Miksi sinua häiritsee jos jollakin on hienosti tehty tatuointi käsivarressaan ?
Miksi se menee sinulla tunteisiin? Miksi katsot jos ei ole hieno? Miten se on sinulta pois? Eikö sinulla ole varaa?
Kommentit (75)
Kyllä jotain rumaa voi tuijottaa ja ihmetellä, että miksi.
Miksi sinua ap häiritsee, että KAIKKI eivät pidä tatuoinneista?
Olen nähnyt varmaan noin 70 000 tatuointia läheltä, eikä yksikään niistä ole ollut "hienosti tehty".
Kaikki, siis ihan kaikki, tatskat vain rumentavat kantajaansa. En näe niissä mitään hienoa.
Oksennus tulee suuhun tatuoinneista
Kerron kunhan olen nähnyt hienosti tehdyn tatuoinnin. Vielä ei ole tullut vastaan.
Kun kaikilla on tatuointeja nykyään niin tulee vaan ihmisestä semmoinen kuva että on lauma lammas
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ap häiritsee, että KAIKKI eivät pidä tatuoinneista?
Se häiritsee, että olen keskivertoa kauniimpi ja vain rumat naiset paheksuvat en minäkään pidä heidän rumista naamoistaan
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikilla on tatuointeja nykyään niin tulee vaan ihmisestä semmoinen kuva että on lauma lammas
Ei mulla ole
Kysy tuota samaa 30 - 40 vuoden päästä. Epämääräistä mustemössöä vanhentuneella iholla.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten et vaan ole syvällinen ihminen eikä sulla ole luovuutta. Sehän susta NPC laumalampaan tekeekin.
Mistä on ap saanut päähänsä että se minua häiritsee? Olen jo jonkun verran maailmaa nähnyt mies, en järkyty viiltelyäljistäkään. Itselläni ei ole tatuointeja eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Oksennus tulee suuhun tatuoinneista
Minua kävi oksettamaan tuo sinun suuhusi tullut oksennus. Voisitko edes yrittää käyttäytyä, tai mennä edes vessaan, jos tulee huono olo? Ei sitä kaikkien nähden tarvitse näyttää.
Ei voisi vähempää kiinnotaa tuntemattomien tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt varmaan noin 70 000 tatuointia läheltä, eikä yksikään niistä ole ollut "hienosti tehty".
Missä vaiheessa sekosit tarkassa kappalemäärässä?
Ei se häiritse sen enempää kuin ruma tukka tai vaatetuskaan, ei vaan ole mun juttuja isot näkyvät tatskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa sekosit tarkassa kappalemäärässä?
Ehkä siinä kohtaa kun se tatuointien tiiraaminen muuttui pakko-oireiseksi?
Hyvää uutta vuotta tunnettu palstan tatuointihullu! Jospa vuosi 2025 toisi sinulle uuden vahvemman lääkityksen.
Koska tatuoinnit ovat aina rumia ja antavat halvan ja epäsiistin vaikutuksen kantajastaan. Seuraava kysymys.
Kuka niin käyttäytyy? Millaisessa seurassa ylipäätään liikut, jos kohtaat niin tahditonta asennetta sinua kohtaan? Aloita seurapiirin vaihdosta kuin mietit yhden ihmisen suustaan päästämiä sammakoita.