Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvostelee painoa

Vierailija
31.12.2024 |

Olen 162 cm ja 52 kg, tavatessamme 47 kg, mutta se oli 7 vuotta ja kaksi lasta sitten. Mies vihjaillut aiemminkin painosta, mutta tänään sanoi, etten ole enää hoikka ja, että keskivartalolla ylimääräistä. Tuli paha mieli ja halusin vain avautua täällä. Urheilen väh. 3 x viikossa ja tuntuu, että mikään ei riitä miehelle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin mies pellolle.

Vierailija
2/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseinen mies timmissä kunnossa itse? Jos ei ole, kehota katsomaan peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten tunnistaneet trollia?

Vierailija
4/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekin timmissä kunnossa ja urheilullinen, mutta omasta mielestä olen itsekin hyvässä kunnossa, enkä siksi ymmärrä yhtään näitä miehen kommentteja.

Vierailija
5/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostelee painoa? Paljonko mies itse painaa? Jos 52 kg on miehen mielestä liikaa, sano sille, että puhutaan sitten asiasta, kun mies itse painaa 52 kg.

Vierailija
6/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin mies on täysi idiootti. Noilla mitoilla ei voi olla ylimääräistä vatsalla. Olet alunperin ollut alipainoinen. 

Onko mies itse timmi? Onko mies tosiaan noin tyhmä, että ei tajua iän ja raskauksien vaikuttavaan vartaloon?

Vierailija
7/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten tunnistaneet trollia?

Mene sinä pelle helevettiin siitä vinkumasta.

Vierailija
8/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että jos ei kelpaa niin lähe v*ttu menemään! Että ottaa hermoon tällaiset pellet.

Kun saat lapsia, painoa tulee lisää. Tuollasta jaksa kuunnella silloin, kun elämä täyttyy pienistä lapsista ja vuoren määrästä asioita.

Vierailija
9/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi mielestä on parempi, jos vaimo on alipainoinen kuin normaalipainoinen ja siinäkin skaalassa alaosastossa?

Vierailija
10/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta, niin mies on täysi idiootti. Noilla mitoilla ei voi olla ylimääräistä vatsalla. Olet alunperin ollut alipainoinen. 

Onko mies itse timmi? Onko mies tosiaan noin tyhmä, että ei tajua iän ja raskauksien vaikuttavaan vartaloon?

Tuon pituiselle nuorelle 47kg on normaali paino. Täällä läski landissä on täysin vääristynyt mikä on normaali paino. 

Vierailija
11/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että oletko ihan lapsi vai aikuinen mies?

Vierailija
12/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiha.

Vierailija
13/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla normaalia heilua siinä välimaastossa ;) 47 on rasvaton paino ja 52 massavampi. Tuskin on mahaa, ellei sitten ole ihan lihakseton keho. Kai sekin on mahdollista. 

Vierailija
14/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Tiedän olevani ihan hyvän kokoinen, mutta jotenkin tuli todella paha mieli miehen kommenteista. Ei ole muutenkaan koskaan esim. kehunut kauniiksi tms., mutta arvosteltavaa kyllä löytää.

Vierailija
15/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon pituiselle nuorelle 47kg on normaali paino. Täällä läski landissä on täysin vääristynyt mikä on normaali paino. 

Ei ole normaalipaino vaan alipainon puolella ja se on ihan fakta. Mulla ei todellakaan ole vääristynyt kuva siitä mikä on normaalipaino vaan sulla on.

Vierailija
16/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miehiä. AIna arvostelemassa naisten painoa.

Minusta voisit pistää tämän miehen ulkoruokintaan. Sitten se tulee itkemään sun perään.

Lataa vaikka Tinder ja katso sieltä joku uusi.

Vierailija
17/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 20 kiloa kevyempi kuin suomalainen nainen keskimääräisesti.

Vierailija
18/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 🥱

Vierailija
19/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 20 kiloa kevyempi kuin suomalainen nainen keskimääräisesti.

Ja sata prosenttia trollaava mies?

Vierailija
20/24 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro sille painoasi.