Mitä juot tänään?
Kommentit (97)
Parhaillaan juon glögiä ja vodkaa. Alkoon pitäisi lähteä
Vierailija kirjoitti:
Hirveän vähän Alkoholisteja täällä...
Ne on liian känäs jo kirjoittamiseen
Aamulla kahvia ja kivennäisvettä. Lounaalla join viiniä. Illemmalla vahvaa olutta, lonkeroa, kuohuviiniä, konjakkia noin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
holisti ja holisti, juoppo ainakin ilmottautuu.
Ap:n kysymykseen: kalja, vanha lonksunjämä, vanha viininjämä, vanha mintun..... uusi (jämä) ....
Vettä ja kahvia olen tähän mennessä juonut, jatkan samalla linjalla tästä eteenpäinkin.
Muuten, (tapa-) juopon leiman voin ottaa, alkoholistin leimaa en. Koska olen nähnyt sen sen: juo joka päivä, 1pl kirkasta. Parhaimmillaan/pahimmillaan menee 1 iso/päivä. Ei mene mulla, edes pieni; ei vaan kiinnosta.
Mutta sitten ne, käsidesin (ja lasolin juojat): oikeasti pää niin sekaisin, et vetävät kd:iä (heh!), mutta eivät koske huumeisiin eivätkä lääkkeisiin. (tai siis oli muutama vuosi noin, jo korona-aikana; en tiedä, mitä se nykyään on, koska omien fyysisistä sairauksiksista johtuvista lääkkeistä ... väsyttää; en jaksa enää "bilettää" baareissa niinkuin pari vuotta sitten.... :( [ikä lyö jarruja?]).
Limua ja vettä. Aamulla join kahvin kauramaidolla.
Gin&lemonade lonkeroa muutama tölli 😋
Tähän mennessä vettä, vissyä ja Pepsi Maxia. Vuoden vaihtuessa lasillinen skumppaa. Jos jaksan valvoa sinne asti, flunssa verottaa voimia.
Zerokokista. Kohtuudella kuitenkin ettei unet mene.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele alkoholisti.
Ruoan kanssa meillä on punaviiniä, ja sitten on pullo shampanjaa.