Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Thaimaassa vetää??

Vierailija
27.02.2007 |

Suomalaiset on just niin tälläsiä...kun muut menee niin minäkin menen. Mitään uutta, eksoottista ei voida kokeilla kun nyt Thaimaa on NIIN hienoa ja upeeta. Mitä ihmeellistä siellä oikeestaan on? Palmuja, hiekkarantaa ja turisteja. Plus seksibaareja, lapsiprostituoituja ja huoria.

Mikset lähtisi mielluummin vaikka Intiaan, Nepaliin, Vietnamiin, Kiinaan?

Ennen Kanarialla uskollisesti käyneet ovat nyt siirtyneet astetta edemmäs- siis mitä? Samanlaista turismisontaa vaan puolet kalliimmalla ja puolet pidemmällä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ole liian kaukana (ts. juuri ja juuri siedettävä lentomatka)

- edullisuus (sekä matka että siellä eläminen)

- ihana ruoka

- halvat vaatteet ym.

- ystävälliset ihmiset

- jotenkin se on silti omalaatuisensa, vaikka olisi ihan turistipaikassakin, esim. arkkitehtuuri on omanlaistaan

Me tosin olemme olleet turistipaikkojen lisäksi autenttisimmissa ympyröissä, mm. Sirikit-järvellä P-Thaimaassa.

Vierailija
42/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Kanarialla on sellaiset 20 astetta eikä aina sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkä olen nyt lukenut paikasta ja nähtävyyksiä listaillut niin aivan uskomattomalta kuulostaa. Olen jo niin matkakuumeessa, että tiedän tästä tulevan yksi ikimuistettavista matkoista. Upeat sukellusvedet, -kohteet, ihana ruoka, kauniit maisemat, eksoottiset eläimet, hedelmät, LÄMMINTÄ sekä ilmassa että vedessä!

Niin ja muuten, olemme matkustelleet Mauritiukset, Intiat, Hawaijit, Etelä-Amerikat, mutta Aasia on jäänyt täysin välistä.

Vierailija
44/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kun olet käynyt MAuritiuksella ym. niin olisi kiva kuulla mitä pidit Thaimaasta noiden käymiesi maiden jälkeen. Mihin päin Thaimaata olette muuten menossa?

Vierailija:

Sen minkä olen nyt lukenut paikasta ja nähtävyyksiä listaillut niin aivan uskomattomalta kuulostaa. Olen jo niin matkakuumeessa, että tiedän tästä tulevan yksi ikimuistettavista matkoista. Upeat sukellusvedet, -kohteet, ihana ruoka, kauniit maisemat, eksoottiset eläimet, hedelmät, LÄMMINTÄ sekä ilmassa että vedessä!

Niin ja muuten, olemme matkustelleet Mauritiukset, Intiat, Hawaijit, Etelä-Amerikat, mutta Aasia on jäänyt täysin välistä.

Vierailija
45/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että saisin olla siellä perheeni kanssa ainoat turistit alkuasukkaiden ihmeteltävänä! Ei minua kiinnosta vaellella koskemattomilla, autioilla rannoilla, joilla lähin kylmän juoman myyntipiste on kilsojen päässä. Jos haluan nähdä luontoa, voin tehdä retken turistirysästä.

Meitä on paljon, jotka arvostavat kunnon palveluita. Haluan syödä, shopata ja viettää lomaa perheen kesken suhteellisen helposti.

Yksi pirun kallis ravintola, jossain rikkaiden suosimalla " koskemattomalla" alueella ei riitä minulle, ei edes viikon lomalla.

Mulle on aivan sama, onko hotellimme vieressä toinen hotelli vai paikallisasukkaiden kerrostalo. Riittää, että on lämmin ja voin relata uima-altaan äärellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan