Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
No onhan ero ihan selvä. Stooreissa juttua, kuinka on ollut koiraa ikävä, ei sanaakaan puolison ikävöinnistä. Mikään muu kuin ero ei sitä selitä.
Ilmoitus tulee varmasti viikon sisään, pakkohan heidän on jotenkin reagoida.
Ex-nyrkkeilijän kotiinpaluu
Elina palasi Suomeen viikonloppuna. Hän jakoi lauantaina 11.1. Instagram-videotarinoissaan kuvamateriaalia kotiinpaluustaan.
Elina muun muassa kauhisteli Suomen kylmyyttä, ja kuvasi itseään kävelemässä ulos Helsinki-Vantaan lentoasemalta. Anskua ei videolla nähty eikä mainittu.
Ansku oli samoihin aikoihin pariskunnan mökillä. Hän julkaisi Instagram-videotarinoissaan söpöjä videoita pariskunnan yhteisestä Maggie-koirasta.
Elinan somevideoiden perusteella hän suuntasi lentoasemalta kotiin, jossa hän veti nopean treenin kuntopyörän selässä.
Tunti piti polkea ennen ku hiki alko valumaan, täyty laittaa kroppaa liikettä ettei huomenna järkyty täysin futsal pelistä, Elina totesi treenivideonsa yhteydessä.
Yhdessä mökillä?
Lauantain aikana myös Elina suuntasi pariskunnan mökille, ja ilmoitti tehneensä lumitöitä Maggie-koiran kanssa.
Elina ei kuitenkaan maininnut Ansku-kihlattuaan sanallakaan, eikä Anskua nähty myöskään Elinan somejulkaisuissa.
Vihdoin päästiin käksyn kaa lempihommiin eli lumitöihin. Möksällä ihan pikkasen lunta, Elina kirjoitti Instagram-videotarinaansa ja kuvasi lumipuuhiaan Maggie-koiran kanssa.
Lauantai-illan aikana Elina viihtyi takan ääressä rakkaan lemmikkikoiransa seurassa.
Tätä riiviöö oli ikävä, Elina kirjoitti videon yhteyteen.
Ansku ja Elina viettivät ilmeisesti yhteistä aikaa mökillä, mutta jostain syystä he eivät ole maininneet asiaa somen puolella.
Tilanne on erittäin hämmentävä, sillä vielä viime vuonna Elina ja Ansku ovat hehkuttaneet rakkauttaan hyvin avoimesti.
Ex-nyrkkeilijä vaikenee
Elina vastasi Seiskan toimittajan soittoon tänään sunnuntaina.
Moi, mä en kommentoi mihinkään enkä puhu enempää. Heippa! Elina totesi iloisena.
Seiska ei tavoittanut Anskua.
Vierailija kirjoitti:
Ex-nyrkkeilijän kotiinpaluu
Elina palasi Suomeen viikonloppuna. Hän jakoi lauantaina 11.1. Instagram-videotarinoissaan kuvamateriaalia kotiinpaluustaan.
Elina muun muassa kauhisteli Suomen kylmyyttä, ja kuvasi itseään kävelemässä ulos Helsinki-Vantaan lentoasemalta. Anskua ei videolla nähty eikä mainittu.
Ansku oli samoihin aikoihin pariskunnan mökillä. Hän julkaisi Instagram-videotarinoissaan söpöjä videoita pariskunnan yhteisestä Maggie-koirasta.
Elinan somevideoiden perusteella hän suuntasi lentoasemalta kotiin, jossa hän veti nopean treenin kuntopyörän selässä.
Tunti piti polkea ennen ku hiki alko valumaan, täyty laittaa kroppaa liikettä ettei huomenna järkyty täysin futsal pelistä, Elina totesi treenivideonsa yhteydessä.
Yhdessä mökillä?
Lauantain aikana myös Elina suuntasi pariskunnan mökille, ja ilmoitti tehneensä lumitöitä Maggie-koiran kanssa.
Eli
Voi voi. Kokeiluja, kokeiluja. Girl power.
Vierailija kirjoitti:
No onhan ero ihan selvä. Stooreissa juttua, kuinka on ollut koiraa ikävä, ei sanaakaan puolison ikävöinnistä. Mikään muu kuin ero ei sitä selitä.
Näin on. Jotenkin nin feikkiä että ensin postataan 2-3 vuotta maanisesti kaikki someen Aan nukkumisesta lähtien. Sit tällaisessa tilanteessa pokkana vaan hymyssä suin käydään surffailemassa jne ikään kuin mitään anskua ei ois ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lentelen ympäri maailmaa mutta olen vegaani!
Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää
tykkäät silti saastuttaa ilmakehää myrkkykaasuilla
Tykkäätkö itsekin? Veikkaanpa, että saastutat enemmän, jos syöt lihaa, lennät ja olet hankkinut ipanoita. Mene muualle tuomitsemaan muita. Jokainen pitäkööt huolta omista valinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Ellu suostunut Seiskalle kommentoimaan suhteen tilaa ja Anskua ei tavoiteta.
Kyllähän tavoitettiin. A sanoi "en kommentoi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää
Tykkäätkö itsekin? Veikkaanpa, että saastutat enemmän, jos syöt lihaa, lennät ja olet hankkinut ipanoita. Mene muualle tuomitsemaan muita. Jokainen pitäkööt huolta omista valinnoistaan.
menipäs vegaanilla tunteisiin ilmavaivoja?
mitäköhän nää tekee lapsettomina viis kuuskymppisenä kun ketään ei kiinnosta sen ikäisten häpi häpi häpi sometus
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska on ennekin toiminut samalla tavalla. Jos nyt siis oletetaan, että ero tullut. Elluhan jätti ex-kihlattunsa out of the blue
Kuulostaa aika tyypilliseltä "narcissistic discard" toimintatavalta. Joka toistuu suhteesta toiseen.
Niin homoills kuin lesboillakin kiinnostus on lyhytikäistä ja hinku uuden kokemiseen sen mukaista!!
Kyllä näistä kohkattiinkin, yhdestäkään heteroparista ei lähellekään samoja palstammjä!!
Oksettavaa sakkia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Ellu suostunut Seiskalle kommentoimaan suhteen tilaa ja Anskua ei tavoiteta.
Kyllähän tavoitettiin. A sanoi "en kommentoi".
Tänään sunnuntaina! A tavoitettiin aiemmin, mutta tänään häntä ei tavoitettu kommentoimaan, sitä tarkoitin!
Anskuu vähä ärsyttää ku se nukkuu päikkäreitä ja sit se herää mun rupsuun, Gustafsson paljastaa.
Ja mua voi ärsyttää Anskun valitus siitä. Koska paha ilma ei pysy hyväs ihmises, hän jatkaa viestiään nauruemojilla höystäen.
uuh niin söpöä
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän nää tekee lapsettomina viis kuuskymppisenä kun ketään ei kiinnosta sen ikäisten häpi häpi häpi sometus
Miks toi lapsettomuus pitää taas nostaa esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi lapsettomuus pitää taas nostaa esiin?
onhan se luonnotonta kuten lepsous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jotenkin nin feikkiä että ensin postataan 2-3 vuotta maanisesti kaikki someen Aan nukkumisesta lähtien. Sit tällaisessa tilanteessa pokkana vaan hymyssä suin käydään surffailemassa jne ikään kuin mitään anskua ei ois ikinä ollutkaan.
No sellaistahan se on, kun rakastunut ja elää positiivisten tunteiden huumassa. Kyllähän kaikki mielummin puhuu somessa iloisista asioista. Surullisemmista asioista on vaikeampi avautua ja ne usein halutaan pitää yksityisenä. Etenkin jos ero, läheisen kuolema, sairaus, potkut, tms on tuore ja se halutaan ensin käsitellä yksityisesti. Luulisi olevan ihan selvää, että rakastumisesta, kihloista, häistä, uudesta työstä, asunnon ostamisesta, raskaudesta, jne on huomattavasti kivempi jakaa muille kuin niistä elämän vastoinkymisistä. Ei tämän ymmärtäminen ole mitään ydinfysiikkaa.
Se kyllä ihmetyttää miksi moni on niin vahingoniloinen julkkisten eroista ja muista heidän kohtaamista murheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaistahan se on, kun rakastunut ja elää positiivisten tunteiden huumassa. Kyllähän kaikki mielummin puhuu somessa iloisista asioista. Surullisemmista asioista on vaikeampi avautua ja ne usein halutaan pitää yksityisenä. Etenkin jos ero, läheisen kuolema, sairaus, potkut, tms on tuore ja se halutaan ensin käsitel
Kell onni on, se onnen kätkeköön,
kell aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Ei onni kärsi katseit ihmisten.
Kell onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menipäs vegaanilla tunteisiin ilmavaivoja?
No enpä ole vegaani, joten pieleen meni.
Jos eivät tiedä itsekään mitä tapahtuu..