Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v miehen ulkonäkö työnhaussa

Vierailija
31.12.2024 |

Olen noin 50 v mies, joka jäi syksyllä työttömäksi it-alan yt-neuvottelujen seurauksena. On tullut värkättyä työhakemuksia myös alemman tason konsulttifirmoihin, joihin vielä palkataan. Se mikä tässä yllättää on ulkonäkövaatimus. On kysytty voisinko miettiä pitkän tukan siistimistä ja urheilullisempaa habitusta. Ei ihan suoraan siis sanottu mutta dad-belly ei tuntunut miellyttävän. Yllättää tosi paljon, jos tämä ulkonäkökeskeisyys on tulossa Suomeenkin. En aio luopua saunakaljoista enkä ponihännästä.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, konsulttipuolella on paljon juoksua harrastavia.Kertoo jotain henkilöstä,jos kaljamasu röllöttää😆

Vierailija
2/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä luojakunnan aarteella on vain ulkonäkö=terveydestä huolehtiminen työnsaannin esteenä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ulkonäöllä arvottamista törkeänä.Ei lihava ole laiska.

Vierailija
4/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exkaunotar56v vastaa

Olen itse hoikka, huoliteltu, kaunottareksikin kutsuttu nuorena.

Sinun varmaan sitten kannattaisi mennä parturiin ja kuntosalille.

Meidän ikäiset ei voi/pysty istumaan kaljalla , joka ilta.Terveys/ulkonäkö menee.

En uskalla ajatella työnhakua. PELKKÄ IKÄNI karsii minut hakijoiden joukosta varmasti, ulkonäöstä viis.

Mikä SINUA estää huolehtimasta ulkonäöstäsi, jos se on AINOA este työn saannille?

Minä pääsin 60 v uuteen kokopäivätyöhön. 

Vierailija
5/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa kokemuksesta että treenatut alfat ja isimasut ovat eri sarjoissaan konsulenttibisneksessä.Sama koskee maalaisserkkuja huonosti istuvine puvuntakkeineen!

Vierailija
6/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos on noin jääräpää niin sitten pitää luopua joistain työpaikoista. Kyllä se ulkonäkö kertoo aika paljon ihmisestä. Se siisti habitus on kai yrityksen asiakkaita varten tärkeä.

Vierailija
7/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen harvinainen poikkeus, jolla on vanhempanakin paksut hiukset. Yleensä nuo vanhojen miesten pitkät letit aiheuttavat vain myötähäpeää. Jos olet oikea tukkajumala, niin uusi leikkaus tms. 

Vierailija
8/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka voi olla pitkä, mutta sitä pitäisi tasoittaa vaikka ammattikoululaisilla joka kolmas kuukausi. Sen lisäksi hajustamaton shampoo ja hoitoaine. Hilseeseen auttaa hajustamaton LV:n shampoo hyvin. Hilseestä ei iljetä sanoa suoraan eli se pitää ymmärtää itse.

Vierailija
9/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleja löytyy mallitoimistosta. Hyvä työntekijä voi olla vaikka 70v.

Vierailija
10/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen harvinainen poikkeus, jolla on vanhempanakin paksut hiukset. Yleensä nuo vanhojen miesten pitkät letit aiheuttavat vain myötähäpeää. Jos olet oikea tukkajumala, niin uusi leikkaus tms. 

Tää oli niin hauska,nauran ääneen.Näen rasvaisen hiirenhännän mielessäni.

Vierailija
11/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rujo kalju ulkonäköni ja iso kokoni on vain hyödyksi työnhaussa.

- koulukodin ohjaaja 51v

Vierailija
12/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vanha mies. Otappa itseäsi niskasta kiinni ja skippaa ne xtra maksuhäiriömakkarat pois ruokalistalta. Elämä on.

Vierailija
13/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rujo kalju ulkonäköni ja iso kokoni on vain hyödyksi työnhaussa.

- koulukodin ohjaaja 51v

Jep. Tässä puhuttiin it konsulteista. Vaatimukset erit.

Vierailija
14/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja nuoruuden/dynaamisuuden ihannointi puskee joka alalle. Konsulttialoilla saattaa peli koventua. Hyviin taloihin ei ole koskaan päässyt ilman timmiä habitusta ja sliikkiä pukeutumista. Kotikutoisissa pajoissa on ollut vielä sallivuutta. Kuinka kauan on, jää nähtäväksi.

Vierailija
15/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaatimus on että ei ole vanhan näköinen 30 vuotiaiden joukossa

Vierailija
16/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exkaunotar56v vastaa

Olen itse hoikka, huoliteltu, kaunottareksikin kutsuttu nuorena.

Sinun varmaan sitten kannattaisi mennä parturiin ja kuntosalille.

Meidän ikäiset ei voi/pysty istumaan kaljalla , joka ilta.Terveys/ulkonäkö menee.

En uskalla ajatella työnhakua. PELKKÄ IKÄNI karsii minut hakijoiden joukosta varmasti, ulkonäöstä viis.

Mikä SINUA estää huolehtimasta ulkonäöstäsi, jos se on AINOA este työn saannille?

Minä pääsin 60 v uuteen kokopäivätyöhön. 

Onnittelut!

Vierailija
17/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaatimus on että ei ole vanhan näköinen 30 vuotiaiden joukossa

Totta puhut. Jossain sote alalla sossuna saa olla vaikka millainen röllykkä mut muuten menee noin

Vierailija
18/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka ponnarilla ja pari kuukautta ketoosia (osta vaikka tarjouskinkkuja pakastin täyteen) niin kyllä se siitä.

Vierailija
19/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka käy ja parta jos on muuten komea ja urheilullinen...Painotan sanaa urheilullisen näköinen..eli sellainen nopean ja voimakas olemus joka henkii että joka päivä juostaan maratoni ja vedetään sata leukaa.

Vierailija
20/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pukeutua oikein ja vaatteet ei istu päälle. Nuokin asiat opitaan nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä