Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikähän mun ystävällä on ?
27.02.2007 |
Aika usein sille tulee kausia, että luulee olevansa ruma ja että kukaan ei oikeasti välitä hänestä.
En oikein tiedä mitä voisin tehdä toisin ?
Olen koittanut olla hyvä ystävä, ja on hänellä muitakin hyviä ystäviä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monesti miehellenikin valitan että kun tunnen olevani niin ruma ja on itseluottamus tosi hakusessa välillä... Ja koen että olen huono, turha ihminen. Huono kaikessa. :(
2
Alue: Aihe vapaa
oon sellanen vuoristorataihminen. eli sillon kun vähänkin joku on huonosti niin oon huoo äiti, huono ihminen ja ruma kun perkele. yleensä se fiilis tulee aina tiettyyn aikaan kuusta...