Mitä juot tänään?
Kommentit (97)
Juovuttavia juomia jonkinasteisella kohtuudella. Muutaman olen jo ottanut ja tästä pikkuhiljaa kohti illanohjelmaa, pitkästä aikaa voi vähän juhlia kun ihan yksin kotosalla ilman huolehdittavia.
Pian 1 saunaolut. Myöhemmin illemmalla punaviiniä naposteltavien, mm. juustojen kanssa.
Kokista vähän, kahvi ja vettä joku 2l
Ei ole vuosiin alkoholi kuulunut uv:na, tai muutenkaan
Oletteko te ihmiset riippuvaisia siihen kahviin. Oletteko viikkoakaan ilman kofeiinia.
En varmaan erityisesti mitään, mutta jos alkaa nukuttaa liian aikaisin niin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ihmiset riippuvaisia siihen kahviin. Oletteko viikkoakaan ilman kofeiinia.
Voi olla vaikka vuoden. Pysyy paremmin hereillä kun juo. Kaikki ei juo maun takia eikä saa siitä mitään kiksejä.
jännä kun joidenkin pitää hermostua kaikesta, mitä MUUT laittaa suuhunsa. Vtttuako se sulle kuuluu?
Cokis ja hanavesi. On mulla muuten appelsiinimehua ja glögiäkin tuolla.
T : absolutisti
Tähän mennessä vettä, teetä ja kahvia. Kello 24.00 sitten lasin tai kaksi proseccoa.
Join yhden pikku Red Bull energiajuoman aikaisemmin, olen lisäksi juonut vettä ja kahvia ja nyt myös Pommacia. Olen ryypännyt alkoholia ihan tarpeeksi tässä kuussa ja ajattelin kokeilla pitää tipattoman tammikuun. Mikäli se onnistuu ja tuntuu hyvältä sen jälkeen, niin sitten voisin kokeilla olla ainakin synttäreihini asti juomatta alkoholia. Synttärit on huhtikuun alussa, joten alkoholiton 100 päivää olisi jees.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Tykkään aamukahvistani kovasti. Eikä sen pitäisi mitenkään sinun napaasi kaivella.
Ajattelin herkutella ananasmehulla, mutta Lidlistä oli viety kaikki, ainoastaan multifruit-juomaa jäljellä. Ottaa päähän.