Kristinusko ja huivin pitäminen
Olkaa hyvä ja älkää ilmiantako sääntöjen mukaisia keskusteluja.
Kommentit (1246)
Kiitos sille joka kommentoi aiheeseen liittyvän Raamatun kohdan edelliseen aloitukseen
Kiitos kaikille kommentoineille, mukavaa että aihe herättää mielenkiintoa ja on ollut hienoa huomata, että tältä palstalta löytyy viisauttakin.
Olisipa mukava ollut kuulla mitä on kirjoiteltu. Olen itse aloittanut yhä enemmän huivia pitämään rukoillessani, koska 1. kor. 11 ja se tuntuu oikealta. En vielä läheskään aina muista mutta muistaessani se tuntuu siunaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että poistaja on fundamentalisti, joka säikähtää, kun ei osaakaan vastata.
Tuskinpa. Joku ateisti kertoi ilmiantavansa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukava ollut kuulla mitä on kirjoiteltu. Olen itse aloittanut yhä enemmän huivia pitämään rukoillessani, koska 1. kor. 11 ja se tuntuu oikealta. En vielä läheskään aina muista mutta muistaessani se tuntuu siunaukselta.
Samalta tuntuu minulle
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että poistaja on fundamentalisti, joka säikähtää, kun ei osaakaan vastata.
Erikoinen logiikka sinulla. Toivottavasti voit hyvin
Surullinen olo tuli edellisen ketjun ilkeilijöiden puolesta. Elämä ilman Jumalaa on rankaa
Hienoa, että aihe on esillä. Tosin kyllä sen huomaa Raamattua lukemallakin ja Pyhä Henki ohjaa.
En tiedä, että mihin entinen keskustelu liittyi? Nyt otsikossa kristinusko ja huivin pitäminen? Miten ne liittyvät toisiinsa, kun ei ev.lut tarvitse pitää huivia. Enkä oikein usko, että jos uskoon Jumalaan, että pakottaisi naisia pitämään huivia. Usko on sydämessä ja tekee sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa on kaikissa hiekkauskonnoissa. Näin sen merkit näkyvät kristinkultissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa on kaikissa hiekkauskonnoissa. Näin sen merkit näkyvät kristinkultissakin.
Naisvihaa et Raamatusta löydä. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, että mihin entinen keskustelu liittyi? Nyt otsikossa kristinusko ja huivin pitäminen? Miten ne liittyvät toisiinsa, kun ei ev.lut tarvitse pitää huivia. Enkä oikein usko, että jos uskoon Jumalaan, että pakottaisi naisia pitämään huivia. Usko on sydämessä ja tekee sen mukaan.
Aika turhauttavaa kirjoittajaa samat jutut uudestaan ja uudestaan kun ne poistetaan.
Monella ihmisella on Raamatusta olettamuksia ja ennakkoluuloja, jotka eivät pidä ollenkaan paikkaansa. Se on harmi. Herra kuitenkin kutsuu omiaan ja opettaa nöyrille tiensä.
Rakkaat ihmiset, tutustukaa Herran Sanaan älkääkö olko väärien ennakkoluulojenne varassa!
Aina ihmetyttää miten aikuiset ihmiset eivät osaa keskustella eivätkä tajua kuinka tyhmän kuvan pilkkaaminen heistä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalta tuntuu minulle
Fetissejä on monenlaisia ja se on ihan okei 😇
Vierailija kirjoitti:
Surullinen olo tuli edellisen ketjun ilkeilijöiden puolesta. Elämä ilman Jumalaa on rankaa
Niin on, omaa moraalista selkärankaa eikä rangaistuksen pelkoa ja toisten huonommaksi leimaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa et Raamatusta löydä. Päinvastoin.
Raamattu sanoo et naiset on seurakunnassa hiljaa. Koraanissa taas on kokonainen suura naisille ja jonka suurin profeetta sanoi viimeisinä sanoina kolme kertaa pitäkää naisista huolta. Islam antoi naisille oikeudet kauan ennen länsimaita, perintö, ero jne oikeudet.
Kristinuskolla ja huivilla ei ole keskenään mitään tekemistä.
Luulen, että huonon hygienian maissa naiset suojaavat pitkät hiuksensa, etteivät täit leviä yhtä helposti.
Eilen poistettiin kaksi keskustelua ja sama jatkuu tänään. Miksi aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä?