Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän nää tekee lapsettomina viis kuuskymppisenä kun ketään ei kiinnosta sen ikäisten häpi häpi häpi sometus
Mikä pakkomielle sinulla on koko ajan tuputtaa tuota lasten hankkimista? Yritä ymmärtää, lisääntyminen ei ole jokaiselle mikään elämäntehtävä tai unelma. Pidä sinä huoli ihan vaan omista seniorivuosistasi.
meneepä lapsettomilla tunteisiin
No onhan tämä outoa. Tähän asti yksityiskohtaisesti kerrottu nukkumiskuviotkin pikku-ketun eli Anskun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin homoills kuin lesboillakin kiinnostus on lyhytikäistä ja hinku uuden kokemiseen sen mukaista!!
Kyllä näistä kohkattiinkin, yhdestäkään heteroparista ei lähellekään samoja palstammjä!!
Oksettavaa sakkia!!
Niin mitä? Kyllä kuule heteropareissakin näitä on ihan h elvetisti! Etenkin miehiä. Mistä luulet Auervaarat ja pelimiehet saaneen palstatilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän nää tekee lapsettomina viis kuuskymppisenä kun ketään ei kiinnosta sen ikäisten häpi häpi häpi sometus
Miks toi lapsettomuus pitää taas nostaa esiin?
onhan se luonnotonta kuten lepsous
Aijaa😅 No kiva tietää!
Vierailija kirjoitti:
Niin homoills kuin lesboillakin kiinnostus on lyhytikäistä ja hinku uuden kokemiseen sen mukaista!!
Kyllä näistä kohkattiinkin, yhdestäkään heteroparista ei lähellekään samoja palstammjä!!
Oksettavaa sakkia!!
Sinä se olet oksettava olet haukkuessasi muita.
"yhdestäkään heteroparista ei lähellekään samoja palstammjä!!"
Mikä "palstammjä"? Sulta on sitten varmaan jäänyt huomaamatta kuinka pitkät ketjut on syntyneet mm. Harrysta ja Meghanista, Harlineista, Koivuista, Belörfistä ja Martinasta puolisoineen, Minkkisistä, jne jne. Kyllä täällä on heteropareista puhuttu paljon enemmän kuin Ellusta ja Anskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lentelen ympäri maailmaa mutta olen vegaani!
Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää
tykkäät silti saastuttaa ilmakehää myrkkykaasuilla
En ymmärrä miksi joku kuvittelee vegaanin olevan joku maailmanparantaja ituhippi kettutyttö. Minä en pidä lihan/kananmunan/maitotaloustuotteiden mausta ja hajusta joten olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää
En ymmärrä miksi joku kuvittelee vegaanin olevan joku maailmanparantaja ituhippi kettutyttö. Minä en pidä lihan/kananmunan/maitotaloustuotteiden mausta ja hajusta joten olen vegaani.
tietysti jos ei ole varaa/taitoa niin ei tiedä miltä kunnon ruoka maistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-72475244
06:50 puhuu seuraavasta fillaroinnista
Katsoin hetken. Onpa hän hyvin teennäisen oloinen nainen.
Niimpä. Niin outo miksi jotkut teeskentelee niin hirveästi. Jenkeistä ja britwistä tullut tuo naurettava tyyli ettei voi olla oma itsensä. Huono maku ellulla, ansku ansaitsee parempaa
Ansku on minusta ihana ja kaunis, ei ole lainkaan huono maku Ellulla.
Ja jos yritit viitata huonolla maulla Susaniin, niin lähde sille, että parisihteessa elävä hetero Susani onkin yhtäkkiä julistautunut bi:ksi ja on Ellun uusi elämänkumppani? Annapa yksikin järkevä todiste tästä.
Itse olen heteronainen ja kyllä minua ärsyttäisi, jos joku random yhtäkkiä yhdistäisi minut johonkin lesbonaiseen vailla mitään pohjaa.
Anskun ylähuuli kasvaa nenään kiinni. Kasvannu jo. Ja se nenä-ääni. Nännännäää
ehkä voisimme jättää heidät rauhaan ja keskittyä omiin elämiimme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lapsellista kuin suuttuisi siitä, että joku sanoo tykkäävänsä enemmän salmiakista kuin suklaasta. Mitä väliä? Miksi pahoitat mielesi siitä, että joku syö erilaista ruokaa, tykkää erilaisista leffoista tai kuuntelee erilaista musiikkia kuin sinä? Todella outoa flipata tästä. Ei muiden valinnat ja mieliteot liity mitenkään sinun elämääsi. Kukaan ei ole viemässä sinulta pois lenkkimakkaraasi, humppaasi eikä Luokkakokous-leffojasi.
Vierailija kirjoitti:
Anskun ylähuuli kasvaa nenään kiinni. Kasvannu jo. Ja se nenä-ääni. Nännännäää
Sielläpä taas yksi järjen riemuvoitto kommentoimassa. Toivottavasti sait tuntea itsesi voimaantuneeksi, kun pääsit julkisesti haukkumaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lapsellista kuin suu
oletko ns parempi ihminen
Luultavasti kohta tulee eroilmoitus. Eihän nuo samassa osoitteessa ole yhtään.
Ehkä Ansku haluaa ensin rauhassa saada verkkovalmennuksensa käyntiin, ettei kaikki huomio ole erouutisessa.
onhan heillä ikäeroakin ja erilaiset kiinnostukset
Jos ovat eronneet itsenäisyyspäivän jäljeen, kai te pöhlöt ymmärrätte, että ero on hyvin tuore ja heillä on paljon asioita käsiteltävänä. Tunteiden ohella myös ihan käytännön asioita liittyen mökkiin, koiraan, huonekaluihin ja muihin yhteisiin hankintoihin. Eivätköhän he ensin käy nämä asiat läpi ihan omassa rauhassa ja siinä voi mennä aikaa. Omituista vaatia, että nyt heidän tulee avautua erosta juorulehdille, jotta ulkopuoliset saisivat uteliaisuutensa tyydytettyä. Miettikääpä omalle kohdalle. Jos olisit kohdannut kipeän eron, haluaisitko ensi parannella sydäntäsi itseksesi vai kertoa siitä heti kaikille tuntemattomille? Niinpä.
Pari villapaitaa, villasukat jalassa ja kahden täkin alla - asunnossani tehtiin putkiremontti ja kylmyys on alkanut. Tuulee, tuulee, vetää ja imuri imee limat keuhkoista ja käy korviin. Yölläkin on parin tunnin tuulirupeamia, samoin iltapåivällä. Lämpötila on pudonnut noin kahteenkymmeneen ja siihen kun lisätään tuulivaikutus, niin tuulipukua kaivataan. Kannattaa kysyä Matti Huutoselta ja Kerttu Kotakakorvelta, sekä Annelta. Suomalaista todellisuutta - tehdään putkiremontti ja kärvistellään köyhyydessä = lasketaan lämpötiloja 2 asteeta ja ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat eronneet itsenäisyyspäivän jäljeen, kai te pöhlöt ymmärrätte, että ero on hyvin tuore ja heillä on paljon asioita käsiteltävänä. Tunteiden ohella myös ihan käytännön asioita liittyen mökkiin, koiraan, huonekaluihin ja muihin yhteisiin hankintoihin. Eivätköhän he ensin käy nämä asiat läpi ihan omassa rauhassa ja siinä voi mennä aikaa. Omituista vaatia, että nyt heidän tulee avautua erosta juorulehdille, jotta ulkopuoliset saisivat uteliaisuutensa tyydytettyä. Miettikääpä omalle kohdalle. Jos olisit kohdannut kipeän eron, haluaisitko ensi parannella sydäntäsi itseksesi vai kertoa siitä heti kaikille tuntemattomille? Niinpä.
ja kannattiko hehkuttaa suhdettaan 24/7 kun lopputulos tämä
Vierailija kirjoitti:
Pari villapaitaa, villasukat jalassa ja kahden täkin alla - asunnossani tehtiin putkiremontti ja kylmyys on alkanut. Tuulee, tuulee, vetää ja imuri imee limat keuhkoista ja käy korviin. Yölläkin on parin tunnin tuulirupeamia, samoin iltapåivällä. Lämpötila on pudonnut noin kahteenkymmeneen ja siihen kun lisätään tuulivaikutus, niin tuulipukua kaivataan. Kannattaa kysyä Matti Huutoselta ja Kerttu Kotakakorvelta, sekä Annelta. Suomalaista todellisuutta - tehdään putkiremontti ja kärvistellään köyhyydessä = lasketaan lämpötiloja 2 asteeta ja ylikin.
No mutta tais livahtaa tämä totuusteksti väärän otsikon alle.
Mikä pakkomielle sinulla on koko ajan tuputtaa tuota lasten hankkimista? Yritä ymmärtää, lisääntyminen ei ole jokaiselle mikään elämäntehtävä tai unelma. Pidä sinä huoli ihan vaan omista seniorivuosistasi.