Iltalehti: Tuulian on vaikea löytää parisuhdetta ylipainon takia
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9ec05719-237c-452e-bfdb-8057148707b1
Tuossa artikkelissa kerrotaan 35-vuotiaasta naisesta, jonka on vaikeaa löytää parisuhdetta merkittävän ylipainon vuoksi .
Minulle tulee ekana mieleen, että onko tämä Tuulia sitten deitttaillut muita lihavia miehiä? Luulisi, että reilusti ylipainoisille miehille sopii deittailla myös samanlaisia ylipainoisia naisia. Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin tuolla aiemmin olleeni painavimmillaan 125kg, nyt painan 109kg ja pituutta 168cm. Painoa pudotan oman terveyden vuoksi. Parisuhdetta en tällä hetkellä halua ja mulle riittää seksisuhde erään miehen kanssa.
Mä en voi mitään sille, että en ole koskaan viehättynyt reilusti ylipainoisista miehistä. Enkä kyllä ymmärrä miksi mun pitäisikään. Olen aina ollut parisuhteissa normaalipainoisten miesten kanssa. Lapseni isä on normaalipainoinen. Entinen aviomieheni on normaalipainoinen. Kyllä mua miehet on himoinnut ja himoitsee edelleen ja halutaan mun kanssa parisuhteeseen. Tämä vakipanokin on normaalipainoinen, komea ja ihanan harteikas mies. Kovasti hänkin mua himoitsee ja hyvä niin koska mä himoitsen häntä ja haluan hyvää seksiä hänen kanssaan.
Miehet on keskimäärin niin puutteessa, että mikä tahansa kelpaa.
Mutta jos on normaalipainoinen, n
No tämä vakipano on varattu mies eikä elä puutteessa. Meidän välillä on vain aina ollut kova seksuaalinen vetovoima. Nyt ja silloin kun olin normaalipainoinen.
Enkä myöskään ole ollut vain reikä niille miehille joiden kanssa olen ollut parisuhteessa. Todella ylimielistä, lapsellista ja typerää väittää tuollaista täysin tuntemattomasta ihmisestä. Monet ihmiset näkee toisessa muutakin kuin ulkonäön ja pelkän seksin. Sä vaikutat todella tympeältä ihmiseltä.
Nämä miehet ovat olleet kyllä jokainen mun makuun. En mä suostuisi yhdenkään miehen kanssa seksiin tai parisuhteeseen kun ei muutakaan muka saa. En mä ole koskaan mihinkään tyytynyt. Eikä ulkonäkö ole se kaikkein tärkein seikka vaikka tärkeää onkin. Jokaisella on myös oma makunsa, niin miehillä kuin naisilla. Mä ainakin olen mielummin yksin ja ilman seksiä miesten kanssa kuin tyydyn johonkin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin tuolla aiemmin olleeni painavimmillaan 125kg, nyt painan 109kg ja pituutta 168cm. Painoa pudotan oman terveyden vuoksi. Parisuhdetta en tällä hetkellä halua ja mulle riittää seksisuhde erään miehen kanssa.
Mä en voi mitään sille, että en ole koskaan viehättynyt reilusti ylipainoisista miehistä. Enkä kyllä ymmärrä miksi mun pitäisikään. Olen aina ollut parisuhteissa normaalipainoisten miesten kanssa. Lapseni isä on normaalipainoinen. Entinen aviomieheni on normaalipainoinen. Kyllä mua miehet on himoinnut ja himoitsee edelleen ja halutaan mun kanssa parisuhteeseen. Tämä vakipanokin on normaalipainoinen, komea ja ihanan harteikas mies. Kovasti hänkin mua himoitsee ja hyvä niin koska mä himoitsen häntä ja haluan hyvää seksiä hänen kanssaan.
Lopettakaa miehet noiden läskien paneminen!
Mikä sulla on hätänä? Ei se ole sun päätettävissä ketkä harrastaa keskenään seksiä. Mies haluaa mua ja mä halua häntä. Ei vaikuta sun elämään mitenkään.
Mä voisin sanoa, että miehet ja naiset, lopettakaa seksin harrastaminen tyhmien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta joku läsk* Tuulia perkele. Jääköön yksin mokoma siider*valas!
Sulla tuskin on vientiä. Sen verran ääliö kommentti.
-Tai tinderissä voi toki olla vientiä toisillekin treffeille, jos van muistat pitää turpas kiinni treffeille päästyäsi.Kumma kyllä niillä rikollisilla linnankudeilla, tappajilla ja murhaajilla on vientiä. Pimppua tulee ovista ja ikkunoista ja jopa linnassakin käydään panemassa. Röyhkeys ja ylimielisyys kannattaa. Se vaikuttaa itsevarmuudelta, jota naiset peräänkuuluttavat. Ei mitään kilttimiestä Kiitos!
Tai ei se mikään ihme ja kumma olekaan.
