Paras keino estää raskausarpia
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Elä tule raskaaksi.
No kylläpä teitä lapsivihaaji löytyy, olisit edes sanonu hauskan jutun, etkä turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä tule raskaaksi.
No kylläpä teitä lapsivihaaji löytyy, olisit edes sanonu hauskan jutun, etkä turhaa
En minä mitään lapsista puhunut.
En oikeasti tiedä. Tein kaikkeni, ostin kalliita voiteita ja käytin ohjeitten mukaan. Silti tuli raskausarpia. Voi olla, että olisi muuten tullut vielä enemmän. Ovat jo vaalenneet.
Abortti toimii aina ja maapallo kiittää.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti tiedä. Tein kaikkeni, ostin kalliita voiteita ja käytin ohjeitten mukaan. Silti tuli raskausarpia. Voi olla, että olisi muuten tullut vielä enemmän. Ovat jo vaalenneet.
Ostin sitä bio oil merkkiä mut ei tunnu auttavan.... Painoakaan en oo huimasti saanu
elä lihota ittees raskauden aikana
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo monta viikkoa vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saa käydä kahdeksankin kertaa kakalla ja takapuoli on todella hellänä pyyhkimisestä ettei pideesuihkullakaan kärsi suihkutella.
Onko kohtalotovereita paikalla?
-ap-
Nää ap esittäjä jutut on jo aika vanha juttu, taitaa olla melkeen yhtä vanha juttu kun sinä.
Mikähän siinä on ettei voi saada asiallisia vastauksia? Kuinka surkea elämä teillä on kun pitää olla "hauska trolli"
Oikea ap
Ei niitä voi estää. Ne tulee jos tulee.
hieronta ja elä liho liikaa. onnea vaan äitee.
Ylipainon välttäminen. Minulla kaksi lasta, ei raskausarpia.
Terveelliset ruokatottumukset ja maltillinen painonnousu varmaan siihen vaikuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset ruokatottumukset ja maltillinen painonnousu varmaan siihen vaikuttaneet.
Syön terveellisesti ja liikun joka toinen päivä. Olen 158cm ja nyt painan 54kg eli oon saanut melkein 5 kiloa ja ruumiinrakenne on siro. Haluaisin estää niitä etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset ruokatottumukset ja maltillinen painonnousu varmaan siihen vaikuttaneet.Syön terveellisesti ja liikun joka toinen päivä. Olen 158cm ja nyt painan 54kg eli oon saanut melkein 5 kiloa ja ruumiinrakenne on siro. Haluaisin estää niitä etukäteen
Ei niitä välttämättä tulekaan.
Hyvä ihon kostutus vaan ja tosiaan terveellinen, monipuolinen ruokavalio unohtamatta riittävää veden juontia.
Vierailija kirjoitti:
Kudostyyppi niihin vaikuttaa, ja sille ei voi mitään. Itse en öljynnyt/rasvannut, vatsa kasvoi nopeasti paljon ja silti ei arpia tullut. Monelle taas on tullut paljon helpommalla.
En tiedä oliko puhdasta sattumaa, mutta öljysin(a-vitskua sisältävä) ihoa päivittäin, ei tullut raskausarpia
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko puhdasta sattumaa, mutta öljysin(a-vitskua sisältävä) ihoa päivittäin, ei tullut raskausarpia
Onko apteekkista vai ihan perus kauppa kamaa? Voisin ottaa testiin
Tohon kun joku tietäiskin vastauksen 😊. Mulla tuli jo ekassa raskaudessa ihan hirvittävästi raskausarpia, ja neuvolan tätikin totesi vain, että vatsasi on kuin pakanamaan kartta. En ollut ees ylipainoinen, lihoin raskauden aikana 9 kiloa, ja sen jälkeen laihduin 13 kg. Painoin raskaaksi tullessa n. 58 kg, ja oon kuiteskin 170 cm pitkä. Toiset uskovat siihen rasvaamiseen, mä en ees kokeillut sitäkään. Kuuden lapsen jälkeen oon vain aatellut, että ne on mun elämäni merkkipaaluja, nuo arvet: tärkeitä ja muhun kuuluvia 😊
Itse tein abortin, koska raskaana oleminen alkoi v-tuttaa. Olen tuntenut ainoastaan helpotusta, ja kroppakin säilyi hyvänä.
Kauneusbisnes on saanut jotkut luulemaan että raskausarpia voisi ehkäistä 😅
Sperma.