Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jääkaapin päällä säilyttää tavaraa?

Vierailija
31.12.2024 |

Tietääks joku?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mulla ainakin anustapit siellä.

Vierailija
2/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siinä pitää olla ilmatilaa, ainakin jos yläpuolella on sitten vielä joku kaappi tms. Alkaa kerätä vettä jääkaappiin, jos ilma ei kierrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siinä pitää olla ilmatilaa, ainakin jos yläpuolella on sitten vielä joku kaappi tms. Alkaa kerätä vettä jääkaappiin, jos ilma ei kierrä.

Höpö höpö .. ei siitä kattopellistä ilma kierrä läpi.

Vierailija
4/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun jääkaapin päällä, mutta pidän huolta, ettei peitto laskeudu liikaa jääkaapin takana olevien putkien päälle. Ei ole vielä tulipaloa syttynyt.

Vierailija
5/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sijainti jääkaapille ja pakastimelle on avoin tila, ei missään keittiökaappien välissä. Ilma kiertää paremmin. Jos erillinen pakastin, sen voi sijoittaa esim. kuistille.

Vierailija
6/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö .. ei siitä kattopellistä ilma kierrä läpi.

No, itselläni oli tavaraa jääkaapin päällä, alkoi kertyä vettä jääkaappiin. Otin tavarat pois, ja vika katosi. Kyllä se vaikuttaa siihen, pääsekö ilma virtaamaan sinne jääkaapin takaosaan jossa moottori käy.

Vierailija
7/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion yhden viherkasvin sijoittaa jääkaapin päälle. Laskeutuu siitä kauniisti kaapin sivuun. On ihan lattialla oleva jääkaappi eli ilmankiertoon ei vaikuta millään tavalla. Lähinnä itse mietin sitä että kuinka painavan asian voi kaapin päälle sijoittaa kun kuitenkin 6 litraa multaa ja litra vettä jonkin verran painaa🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän