Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ihannoidaan, että Börje ottaisi Lindan puoliväkisin ja Linda voi vain vikistä.
Ei ajatella, että oikeassa elämässä Börje runttaisi kuivana kakkoseen ja sen jälkeen olisi nuorien hännystelijöidensä vuoro tyydyttää itsensä Lindaan ja kaikki tuo kuvattaisiin ja vuodettaisiin nettiin. Sitten tekisi ilmoituksen, jossa myy Lindaa ja pitää itse rahat.
Onhan tuo bärjefanitus muutenkin romantisoivaa. Eihän se mikään rosmokaan ole, vaan huumekauppias. Vähän vähemmän tyylikästä kuin isoisä rosvo-Roopena.
Börjen hahmo on ällöttävä ja varoituskellot soi. Myös jotenkin nörtti hahmo, creepy.
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä ei olekaan kokemusta psykosta mutta myönnän että salainen fantasiani oli jo nuoresta naisesta että mies ottaa omansa eikä kysele. Niin kiihottavaa.
Valitettavasti oma mieheni on kaukana tästä. Pettymys."
---
Hyppää avantoon.
Ai kuten Koistinen?
Vierailija kirjoitti:
Börjen intensiivinen katse kun he ovat syömässä ja hörppivät viiniä, se oli jotain mitä harva koskaan edes on kokenut.
Siinä oli tilanne jossa nainen on siinä hetkessä kaikki mitä mies näkee ja kaikki mistä mies välittää. Nainen on kaikki.
Kuka ei pitäisi moista romanttisena?
Se oli liian eläimellinen, hallitseva ja riskialtis. Been there. Ja tosta ei koskaan mitään hyvää seuraa oikeassa elämässä. Äly puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä ei olekaan kokemusta psykosta mutta myönnän että salainen fantasiani oli jo nuoresta naisesta että mies ottaa omansa eikä kysele. Niin kiihottavaa.
Valitettavasti oma mieheni on kaukana tästä. Pettymys."
---
Hyppää avantoon.
Onko miesten itsetunto näin heikko että avantoon ajetaan heti kun kolahtaa?
On se.
Tässähän se näkyy että naiset rakastaa miehiä jotka tuntee oman arvonsa ja on itsevarmoja. Mutta ongelma onkin se että harva on sellainen.
Mutta Börjehän ei ole itsevarma. Se esittää niin kauan, kun ei tuu seinä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Börjen intensiivinen katse kun he ovat syömässä ja hörppivät viiniä, se oli jotain mitä harva koskaan edes on kokenut.
Siinä oli tilanne jossa nainen on siinä hetkessä kaikki mitä mies näkee ja kaikki mistä mies välittää. Nainen on kaikki.
Kuka ei pitäisi moista romanttisena?
Autisti. Kuolisin, enkä mitenkään hyvällä tavalla sellaiseen tuijotukseen. Silmiin sattuu ajatuskin.
Täällä on aika monta Birgittaa osallistunut keskusteluun. Sarjan tyylilajista tuli jossain määrin myös Fargo mieleen, vaikka ei ihan yhtä hauska ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ihannoidaan, että Börje ottaisi Lindan puoliväkisin ja Linda voi vain vikistä.
Ei ajatella, että oikeassa elämässä Börje runttaisi kuivana kakkoseen ja sen jälkeen olisi nuorien hännystelijöidensä vuoro tyydyttää itsensä Lindaan ja kaikki tuo kuvattaisiin ja vuodettaisiin nettiin. Sitten tekisi ilmoituksen, jossa myy Lindaa ja pitää itse rahat.
Onhan tuo bärjefanitus muutenkin romantisoivaa. Eihän se mikään rosmokaan ole, vaan huumekauppias. Vähän vähemmän tyylikästä kuin isoisä rosvo-Roopena.
Börjen hahmo on ällöttävä ja varoituskellot soi. Myös jotenkin nörtti hahmo, creepy.
Mulle tulee Börjen olemuksesta mieleen Jorma Uotinen. Ne lasit, se takki ja se koko huoneen täyttävä ego.
Mikä on blussa?
Nyt kun kysyit, olen ihan yhtä ihmeissäni kuin sinäkin. :D
----
Olen hekotellut tälle nyt jonkin aikaa 😆. Vissiin aika mennä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Kristo Salminen tullut nyt vanhemmiten niin isänsä (Esko Salminen) kuin isoisänsä näköiseksi! Komeita miehiä kaikki tyyni, charmikkain tietenkin Tauno Palo (isoisä). Koko trio hyviä näyttelijöitä.
