näin. Tässähän on tarkoituksella vedetty moni kohtaus överiksi. Ihme niuhottajia.
Olen eri, mutta itse tykkään siitä, että asioita jätetään katsojan oman oivalluksen varaan. Tällainen överiys on minusta liian alleviivaavaa eikä siksi hauskaa.
Ongelma on se, että jos tämä sarja on tarkoitettu komediaksi, niin se ei toimi.
Tyylilaji on vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla parempi, että osa teistä ei kattoisi mitään sarjaa ikinä. Tuntuu nyt, että otatte fiktiivisen SADUN pikkasen liian tosissaan. Tämä sarjahan ei ole dokumentti, eikä siitä ole tarkoitus kaivaa epäkohtia vaan nauttia viihteestä!
Just näin. Tässähän on tarkoituksella vedetty moni kohtaus överiksi. Ihme niuhottajia.
Olen eri, mutta itse tykkään siitä, että asioita jätetään katsojan oman oivalluksen varaan. Tällainen överiys on minusta liian alleviivaavaa eikä siksi hauskaa.
Samaa mieltä. Tässä suhteessa ruotsalaiset sarjat ovat yleensä loistavia. Ne ovat oivaltavia, eikä asioita tarvitse vääntää rautalangasta.
Kaikenkaikkiaan erinomainen ja jopa vähän voimaannuttava sarja. Börjeen olisin langennut heti mutta isot miehet onkin mun makuun muutenkin saatikka tuollaiset megakarismaattiset. 🤤
Nyt vasta tajusin että Birgitta eli Sannakaisa Palo ja Börje eli Kristo Salminen on serkkupuolia tosielämässä,
Vierailija kirjoitti:
Englannin sekoittaminen suomenkieleen antaa sen käyttäjästä typerän ja lapsellisen kuvan.
Varsinkin jos käyttäjä on jo aikuinen Ihminen.
Meillä on jo kaksi virallista kieltä. Suomi ja ruotsi.
Englanti ei kuulu Suomeen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että jos tämä sarja on tarkoitettu komediaksi, niin se ei toimi
Tyylilaji on vähän hukassa.
Sehän siinä oli parasta, ihan et tiedä mitä tästä ajatella.
En aio katsoa. Aihepiiri ei kiinnosta yhtään. Yleensä tuollaiset kehutut sarjat onkin huonoja.
Ahdistaa, kun kaikki ikätoverini ovat yhtäkkiä muuttuneet vanhoiksi. Laura, Minna, Kristo. Oikeasti. Tämä tapahtunut ihan muutamassa vuodessa.
Sarja on hyvä, koska oli sujuva. Lindan vauhdikas ja ripeä meno oli mukavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että jos tämä sarja on tarkoitettu komediaksi, niin se ei toimi
Tyylilaji on vähän hukassa.Sehän siinä oli parasta, ihan et tiedä mitä tästä ajatella.
Juuri sellaisiin sarjoihin en tuhlaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, kun kaikki ikätoverini ovat yhtäkkiä muuttuneet vanhoiksi. Laura, Minna, Kristo. Oikeasti. Tämä tapahtunut ihan muutamassa vuodessa.
Ja sinä itse olet ikinuori vai? Minä olen samaa ikäluokkaa myös ja minua ahdistaa tällaiset kommentit, jossa kauhistellaan ikätovereiden vanhentumista. Itse en koe itseäni vanhaksi, mutta tällaisia kommentteja lukiessa alan tuntea itseni ihan toinen jalka haudassa olevaksi mummoksi.
Sarjan ohjannut ja käsikirjoittanut Tiina Lymi on muuten itsekin samaa ikäluokkaa ja kyllä vain, vanhentunut on hänkin jos katselee hänen kuviaan. Minusta on upeaa, että hän on uskaltanut tehdä sarjan, jossa päähenkilöt on hänen itsensä ikäisiä kypsässä iässä olevia naisia. Tässä nuoruutta ihannoivassa nykymaailmassa, joka heijastuu tähänkin ketjuun.
Onko se joku vahvan naisen merkki, että alkaa naimaan kaikkien kanssa? Niinkuin tässäkin kävi. Linda meni edes takas Börjen ja Heikin välillä. Ällötti.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset jaksot menetteli mutta sitten alkoi luistaa. Myydään suunnitelmia mutta kukaan ei ole suunnitellut tai ainakaan sitä ei näytetä. Tulee tunne että tässä on väkisin yritetty pistää tarinaa tiettyyn muottiin. Suomalaiseksi kyllä hyvin tehty sarja.
OLIHAN SIINÄ SUUNNITTELIJA! Se teinityttö, juttuhan oli vaan kusetus!
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku vahvan naisen merkki, että alkaa naimaan kaikkien kanssa? Niinkuin tässäkin kävi. Linda meni edes takas Börjen ja Heikin välillä. Ällötti.
Monetkin naiset saattaa haluta tehdä noin muttei uskalla! Vapaa nainen oli, ukkokin kadonnu kuin pierru saharaan!
No sarjassahan ei ollut mitään lesbokuviota. Mainittiin että on parisuhteessa naisen kanssa, mutta muuten asiaa ei käsitelty.