onko teille koskaan sattunut epäonnistunutta kampaamokäyntiä
mulle kävi, en huomaa mitään eroa vanhaan tukanväriini (maantienharmaaseen) ja silti minä kilttinä kehuin väriä. että voi ärsyttää
Kommentit (6)
Vierailija:
mulle kävi, en huomaa mitään eroa vanhaan tukanväriini (maantienharmaaseen) ja silti minä kilttinä kehuin väriä. että voi ärsyttää
Vierailija:
uskoon. no, lopputulos oli että väri säilyi lähestulkoon samana ja pituudesta tais napsaista peräti sentin verran. siis väri oli kyllä tosi nätti, en mä sillä, mutta kun olis saanu olla jotain ihan erilaista. siinä sitten mumisin että juujuu, tosi hyvä.. kun ei vaan kehtaa sanoa että ei tää nyt ollu yhtään mitä mä halusin. ja maksoin sitten 75 euroa siitä lystistä.
Viime kuussa kävin kampaajalla...
itsekkin odotin tosiaan erilaista tukkaa (sama kampaaja kuin aina ennenkin ja sitä edellisillä keroilla tosi magee tukka!!!)
mutta lopputulos oli iha hirvee...ruma leikkaus ja ihme harmaat ja tunkkaset värit...
ja tosiaan tarkistivielä millaisen tukan oli ed. kerralla tehny...mut ei ollu lähelläkään sitä ja pulitti vielä iha sika hinnan siitä.
huh...
huomen meen kauppaan ja ostan väriaineen ja laitan itse pääni tästä lähtien,tai sitten kokeilen jotai toista kampaajaa...
tehdä jotain räväkämpää. -nro.2
Vierailija:
Juuri viimeksi täällä valitettiin kun leikkaavat aina liikaa
Vierailija:
Viime kuussa kävin kampaajalla...
itsekkin odotin tosiaan erilaista tukkaa (sama kampaaja kuin aina ennenkin ja sitä edellisillä keroilla tosi magee tukka!!!)
mutta lopputulos oli iha hirvee...ruma leikkaus ja ihme harmaat ja tunkkaset värit...ja tosiaan tarkistivielä millaisen tukan oli ed. kerralla tehny...mut ei ollu lähelläkään sitä ja pulitti vielä iha sika hinnan siitä.
huh...
huomen meen kauppaan ja ostan väriaineen ja laitan itse pääni tästä lähtien,tai sitten kokeilen jotai toista kampaajaa...
uskoon. no, lopputulos oli että väri säilyi lähestulkoon samana ja pituudesta tais napsaista peräti sentin verran. siis väri oli kyllä tosi nätti, en mä sillä, mutta kun olis saanu olla jotain ihan erilaista. siinä sitten mumisin että juujuu, tosi hyvä.. kun ei vaan kehtaa sanoa että ei tää nyt ollu yhtään mitä mä halusin. ja maksoin sitten 75 euroa siitä lystistä.