Miten takapuolen saa pysymään pienenä ja litteänä?
Mitään kovin raskasta liikuntaa ei ainakaan voi harrastaa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, miksi joku haluaisi pienen ja vielä LITTEÄN pepun... Pyöreä peppu on kaunis ja naisellinen. Itelläni on kai melkokeskikokoinen ja on kehuttu "hyvinmuodostuneeksi", mutta ei se nyt ihan sellainen ole kuin niillä, jotka vartavasten treenaa peppuaan. Muhkea pylly on seksikäs naisella.
Makuja on monia. Toiset tykkää isosta toiset pienestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan nimenomaan paljon liikuntaa ja rasva% on pieni. Syön terveellisesti.
Vaatekoko on xs vaikka olen 173 cm pitkä.
N 41
Litteäperse on ruma.
Iso perse vielä rumempi.
Pujottelu varmaankin, jatkuvaa kepakkojen väistelyä ja persauksilleen menoa.
Vierailija kirjoitti:
Missejä yms. kehotetaan yleensä kävelemään yms., joka ei juuri kasvata lihasta. Heillä on monella lättäpeput.
Ovat sopisuhtaisia. Hoikassa vartalossa iso perse on lähinnä koomisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai sellainen ysäri-nollaripylly? Tee jotain kotijumppaa ja niitä aerobic-tunneilta tuttuja peppuliikkeitä kyljellään ja kontillaan. Hölkkää ja kävelyä. Mutta ei mitään salikyykkytreenejä.
Ei tuolla littanaa pyllyä tule, vaan pieni ja pyöreä.
Litteä perse on ankea. Perse voi olla pieni ja kaunis. Mutta litteä perse on ruma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 41
Samoin, harrastan paljon liikuntaa ja rasvaprosentti on pieni. Peppu oli kuitenkin pysty ja pyöreä silloinkin, kun olin syömishäiriön vuoksi alipainoinen.
Jospa emäsi on paviaani?
Vauvapalstan emakoilla tuskin on pieniä perseitä!😂🐷
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan emakoilla tuskin on pieniä perseitä!😂🐷
Aika monella ylipainoisella takapuoli on pieni ruippana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Työkaveri on pyöräyttänyt kolme muksua, urheilee ja tekee raskasta työtä, mutta perse on pieni ja littana kuin pojalla.
Miksi tuijottelet työkaverisi persettä?
Koska himoitsen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 41
Hyi saatana! Kukaan muu, kuin pedofiili ei katso perääsi.
Sun perää ei katso kun wc-pönttö ja sekin näkee vain toisen pakaran kun toinen pakara on lavuaarin päällä.
Työnnät metrin halon sinne kun käyt nukkumaan. Pylly tuumaa että nyt on isukilla polttava tarve saada kunnon kannikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Työkaveri on pyöräyttänyt kolme muksua, urheilee ja tekee raskasta työtä, mutta perse on pieni ja littana kuin pojalla.
Miksi tuijottelet työkaverisi persettä?
No miksi koira nuolee muniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat litteän takapuolen?
Jotkut tykkäävät siitä enemmän.
En ole aiemmin kuullut, mutta mikäs siinä.
Onkohan kukaan tehnyt perseen amputaatiota? Rintoja poistellaan.
Vierailija kirjoitti:
En kans käsitä, miksi joku haluaa litteän takapuolen, pyöreä on kaunis. Mutta litteän saa istumalla paljon, koska silloin lihakset veltostuu ja surkastuu. Trenaamattomuus on siis avainsana.
Niin ja vielä reilut 25 vuotta sitten pieni ja litteä oli se kaunein. Nämä on täysin muotijuttuja ja turha sitä on haikailla sellaista mitä ei geenilotossa ole saanut.
Näin aseksuaalina on pakko ihmetellä miksi ketään kiinnostaa toisten perät. Ne lihakset on tärkeitä liikkumisen kannalta mutta muuten sieltä tulee vain silkkaa jaskaa. Miksi kukaan haluaa sellaista tuijotella ja - yök - koskea? 😅 Ja välittää miltä se näyttää? No, mulla menee muutenkin alloseksuaalien jutut yli hilseen että siitä vaan 😁.
Mulla on pieni peppu, mutta täysin lihasta. Ei ole hötöläskiä yhtään.