Millainen ihminen on teidän työpaikan inhokki?
Kommentit (25)
Meillä on sähläri, joka itse luulee olevansa nopea, tehokas ja aikaansaava. Yrittää aina ottaa johdon ja komennella muita täysin järjettömästi ja hidastaa kaikkien töitä sillä tavalla. Mielestään joutuu aina hoputtamaan tai opastamaan muita. Ei vain tajua. Onneksi saikuttaa paljon, niin saadaan ne työtkin tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen varhaiskasvatuksessa. Tiuskii lapsille ja aikuisille, paitsi niille aikuisille joille ei uskalla. Työajasta suuri osa menee työkavereiden kyttäämiseen ja arvosteluun sekä jatkuvaan pahansuopaiseen juoruiluun.
Sinähän et siinä arvostele etkä juoruile?
No yksi on semmoinen anaalinen pienestä nipottaja, joka katsoo voivansa määräillä muita. Toinen vahtii yhteisiä työvälineitä kuin ne olisivat hänen omiaan ja antaa tulla capslockilla palautetta sekä on negatiivinen ja huumorinsakin on vain sarkastista valitusta. Kolmas taas vihaa työtään ja antaa sen näkyä ja on ollut italialaisessa lakossa varmaan koko kymmeniä vuosia kestäneen uransa.
Meillä kyllä päällisin puolin suhtaudutaan näihin ystävällisesti ja asiallisesti. Itse he kuuluvat kuitenkin niihin, jotka ennemmin välttävät muita. Joku ihmisviha mielestäni lähtökohtaisesti on heidän ongelmiensa taustalla. He itse eivät pidä työstään tai muista ihmisistä vaan kokevat heidät ärsyttävänä haittana.
Noojoo, onhan se yksi itsensä ylentäjä aina joka paikassa. Niille kaikki lähinnä nauraa, mutta joka paikassa täytyy olla yksi inhokki.
Usein se inhokki tekee jotain sellaista tehtävää, joka ei muille kelpaa, ja tämä on jopa ylpeä siitä, joten tehköön, ja puhukoon paskaa muista...
Tyhmä, siis susityhmä n. 50 vuotias naaras, joka on osaavinaan, tekevinään ja aikaansaavinaan, mutta h5vä kun vessaan uskaltaa päästää ilman saattajaa. Jutut omituisia, näkee pitkälle otsaluun asennosta, ettei käy ihan täysillä sylintereillä. Muut tuntomerkit: persjalkainen, painokeskittymä etupaneelissa. Ällö.