Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mun ystävällä on ?

Vierailija
27.02.2007 |

Aika usein sille tulee kausia, että luulee olevansa ruma ja että kukaan ei oikeasti välitä hänestä.



En oikein tiedä mitä voisin tehdä toisin ?

Olen koittanut olla hyvä ystävä, ja on hänellä muitakin hyviä ystäviä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sellanen vuoristorataihminen. eli sillon kun vähänkin joku on huonosti niin oon huoo äiti, huono ihminen ja ruma kun perkele. yleensä se fiilis tulee aina tiettyyn aikaan kuusta...

Vierailija
2/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tunnu auttavan.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miehellenikin valitan että kun tunnen olevani niin ruma ja on itseluottamus tosi hakusessa välillä... Ja koen että olen huono, turha ihminen. Huono kaikessa. :(

2

Vierailija
4/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailee täällä.





ap