Haluaisitko miljonäärin puolisoksesi?
Miksi haluaisit? Miksi et? Millaisia ajatuksia asia herättää? Ja lähtökohta, että olet itse taloudellisesti tavis.
Kommentit (22)
Ei kelpaa persaukinen, pitää olla vähintään multimiljonääri, koska omaan varsin kalliita harrastuksia.
En. En ole lompakkoloinen. Mieluummin olisin itse miljonääri.
En halua. Minulle riittää tulla mukavasti toimeen omilla rahoillani.
En halua. Olen onnelinen yksineläjä, köyhä, mutta onnellinen. Minulle riittää oma mökki, puutarha, vihannesmaa ja oma rauha luonnon keskellä. Muuta en tarvitse.
Elon on enemmän kuin miljonääri. Matkustettaisiin Kuiperin vyöhykkeen taakse 🤑
Vierailija kirjoitti:
Elon on enemmän kuin miljonääri. Matkustettaisiin Kuiperin vyöhykkeen taakse 🤑
Jos olisin hän vaihtaisin pään.
Yleensä.huono idea tulla taloudellisesti eri lähtökohdista. Joten sanon ei, vaikka asiassa joustovaraa onkin jos muuten tähdet on oikeassa asennossa.
Tähän astisista vastauksista valtaosa noudattaa ajatusta, että jos on varallisuutta = kusipää ja onneton parisuhde. Voisiko olla toisin?
Tai puolisostanne / seurustelukumppanistanne tulisi yllättäen miljonääri. Maksaisi asunto ja muut velkansa pois omalta osaltaan. Mitä ajatuksia? Vaikuttaisiko suhteeseen?
-ap
Rikkaat ovat ällötyksiä. Ajattelevat vain itseään ja halveksivat muita.
On jo. Rikastuminen on tosin tullut yhdessäoloaikanamme.
Vierailija kirjoitti:
Tähän astisista vastauksista valtaosa noudattaa ajatusta, että jos on varallisuutta = kusipää ja onneton parisuhde. Voisiko olla toisin?
Tai puolisostanne / seurustelukumppanistanne tulisi yllättäen miljonääri. Maksaisi asunto ja muut velkansa pois omalta osaltaan. Mitä ajatuksia? Vaikuttaisiko suhteeseen?
-ap
Minun puolisoni on miljonääri, ei ollut silloin kun mentiin nuorena yhteen. Ei ole kusipää, tietenkään. Parisuhde on onnellinen, aina ollut.
Riippuu siitä, kuka se miljonääri olisi. Keanu Reeves tai Lauri Markkanen kelpaisi mulle.
Se on "puolisoksi", ei "puolisoksesi".
En. Minä haluaisin olla se miljonääri, täysin riippumaton kenestäkään.
Miljoona ei loppujen lopuksi ole paljon, sillä saa asunnon Helsingistä ja sitten pitäisi jollain elääkin.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat ovat ällötyksiä. Ajattelevat vain itseään ja halveksivat muita.
Kas, katkera vasuri saapui purkamaan katkeruuttaan ja kateuttaan. :D
Rikkat eivät olleet onnellisia rahoistaan.
Riippuu miljonääristä. Tai persaukisesta.
Täytyy olla aika sissi, että rahan takia jaksaa ketään mukku@.