Miksi kuljet rakettimyyntipöydän ohitse ostamatta mitään?
Poskilihaksesi nykiminen kuitenkin paljastaa sinut. Mikset siis osta?
Kommentit (67)
Työnnä se rakettisi syvälle sinne minne ei aurinko paista.
Annan mieluummin sen rahan hyväntekeväisyyteen.
Koska ostin nettikaupasta jo tarpeeksi, heillä on laadukkaammat tuotteet kuin teillä, sori siitä.
Nykiminen johtuu siitä että oluet on loppu. Onneksi vaimo hakee halpoja ja hyviä oranssisia tölkkejä laatikon kun saa tukirahat tililleen.
Muuten voisin ostaakin, mutta myyjät ovat kuitenkin joko kokoomuksen tai persujen kannattajia ja siksi boikotissa.
Ikuisten pikkupoikien leikit eivät kiinnosta yhtään.
Annan muiden laittaa rahansa raketteihin. Minun uuden vuodeen tarpeet myy Alko. Ostan kuplivaa niillä rahoilla, Varmaan laatikollisen.
Rahaa olisi rakettejakin ostaa, mutta kun en halua sitä rahaa taivaalle polttaa. Siksi.
Nyt on ajettu sen verran ahtaalle, että ei ole ylimääräistä rahaa raketteihin. Aikaisemmin olen satasen pari laittanut paukkuihin.
Rakettien paukuttelu on lapsellisten ääliöiden puuhastelua. Toivon todella hartaasti että tämä ilmiö saadaan lopetettua.
Mä kattelin ilotulituksen jo syyskuus 🎆
(tai sen, mitä Boosterin pyärittämiseltä kerkisin 😎)
Turhaa rahan haaskausta tällä iällä.Mukulat kun olivat pieniä oli pakko ostaa jotain heitä varten.Nyt ei.
Saan ilmaiseksi katsella muiden paukuttelua. Kaupunki on ohjannut ihmisiä ampumaan meidän lähipuistoon ja sen kun toljotan ikkunasta.
En ole koskaan ostanut yhtäkään rakettia, ei ole kiinnostanut laittaa omia rahoja kun saa joka puolella katsella ilmaiseksi kun muut laittaa rahansa taivaan tuuliin. Muistakaa kerätä itse ne roskat sitten maasta.
Miksi kuljet kiinteistövälitysfirman ohitse ostamatta mitään? Poskilihaksesi nykiminen kuitenkin paljastaa sinut. Mikset siis osta?
T. 6kpl sijoutusasuntoja omistava.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut yhtäkään rakettia, ei ole kiinnostanut laittaa omia rahoja kun saa joka puolella katsella ilmaiseksi kun muut laittaa rahansa taivaan tuuliin. Muistakaa kerätä itse ne roskat sitten maasta.
Kerää sää myös koirasi ruikut mun nurmikolta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoin aikuiseksi.
Ja minusta tuli vakava tosikko, en pysty enää nauttimaan mistään. Jos en minä niin ei muutkaan on periaatteeni. Noh yksi päivä taas lähempänä kuolemaa.
Naurattaahan se