Miksi kuljet rakettimyyntipöydän ohitse ostamatta mitään?
Poskilihaksesi nykiminen kuitenkin paljastaa sinut. Mikset siis osta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ajettu sen verran ahtaalle, että ei ole ylimääräistä rahaa raketteihin. Aikaisemmin olen satasen pari laittanut paukkuihin.
Melko samoilla linjoilla täällä. Eipä tarvitse miettiä, kiinnostaako ne raketit vai ei.
Ei ole rahaa tuhlata jonninjoutavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut yhtäkään rakettia, ei ole kiinnostanut laittaa omia rahoja kun saa joka puolella katsella ilmaiseksi kun muut laittaa rahansa taivaan tuuliin. Muistakaa kerätä itse ne roskat sitten maasta.
Kerää sää myös koirasi ruikut mun nurmikolta.
En omista edes koiraa tiedoksi sinulle ruikulipaskaihminen.
Missäs on elokapina ja muut maailman suojelijat?Nyt äkkiä liimaaman perseenne raketteihin että saastutus loppuu.
Ihan koska osaan laskea 1+1. Joku peruspata maksaa 50€ ja se kestää alle minuutin. Pitää olla mun mielestä jollain tavalla vajaa, tai lapsen tasolle jäänyt, jos kokee saavansa rahalle vastinetta. Ottaen huomioon vielä sen, että noita patojen poksauttelua näkee aivan ilmaiseksi, senkun vain menee pihalle katsomaan. Jokainen toki käyttäkööt rahansa mihin lystää, mutta mä nyt keksin tuolle viisikymppiselle ihan jo lonkalta aika montakin parempaa käyttökohdetta.
Ei ole muutenkaan tapana ostaa kaikkea minkä ohitse kävelen. Raketit on kiinnostaneet viimeksi joskus 15v penskana.
Kauan sitten vietettiin maalla uuden vuoden juhlia porukalla. Ammuttiin myös raketteja (kerättiin jätteet pois aamulla järven jäältä), sitten kuunneltiin, miten kylän koirat haukkuivat kuin jossain paniikissa. Kyllä hävetti. Siihen loppui se puuha minulta.
Hittojako sitä rahojaan taivaalle ampuu? Keksin parempaakin tekemistä.
Ei ole ylimääräistä rahaa. En ole koskaan ostanut muutenkaan, vaan katsellut muiden ampumia.
Tulot 590 euroa kuussa. Elämä keskittyy hengissä selviytymiseen.
Joskus lapsena niin minun isällä oli dynamiittia ja se räjäytti sitä kallion päällä maalla kun asuttiin.
Sisätiloissa ei saa ampua raketteja. Kuljen siis myyntipaikan ohi, poski ihan nykimättä.
Ei kiinnosta tuhlata rahaa sellaiseen, josta ei ole minulle mitään iloa tai hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Rakettien paukuttelu on lapsellisten ääliöiden puuhastelua. Toivon todella hartaasti että tämä ilmiö saadaan lopetettua.
Oletko pahahenki myönteinen ja Uusi Vuosi vastainen? Sillä Ilotulitusten paukkeella ajetaan pois pahoja henkiä ja toivotetaan uusi vuosi tervetulleeksi.
Kaupoissa on aika monta hyllyväliä joista tulee vain käveltyä ohi.
Poskilihakseni nykii korkeintaan paheksuvasta tuhahtelusta. En ole koskaan ostanut uudenvuodenraketteja enkä osta. Käytän rahani järkevämmin.
Koska mies on jo ostanut raketit.
Muistan ajan kun olin 12 vuotias. Sen jälkeen toi raketti-ikä meni ohi.
Mutta voin katsella. On vielä molemmat silmät päässä.
Tykkään myös haukkua muita ihmisiä, olenhan sosialisti !