Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Jäin miettimään tuota, että kovin korkealla älykkyydellä ei voi odottaa älyllistä haastamista, koska Gaussin käyrän keskiosa ei pystyisi vastaamaan haasteeseen ja tekijän pitäisi olla vielä älykästä katsojaakin älykkäämpi.
Tyydyn siis ihailemaan tai ihmettelemään käsikirjoittajien ja ohjaajien mielikuvutusta ja näkemystä siinä ihan vaan rentoutumisen lomassa.
Se minua ihmetyttää, että Suomessa ei osata tehdä tällaisia sarjoja fiksusti. Aina se sama kiroilu ja rivous. Onhan se varmaan helppoa käyttää sellaista huumorina, sehän ei paljon ajattelua vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Mutta tyylikkäästi. Minä oon ihan kurppa verrattuna näihin leideihin. 😄😂
Haapkylä on vaan hirveemmäksi käynyt, enkä tarkoita juurikaan ikää, vaan tyyliä ja maneereita, joita alkoi kasata itselleen joskus 4-7v sitten.
Katja Kukkola paras koko sarjassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan jakson ja toista osan. Jotenkin aika ennalta arvattavasti etenee ja ainakin itseä häiritsee jatkuva kiroilu sarjassa. En tiedä miksi tätä hehkutetaan, mutta ei nyt mielestäni millään tavalla kovin erikoinen sarja kyseessä. Tämä ei haasta älyllisesti vaan on aika tusinatavaraa mielestäni. Ehkä se paranee jos katsoo pidemmälle.
Meillä on ihan eri tulokulma. Itse en kaipaa koskaan älyllistä haastetta viihteestä. Sen sijaan ihailen tekijän mielikuvutusta, jos se on lentänyt, on se sitten sarja tai kirja. Tämä antaa koko ajan tasaista tykitystä hidastempoisuuden sijaan.
Kyllä kyse on aika paljon muusta kuin viihteestä. Välillä onnistutaan, välillä ei. Mutta ollaan kuitenkin muissa kuun viihteen maailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Küttner ollut pidempään, jos nyt oikein kirjoitin.
Eka jakso oli aika hyvä. Toka jakso jo paljon, paljon huonompi. Kolmatta ei tarvii katsoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanette hänet Aurorana sarjassa Seitsemän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä naiskäsikirjoittaja yrittää miellyttää miehiä, aivan kuten suurin osa naisista yleensäkin. Ekan jakson jälkeen sarja hyppäs ihan erilaiseksi. Ei pysty katsomaan. Täysin yliampuvaa, liian poissa todellisuudesta.
Sarjan täytyy olla hyvä, kun kokemukset näin ristiriitaiset. Toiset haukkuu miesvihasta ja toiset taas miesten miellyttämisestä.
Timanttinen huomio! 💎
Pakko lisätä, että onko joidenkin mielestä nainen aina olemassa vain suhteessa mieheen? Ja lesbot ärsyttää, koska luullaan, että heillä on välinpitämätön suhtautuminen miehiin?
Ja varsinkin keski-ikäisen naisen pitäisi olla vaan äidin roolissa. Ei nyt mitään irtosuhteita ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se minua ihmetyttää, että Suomessa ei osata tehdä tällaisia sarjoja fiksusti. Aina se sama kiroilu ja rivous. Onhan se varmaan helppoa käyttää sellaista huumorina, sehän ei paljon ajattelua vaadi.
Olihan siinä myös roolihahmoja jotka eivät missään nimessä olisi lausuneet ensimmäistäkään kirosanaa, esim. Birgitta. Se taas olisi ollut kovin kummallista jos joku Spora olisi puhunut samalla tavalla kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien kun meno mulla alkaa lipsua itsesäälin ja muiden syyttelyn sävyttämään narratiiviin, sanon itselleni:
Ole hiljaa, mato. Pidä itsesi läjässä.
Kun "You can do it" ei enää toimi. 😃
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt tämän hehkutusta. Ei jaksa älyttömyyden ja jatkuvan kiroilun vuoksi katsoa edes puolta jaksoa. Mikä kiroilussa niin viehättää?
Mieluummin katsoisin kun maali kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi-mankuja linjoilla!
Onpas Kristo Salminen tullut nyt vanhemmiten niin isänsä (Esko Salminen) kuin isoisänsä näköiseksi! Komeita miehiä kaikki tyyni, charmikkain tietenkin Tauno Palo (isoisä). Koko trio hyviä näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Prinsessa -leffasta, josta taisi saada Jussin.
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli katsottua ja oli ankeaa katsottavaa.
Samaa mieltä, äärimmäisen rasittavaa katsottavaa, en löytänyt pienintäkään kosketuspintaa omaan elämääni😢👎
Game of Thrones piirsi kyllä aivan epäuskottavan kuvan lohikäärmeiden kasvatuksesta ja Pulp Fictionissa se yliannostuskohtaus ei tuntunut yhtään aidolta.
Miten tynnyrissä pitää ajatusten olla, jos kaikesta on löydyttävä kosketuspinta?"
No itseäni sattuu vaan kiinnostamaan sarjat/ohjelmat, joissa on edes jotain, josta tunnistan itseni ja oman ajatteluni, mutta tästä sarjasta en löytänyt mitään samaistumispintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Kitinä Nousukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien kun meno mulla alkaa lipsua itsesäälin ja muiden syyttelyn sävyttämään narratiiviin, sanon itselleni:
Ole hiljaa, mato. Pidä itsesi läjässä.
Kun "You can do it" ei enää toimi. 😃
En tiedä oletteko katsoneet Better call Saul sarjaa, siinä on sellainen "it's showtime" kohta. Siinä tämä päähenkilö ikäänkuin kasaa itsensä ja pistää ammattiroolin päälle.
Itse teen nykyään saman maneerin jos meinaa olla tiukkaa jaksamisen kanssa ja pitää vaan silti jaksaa.
Tämä Lindan repliikki voisi toimia kun tarvitsee potkua vielä asteen enemmän
Meillä on ihan eri tulokulma. Itse en kaipaa koskaan älyllistä haastetta viihteestä. Sen sijaan ihailen tekijän mielikuvutusta, jos se on lentänyt, on se sitten sarja tai kirja. Tämä antaa koko ajan tasaista tykitystä hidastempoisuuden sijaan.