Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaisia verhotankoja, verhoja nykyisin käytetään
20.02.2007 |
Meillä uusi koti ja mietin verhoja. Minkälaisia verhotankoja nykyisin käytetään eli on suosittuja? Haluaisin ainakin osaan ikkunoista laskosverhot, voidaanko nekin ripustaa verhotankoihin vai laitetaanko ne suoraan seinään..? Paneliverhotangotkin ovat hienoja, mutta pitääkö niissä sitten olla aina ainoastaan paneeliverhot..? Millaiset tangot pitäisi olla, kun haluaisi vaihdella aina joskus verhoja..ööö
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tietääkö kukaan?