Ainoa hahmo, josta en sarjassa pidä, siis Börje.
Börjehän oli lutuinen rosmohahmo. Inhottava oli sen sijaan se sormensa menettänyt valittaja. Ei jaksanut kuunnella koko ajan samaa kiroilua jne. itkemistä.
Lutuinen? Mä näen sen ahdistavana. Mut hyvä, että on eri näkökulmia.
Stalkkerin ainesta. Tai siis ei sinänsä stalkkaisi vaan pakottaisi naisen olemaan omansa, ei vastaväitteitä.
Hyi kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Hei haloo, ovat viisikymppisiä nykyään, Levottomia tehdessä ihan nuoria. Jokainen meistä vanhenee, myös sinä ihan taatusti.
Haapkylä ei myöskään ollut Levottomissa.
Börje, kun Linda esittelee sen Danten Helvetin taiteilijan:
"Onks hän paukuissa?" 😂
Nyt tuli mieleen vaikka ei se taida ketään kiinnostaa. "Ilman kavaluutta" oli tosi hyvä sarja joka tavalla toisin kuin tämä. Olenko minä pudonnut jostain vai onko maailma muuttunut niin paljon ettei se enää kosketa ketään nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mieleen vaikka ei se taida ketään kiinnostaa. "Ilman kavaluutta" oli tosi hyvä sarja joka tavalla toisin kuin tämä. Olenko minä pudonnut jostain vai onko maailma muuttunut niin paljon ettei se enää kosketa ketään nykyään.
Koskettaisi varmaan enemmän, jos tulisi katsottavaksi jonnekin, vaikkapa Areenaan.
Sarjan nimihän ei ole mitenkään päälleliimattu vaan selitys sille löytyy firman nimestä. Nimi on lennokas ja kuvastaa hyvin sarjan päähenkilön elämää ja fiiliksiä.
Ei tässä sen enempää kiroilla kuin monessa muussakaan suomalaisessa leffassa tai sarjassa.
Hyvä sarja, kiva on myös katsella Stadin maisemia. Kaupunki näyttelee yhtä roolia.
N60
Vierailija kirjoitti:
Jouni Koistinen
Kyllä, henkilöhahmon koko nimi on sarjassa Jouni Koistinen. Tätäkin oli jonkun väkäleuan pitänyt alapeukuttaa. Todella ihmeellistä.
Juoni menee aina vain epäuskotttavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura leikkasi äidiltään hiustupon? Meinasiko tehdä DNA-testin? Kun eikö se äiti jossain vaiheessa sanonut, että ei hänellä ole tytärtä. Ja kun oli geeneistä puhe, Laura oli sen oloinen, että miten voisi olla äitinsä geeneistä. Jos isänsä olikin Heikin kaltainen yh, ja äiti tuli mukaan kuvioihin vain rahan takia.
Voi hyvänen aika.
Juuri ennen tuota saksimiskohtausta Lindalla ja äidillä oli harvinainen "hyvä hetki", joka kuitenkin loppui nopeaan siihen, että äiti alkoi tapansa mukaan piikitellä Lindaa. Lindan oli tarkoitus kammata äidin hiukset, mutta koska jälleen alkanut piikittely aidosti sattui, hänen impulssinsa tilanteessa oli tarttua saksiin. Jo aiemmin oli käynyt ilmi, että hiukset olivat äidille hyvin tärkeät. Sen sijaan heti ensimmäis
Tuon ikäluokan naisille se tukka oli ja on tärkeä, parturit varmaan kuolevat nälkään kun näistä permanentti, värjäys, leikkaus asiakkaista aika jättää. Jää vain latvojen tasoittelijat ja pöyheät polkat.
Yritin alkaa katsomaan mutta alkoi heti ahdistamaan kun itselläni juuri se tilanne, että pitkittyneen työttömyyden takia ja hallitusten leikkausten takia olen nyt keski-iässä saamassa elämäni ensimmäisen maksuhäiriön.
Tein töitä parikymmentä vuotta mutta terveys meni. Nyt opiskelen täysipäiväisesti uutta ammattia työttömyystuella mutta valitettavasti en ehtinyt hypätä takaisin hevosen selkään ajoissa, vaan putosin suoraan pas-kaan.
Ei tässä tilanteessa paljoa viihdytä tuo sarja. Ehkä jos tästä joskus selviän, niin sitten. En kyllä usko, että selviän. On niin rajut nuo perintäkulut.
Tuo kohtaus kiteytti hyvin sen äidin ajatusmaailman, että vielä kuoleman hetkelläkin hänelle oli tärkeintä vain se, että tukka on hyvin, tyttären tunteista viis.