-sivusta
No jotain on aika pahasti vialla naisessa, joka murhaajan ja
No ei mulla ainakaan mitään tuollaisia ole. Ihan tavallinen lapsuus duunariperheessä maalaismaisemissa. Ei voi tässäkään yleistää. Olen vain nauttinut liikaa ruoasta, herkuista yms.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmästä v o k ista ne muutkin läskit on "rakkauden" löytäneet.
Mä olen lihava enkä ole kyllä yhdenkään vokkilaisen kanssa harrastanut seksiä. Ei kiinnosta, ei todellakaan. Ainoa ulkomaalainen yhden illan juttu on ollut virolaisen miehen kanssa. Muut olleet suomalaisia, niin yhden illan jutut kuin parisuhdemiehet. Nyt seksisuhde varatun suomalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tässähän ei aukea miten reilusta ylipainosta on kyse, mutta varmasti sairaanloisesta ylipainosta. Sellaisesta, missä se seksin harrastaminenkin on todennäköisesti hankalaa ylipainon takia. Sitten jos tähän lisää Tuulan omat kriteerit miehelle. Hän ei ehkä ole etsinyt seuraa sairaanloisesti ylipainoisista miehistä. Kun nämä ynnää yhteen, on lopputulema varmaan Tuulan kuvailema. Seksiä ei saa tarpeeksi ja parisuhdetta on mahdoton muodostaa. Koska juttu on maksumuurin takana, niin ei pääse näkemään mistä Tuula on seuraa koittanut myöskään hakea. Jos avoimesti seksiseuraa etsiville palstoille itsensä laittaa tyrkylle, niin uskon että kyntäjiä kyllä ilmaantuisi. On nimittäin olemassa fetissi tuohon ylipainoonkin ja uskon että sen fetissin omaavat miehet kyllä nostaisivat kätensä pystyyn ilmoittautumisen merkiksi. Uskon ettei Tuula sitten kuitenkaan halua, että joku nimenomaan kiihottuu hänen ylipainostaan ja ei näin ollen juuri sellaisia miehi
"Sairaanloinen" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko mursu saa olla, että ei pipari kelpaa.
Aikaisemmassa työpaikassani 1/3 työpaikan naisista oli tällaisia pystyyn nostettuja sikoja.
Vinkiksi että kukaan normaalipainoinen täysijärkinen nainen ei pidä miehestä joka kutsuu toisia ihmisiä pystyyn nostetuiksi sioiksi.
Tiedätkös, ihan sama.
Suoranainen läskihulluus on taas vahvasti läsnä tässä keskustelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valailla on yleensäkkin tiukat vaatimukset miehen ulkonäölle. Ja rahaakin pitää olla. Itsellä ei ole mitään annettavaa kuin ihrat.
Niin tuota, mitä annettavaa haluat, että naisella on sinulle ja mitä tarjoat itse?
Tarvitsee tuottaa jotain parisuhteeseen, jotta mies kiinnostuu. Tuo tuottaa lähinnä ison kasan metaania. Sairaallollinen ylipaino kertoo yleensäkkin elämänhallinnasta paljon, samoin kuin anoreksia. Ei kukaan täysjärkinen mies halua omaishoitajaksi.
"Sairaallollinen" :D Nää vaan paranee!
En usko että Tuulian ongelma johtuu ylipainosta, ellei se ole sairaalloista, jolloin olisi hoidossa, vaan persoonasta. Mitä kommenttiin yksinhuoltajista tulee, kaksi parisuhdettani kariutui yhteishuoltajuuteeni, vaikka naiset olivat "totaaliyksinhuoltajia". He tahtoivat, että olen aina tarvittaessa käytettävissä. Oma valinta kaikissa ihmissuhteissa. Itse pidän muodokkaistakin naisista, mutta jossain vaiheessa ylipaino vaikuttaa terveyteen, haluttavuuteen ja/tai mielialaan. Silloin voisi hieman laihduttaa, keinoja on.
Varmaan sama ongelma kuin ikisinkkumiehillä. Ovat liian epätoivoisia. Kukaan ei halua ihmistä joka vinkuu lehtiä myöten että haluaa seksiä ja parisuhdetta. Opetelkaa olemaan onnellisia yksin nyt ensialkuun tollot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tilanne on niin monella suomalaisella naisella, ei ainoastaan Tuulialla. Alkoholi ja roskaruoka ovat tuhonneet naisten vartalot. Ja psyykenlääkkeet.
"Tämä tilanne on niin monella suomalaisella naisella, ei ainoastaan Tuulialla. Alkoholi ja roskaruoka ovat tuhonneet naisten vartalot. Ja psyykenlääkkeet."
En voi sietää tällaista hoonoa soomea. Miksi suomalaiset eivät osaa enää kirjoittaa kunnolla?? Ja se ylipaino kyllä voi tulla myös lääkkeistä ja terveydellisistä syistäkin mitkä itse asiassa taitavat olla jo yleisin syy. Kukaan aikuinen mässytä mitään sipsejä&siideriä koko ajan.
