Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri keski-ikäiset naiset käyttäytyy niin huonosti aspoille?

Vierailija
01.01.2025 |

Aika moni sanoo että ne on se rasittavin asiakasryhmä. Ihmettelen miksi.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta sekaisin, lisääntymisikä ohi, miehiltä ei enää tule huomiota, suunnaton kateus muita naisia, etenkin nuorempia ja menestyneempiä kohtaan, yleisesti heikko itsetunto, ja uusfeministinen miesviha. Joku noista syistä, todennäköisti useampi tai kaikki.

Korostuuko joku tietty sosioekonominen ryhmä?

Vierailija
2/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto parempi kuin nuorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keski-ikäiset miehet. Eivät kaikki, osa on mahtavan mukavia. Osa on kireitä ja hermostuneita.

Vierailija
4/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunta syrjii keski-ikäisiä.

Vierailija
5/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako hyväitsetuntositä että uskaltaa olla törkeä muille?

Vierailija
6/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä asti heille on opetettu, että vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa. Nyt kun he itse ovat vanhoja, he olettavat että heillä on vip-kohtelu kaikkialla. 

Vierailija
7/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni boomerit on pahimpia, varsinkin mummot.

Vierailija
8/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto johtaa huonoon käytökseen muita kohtaan? Jaa-a, tänään vauva.fi:llä opittua...

Vierailija
9/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu famcelkulttuurista, joka on nuorten TikTok videoista levinnyt aikuistenkin naisten käytöskeeen. Ovat vihaisia erityisesti miehille ja toisille naisille, kun eivät saa haluamaansa seksiä Kinderistä

Vierailija
10/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämmönen tutkimus on tehty? Lähde, kiitos. 

Vierailija
11/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rupsahtaneet ja miehet eivät ole enää kiinnostuneita. Kun elämä pyörinyt ulkonäön ympärillä, iskee kriisi kun se puuttuu. Myös tuntevat, että ei ole mitään menetettävää ja uskaltavar laittaa rajat (= alkavat käyttäytyä töykeästi tuntemattomia kohtaan).

Vierailija
12/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ihmiskunnan jäsenistä mustin sielu, täynnä ammottavaa pimeyttä ja pahuutta.

Vierailija
13/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asp on nuori nainen niin veikkaan kateutta.

Vierailija
14/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyviä on kaikissa ikäluokissa ja myös miehissä. Ikä tai sukupuoli ei vaikuta.

Vierailija
15/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sitten haluaa huomiota miehiltä kun kerran lapset on vähintään lähdössä maailmalle ja oma parisuhde takana?

Vierailija
16/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen pointti. Olenkohan minä rasittava asiakas? Yleensä pyrin hymyilemään, sanomaan muutaman ystävällisen sanan. Kiitän, maksan ja lähden. Ehkä ne muutaman sanan höpötykset tekevät minusta rasittavan? Olen vain yrittänyt olla kohtelias, mutta aina ei mene ihan putkeen.

Vierailija
17/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina kohtelias, koska minun sukupolvelleni opetettiin kotona käytöstavat jotka näyttää puuttuvan aika monelta nyky ajan nuorilta. Aika usein kassa ojentaa kuitin sanomalla tässä tai

näin eikä ole hyvä ja kun kiitän en saa vastaukseksi mitään. Myös nuoret asiakkaat ei edes tervehdi kassaa tai kiitä poistuessaan. Kävelevät vaan ohi zombien näköisenä kuulokkeet korvissa. Eli mielestäni keski-ikäset kyllä osaa käyttäytyä, nuoremmat ei niinkään kun sosiaaliset taidot ja perus käytöstavat puuttuvat useimmilta.

Vierailija
18/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v eli keski-ikäinen enkä todellakaan käyttäydy huonosti. Itse olen ollut asiakaspalvelussa töissä ja kyllä paskaa kohtelua tuli monen eri ikäisiltä. Pahimpia oli keski-ikäiset miehet jotka muka vähän parempaa väkeä.

Vierailija
19/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvikysymys. Ei tunnu yhtään siltä, että pitäisi aloittaa, vaikka olen jo ihan kunnolla keski-ikäinen.

Vierailija
20/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset ymmärtää nostaa kissan pöydälle ongelmatilanteissa. Miehet ohittaa, lakaisee maton alle epäkohdat ja haluaa helppoa, mukavaa olemista. 

Tämä näkyy myös siinä, että aspassa naiset kertoo jos hotellihuone on sotkuinen, hana vuotaa, tarjoilija on töykeä tai laskutus väärin. Näin asiat voidaan korjata, koska nämä naiset ottavat VASTUUTA. 

Moni aspan nuori työntekijä loukkaantuu ja ottaa henkilökohtaisesti jos heille tuodaan toiminnan tai puitteiden epäkohtia esiin. Kasvavat sitten sietämään ikäviäkin asioita ja oppivat parantamaan toimintaansa kyllä. Kuuluu ammatilliseen kasvuun.

Kiitos ikävistäkin palautteista! 

Terv. Ison hotellin manageri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän