Mitä tavoitteita/haaveita vuodelle 2025?
Onko teillä seksin/seksuaalisuuden suhteen jotain suunnitelmia uudelle vuodelle?
Itse haluan tutkia ihan kunnolla, voisinko saada emätinorgasmin, ja kokeilla shibari-sidontaa ammattilaisen toimesta.
Kommentit (17)
Suostuttelen rouvaa meidän oman seksileffan tekoon. Kuvataan kahdella kiinteällä iphonella, muutama sessio, editoin ja tarvittaessa kuvataan jotain paikkauksia ja yksityiskohtia. Tulee omaan käyttöön. M54
Haluan löytää sivistyneen ja estottoman rakastajan, jonka kanssa tavata hyvän seksin merkeissä kerran-pari kuussa. Miehen lupa on jo.
Miten mies voi saada emätiorgasmin?
Hmmm mistä sait sen kuvan että olen mies?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Yksinkertaisesti siksi, että yksikään nainen ei tuollaista kirjoittaisi.
Ei ole oikein koskaan ollut tavoitteita. Siis mitään sellaisia "viiden vuoden päästä olen tuolla tekemässä tätä".
Haaveita oli vielä joskus alta parikymppisenä, mutta eipä nekään realisoituneet yrityksistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yksinkertaisesti siksi, että yksikään nainen ei tuollaista kirjoittaisi.
Okei, erikoista 😅 Erittäin nainen olen, ja erittäin tosissani. En kuolemanvakavasti, mutta tällaisia juttuja on minusta mukava suunnitella ja haaveilla.
Jos nyt monen monen vuoden jälkeen peppuseksiä saisi. Sama unelms joka vuosi.
Kyllähän se olisi että saa enemmän seksiä. Katselen vielä nyt tammikuun että lähteekö oman kumppanin kanssa hommat luistamaan paremmin. Tuskin, kaikki kortit käännetty.
Ja jos ei niin sitten tiet vie eri osoitteisiin enkä varmaan enää ota miestä enkä naista riesoikseni vaan joko löydän hyvän vakipanon tai jumalauta vaikka ostan seksiä mutta en kyllä enää kärvistele toista vuotta liian vähällä tai surkean huonolla seksillä.
Haluaisin löytää terveen parisuhteen. Avoimissa suhteissa sekoilun ja traumatisoitumisen seurauksena ei varmaankaan toteudu. Kiitos Sexpo.
Kollegan lämmin halaus riittää minulle 🤗
Luin tollaisen artikkelin. Missä oli eräs tunnettu julkisuudessatoimiva henkilö avoimena omasta yksityisestä puolestaan.
Siinä mielenkkiintoista oli se miten hän oli asunut monet talvet poissa suomesta. Sekä miten siitä oli pitänyt myös hänen(+20v nuorempi..) ent.gf mut nykyinen puoliso, ko.tunnettu henkilö kävi jo jotain 6-kymppiä.
Siitä tuli mieleen ajatus -25 vuodelle, itsellenikin. Tuollainen järjestely olisi mielenkiintoista kokea myös itse, kun olen aiemmin k-ikäisenä ollut myös itseäni nuoremman kanssa(43m,19n olin silloin).
Nyt ole tutustunut n.+30-ikäiseen ihmiseen jonka kanssa haluaisin päästä toteuttamaan niitä kaikkia itselleni kiinnostavia juttuja, niin mitä seksiin tulee..
Näistä ensimmäisenä tulee mieleen, itselleni niitä mielenkiintoisena pitämäni, mm.seksikeinu, kimppaseksi(2n1m), bondageseksiin enemmän tutustuminen.. en tässä muuta. Nämä vuonna-25.
Jos nyt seksiä saisi joltain toiselta. N44
Tavoitteena on löytää rakastajatar. Haussa on 30-55v nainen. Itselläni ikä tosiaan kohta 27v.
Haluaisitko olla yhteydessä yksityisviestein jos halut jne kohtaavat? Pystyykö täällä laittamaan yksityisviestiä? Tossa vaihtoehto mail: lappalamies@mail.com
Olen eronnut yli kahdenkymmenen vuoden suhteesta ja tänä vuonna aion nauttia seksistä useamman naisen kanssa. Vastuullisesti, leikkisästi ja vastavuoroisesti. Ei yliyrittämistä. Olisi ihanaa myös olla tekemisissä tummaihoisen naisen kanssa. Tykkäisin.
Kahden naisen kanssa seksiä.