Mies arvostelee painoa
Olen 162 cm ja 52 kg, tavatessamme 47 kg, mutta se oli 7 vuotta ja kaksi lasta sitten. Mies vihjaillut aiemminkin painosta, mutta tänään sanoi, etten ole enää hoikka ja, että keskivartalolla ylimääräistä. Tuli paha mieli ja halusin vain avautua täällä. Urheilen väh. 3 x viikossa ja tuntuu, että mikään ei riitä miehelle.
Kommentit (24)
Onko kyseinen mies timmissä kunnossa itse? Jos ei ole, kehota katsomaan peiliin.
On itsekin timmissä kunnossa ja urheilullinen, mutta omasta mielestä olen itsekin hyvässä kunnossa, enkä siksi ymmärrä yhtään näitä miehen kommentteja.
Mies arvostelee painoa? Paljonko mies itse painaa? Jos 52 kg on miehen mielestä liikaa, sano sille, että puhutaan sitten asiasta, kun mies itse painaa 52 kg.
Jos on totta, niin mies on täysi idiootti. Noilla mitoilla ei voi olla ylimääräistä vatsalla. Olet alunperin ollut alipainoinen.
Onko mies itse timmi? Onko mies tosiaan noin tyhmä, että ei tajua iän ja raskauksien vaikuttavaan vartaloon?
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten tunnistaneet trollia?
Mene sinä pelle helevettiin siitä vinkumasta.
Sano sille, että jos ei kelpaa niin lähe v*ttu menemään! Että ottaa hermoon tällaiset pellet.
Kun saat lapsia, painoa tulee lisää. Tuollasta jaksa kuunnella silloin, kun elämä täyttyy pienistä lapsista ja vuoren määrästä asioita.
Eli miehesi mielestä on parempi, jos vaimo on alipainoinen kuin normaalipainoinen ja siinäkin skaalassa alaosastossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos on totta, niin mies on täysi idiootti. Noilla mitoilla ei voi olla ylimääräistä vatsalla. Olet alunperin ollut alipainoinen.
Onko mies itse timmi? Onko mies tosiaan noin tyhmä, että ei tajua iän ja raskauksien vaikuttavaan vartaloon?
Tuon pituiselle nuorelle 47kg on normaali paino. Täällä läski landissä on täysin vääristynyt mikä on normaali paino.
Kysy siltä, että oletko ihan lapsi vai aikuinen mies?
Pitäisi olla normaalia heilua siinä välimaastossa ;) 47 on rasvaton paino ja 52 massavampi. Tuskin on mahaa, ellei sitten ole ihan lihakseton keho. Kai sekin on mahdollista.
Kiitos kommenteista. Tiedän olevani ihan hyvän kokoinen, mutta jotenkin tuli todella paha mieli miehen kommenteista. Ei ole muutenkaan koskaan esim. kehunut kauniiksi tms., mutta arvosteltavaa kyllä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon pituiselle nuorelle 47kg on normaali paino. Täällä läski landissä on täysin vääristynyt mikä on normaali paino.
Ei ole normaalipaino vaan alipainon puolella ja se on ihan fakta. Mulla ei todellakaan ole vääristynyt kuva siitä mikä on normaalipaino vaan sulla on.
En tajua miehiä. AIna arvostelemassa naisten painoa.
Minusta voisit pistää tämän miehen ulkoruokintaan. Sitten se tulee itkemään sun perään.
Lataa vaikka Tinder ja katso sieltä joku uusi.
Olet 20 kiloa kevyempi kuin suomalainen nainen keskimääräisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olet 20 kiloa kevyempi kuin suomalainen nainen keskimääräisesti.
Ja sata prosenttia trollaava mies?
Jos totta, niin mies pellolle.