Miksi juuri keski-ikäiset naiset käyttäytyy niin huonosti aspoille?
Aika moni sanoo että ne on se rasittavin asiakasryhmä. Ihmettelen miksi.
Kommentit (137)
Minusta keski-ikäiset miehet. Eivät kaikki, osa on mahtavan mukavia. Osa on kireitä ja hermostuneita.
Koska yhteiskunta syrjii keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto parempi kuin nuorilla.
Tarkoittaako hyväitsetuntositä että uskaltaa olla törkeä muille?
Pienestä asti heille on opetettu, että vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa. Nyt kun he itse ovat vanhoja, he olettavat että heillä on vip-kohtelu kaikkialla.
Mielestäni boomerit on pahimpia, varsinkin mummot.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto parempi kuin nuorilla.
Hyvä itsetunto johtaa huonoon käytökseen muita kohtaan? Jaa-a, tänään vauva.fi:llä opittua...
Ehkä se johtuu famcelkulttuurista, joka on nuorten TikTok videoista levinnyt aikuistenkin naisten käytöskeeen. Ovat vihaisia erityisesti miehille ja toisille naisille, kun eivät saa haluamaansa seksiä Kinderistä
Missä tämmönen tutkimus on tehty? Lähde, kiitos.
Ovat rupsahtaneet ja miehet eivät ole enää kiinnostuneita. Kun elämä pyörinyt ulkonäön ympärillä, iskee kriisi kun se puuttuu. Myös tuntevat, että ei ole mitään menetettävää ja uskaltavar laittaa rajat (= alkavat käyttäytyä töykeästi tuntemattomia kohtaan).
Heillä on ihmiskunnan jäsenistä mustin sielu, täynnä ammottavaa pimeyttä ja pahuutta.
Jos asp on nuori nainen niin veikkaan kateutta.
Huonosti käyttäytyviä on kaikissa ikäluokissa ja myös miehissä. Ikä tai sukupuoli ei vaikuta.
Miksi ne sitten haluaa huomiota miehiltä kun kerran lapset on vähintään lähdössä maailmalle ja oma parisuhde takana?
Mielenkiintoinen pointti. Olenkohan minä rasittava asiakas? Yleensä pyrin hymyilemään, sanomaan muutaman ystävällisen sanan. Kiitän, maksan ja lähden. Ehkä ne muutaman sanan höpötykset tekevät minusta rasittavan? Olen vain yrittänyt olla kohtelias, mutta aina ei mene ihan putkeen.
Olen kyllä aina kohtelias, koska minun sukupolvelleni opetettiin kotona käytöstavat jotka näyttää puuttuvan aika monelta nyky ajan nuorilta. Aika usein kassa ojentaa kuitin sanomalla tässä tai
näin eikä ole hyvä ja kun kiitän en saa vastaukseksi mitään. Myös nuoret asiakkaat ei edes tervehdi kassaa tai kiitä poistuessaan. Kävelevät vaan ohi zombien näköisenä kuulokkeet korvissa. Eli mielestäni keski-ikäset kyllä osaa käyttäytyä, nuoremmat ei niinkään kun sosiaaliset taidot ja perus käytöstavat puuttuvat useimmilta.
Mä olen 45v eli keski-ikäinen enkä todellakaan käyttäydy huonosti. Itse olen ollut asiakaspalvelussa töissä ja kyllä paskaa kohtelua tuli monen eri ikäisiltä. Pahimpia oli keski-ikäiset miehet jotka muka vähän parempaa väkeä.
Sukupolvikysymys. Ei tunnu yhtään siltä, että pitäisi aloittaa, vaikka olen jo ihan kunnolla keski-ikäinen.
Keski-ikäiset naiset ymmärtää nostaa kissan pöydälle ongelmatilanteissa. Miehet ohittaa, lakaisee maton alle epäkohdat ja haluaa helppoa, mukavaa olemista.
Tämä näkyy myös siinä, että aspassa naiset kertoo jos hotellihuone on sotkuinen, hana vuotaa, tarjoilija on töykeä tai laskutus väärin. Näin asiat voidaan korjata, koska nämä naiset ottavat VASTUUTA.
Moni aspan nuori työntekijä loukkaantuu ja ottaa henkilökohtaisesti jos heille tuodaan toiminnan tai puitteiden epäkohtia esiin. Kasvavat sitten sietämään ikäviäkin asioita ja oppivat parantamaan toimintaansa kyllä. Kuuluu ammatilliseen kasvuun.
Kiitos ikävistäkin palautteista!
Terv. Ison hotellin manageri
Korostuuko joku tietty sosioekonominen ryhmä?