Miksi et muuten ole huolissasi miesten lihavista vartaloista? Nehän ovat muutenkin naisia enemmän ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Tuulian ongelma johtuu ylipainosta, ellei se ole sairaalloista, jolloin olisi hoidossa, vaan persoonasta. Mitä kommenttiin yksinhuoltajista tulee, kaksi parisuhdettani kariutui yhteishuoltajuuteeni, vaikka naiset olivat "totaaliyksinhuoltajia". He tahtoivat, että olen aina tarvittaessa käytettävissä. Oma valinta kaikissa ihmissuhteissa. Itse pidän muodokkaistakin naisista, mutta jossain vaiheessa ylipaino vaikuttaa terveyteen, haluttavuuteen ja/tai mielialaan. Silloin voisi hieman laihduttaa, keinoja on.
Siis mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että sairaalloisen lihavat olisivat jossakin hoidossa? Mä olen ollut 125kg ja pituus 168cm eli olen ollut sairaalloisen lihava. En mä missään hoidossa ollut vaan tein töitä, opiskelin, harrastin ja hoidin kotia. Ihan kuin nytkin kun olen 16kg kevyempi.
Antakaa kun minä arvaa.
Tämä Tuulia on siis ylipainoinen ja luultavasti hän ei ole järin kaunis joten hän on alhaista tasoa.
Tuulia siis surkuttelee kun hänen on vaikeaa löytää miestä mutta hän etsii miestä joka on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen statusmies eli hän etsii tasokasta miestä.
Normaalipainoisena miehenä on vaikeaa löytää naista joka olisi edes normaalipainoinen joten siksi tänne pitää tuoda kauniita naisia ulkomailta.
Aina saa haluta mitä vaan mutta aina ei saa.
Itsekin lihava,työtön ja kahden lapsen yh. Muslimi miehen olisin saanut. Jouduin jättämään välistä.
Mutta kai se on kohta Tikkurilan väri kartta käytävä läpi kerta ne suomisiatkin raahaavat taikuista ja muista prinssinakeilleen ja silmilleen sekä heikoille itsetunnolleen sopivan alisteisen naisen. Btw nääkin osaa kansalaisuuden jälkeen nyky aikaan lähteä lätkimään. Sinne Suomirraavas jää sinkkujen ja keskikaljan ja iskuritvn kanssa käsitöihin..
Mutta eipä se Suomi naiselakaan paremmin ole. Mustilla miehillä on aina kokonainen haaremi oli muslimi tai kristitty tai ateisti.
Puhumattakaan oikeasti rikkaista valkoisista miehistä.
Parisuhteessa häviää aina, että valittava on pienemmistä paheista ja siitä mitä kestää..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama ongelma kuin ikisinkkumiehillä. Ovat liian epätoivoisia. Kukaan ei halua ihmistä joka vinkuu lehtiä myöten että haluaa seksiä ja parisuhdetta. Opetelkaa olemaan onnellisia yksin nyt ensialkuun tollot.
Se vaikka olisi onnellinen yksin ei auta asiaan mitenkään. Jon on ylipainoa tai on ruma ei vaan saa kumppania ja miehillä pitää myös olla sitä rahaa ja statusta myös noiden asioiden ohella, naisille riittää vain se että nainen on kaunis.
Vaikea löytä parisuhdetta ylipainon vuoksi?
No mutta -
Tervepainoiset suomalaiset ovat vähemmistönä
Suomessa runsaassa neljässäkymmenessä vuodessa ylipainoisten aikuisten määrä on kaksinkertaistunut ja lasten kolminkertaistunut.
Tällä hetkellä Suomessa on enemmän ylipainoisia kuin terveessä painossa olevia:
Miten ihmeessä sitten enemmistö on parisuhteessa?
Riippuu läskin määrästä. Mulla ei ollut vaikea löytää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä, jos itse on reilusti ylipainoinen sohvaperuna, niin ei silloin voi vaatia hoikkaa ja urheilullista kumppania. Vähän sama kuin jos pikkulapsen yh-isä tai -äiti alkaisi vaatia, että hän haluaa vain lapsettoman kumppanin.
Kuka vaatii yhtään mitään? Jokainen saa toivoa itselleen ihan minkälaista kumppania itse haluaa. Sellainen sitten löytyy, tai ei.
No mun mielestä on aivan kohtuutonta toivoa, että haluaa esim. Lapsettoman kumppanin, jos itsellä on vaikka kolme lasta.
Se ei aina mene sillä tavalla tasan. Mulle käy lapsellinen mies, ja käy, ettei mies huoli lapsellista naista. Ymmärrän, mitä siinä voi olla takana.
Tavallaan ymmärrän senkin, että lihava haluaa sporttisen. Se on hyväksikäyttöä, mutta meitä on moneen junaan ja jos löytää toisen samanlaisen (hyväksikäyttäjän), juttu voi kestää.
Eikä varmaan isommin valikoi, jos muna näkyvissä?