Mä oon rääkyny taas koko illan ja nyt silmät turvonneena umpeen
Miehen kanssa menee ihan perseelleen... mies ei sovi riitoja, seksiä ei ole ollut kahteen ja puoleen vuoteen. Eli eletään kuin kämppikset. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
Mies 27 ja minä 25... oon niin surullinen, ei lapsia, kihloissa ollaan ja niin harmittaa kun kerran vain piti kihloihin mennä, mistä tiesin että mies on tuommoinen :///
Kommentit (22)
kuulemma se heijastuu että hän kokee että minä olen tyytymätön häneen ja hänellä on suorituspaineita seksissä!! sen vuoksi ei pysty seksiin!? ja on kuulemma alkanut pelkäämään asiaa... siis seksiä
ap
Vierailija:
kuulemma se heijastuu että hän kokee että minä olen tyytymätön häneen ja hänellä on suorituspaineita seksissä!! sen vuoksi ei pysty seksiin!? ja on kuulemma alkanut pelkäämään asiaa... siis seksiäap
Onnea vaan elämääsi, sitä tulet tarvitsemaan kun olet noin huiputettavissa!
mies vastasi että hän ei runkkaile suihkussa, ja yleensä käymmekin yhdessä pesulla.
ap
olen koko ajan yrittänyt kysyä mieheltä miten seksielämän saisi korjattua? mies vastaa: kitteydellä toista kohtaan
ap
tai usko mitä kerron laitoin numeroilla ne vaihtoehdot.
Ei kai mies sulle homouttaan tunnusta, tarvitsee esiliinan sukuunsa ja kavereihinsa päin. HOMO SE ON jos pillu ei maistu.
mitä sinä mulle hermoat että homo se on!!!???? oliskin niin vois erota mut kun ei oo
ap
Miehilläkin katsos on oikeasti tunne-elämä, joka voi oikeasti heijastua seksiin. Miehillä on myös oikeasti suorituspaineita, jotka voivat oikeasti vaikuttaa halukkuuteen. Kaikki heteromiehet eivät ole yksinkertaisia kiimaisia läähättäjiä.
Ap:lle :Miehelläsi voi olla itsetunnon kanssa vaikeita ongelmia. Keksit kyllä keinon auttaa, jos rakastat. Kysy vaikka jonkun asiantuntijan apua.
Vierailija:
tai usko mitä kerron laitoin numeroilla ne vaihtoehdot.Ei kai mies sulle homouttaan tunnusta, tarvitsee esiliinan sukuunsa ja kavereihinsa päin. HOMO SE ON jos pillu ei maistu.
Jos seksielämä on loppunut noin jo alkuunsa, niin sitä ei tule koskaan olemaankaan. Teitä ei ole tarkoitettu toisillenne. Taidat olla vahva persoona ja tarvitse sellaisen myös rinnallesi. Avomiehesi tarvitsee rinnalleen herttaisen ja vienosti hymyilevän, punastelevan tytön.
Aavistelen, että ainoa asia, mikä teidät pitää yhdessä taitaa olla ulkopuoliset ihmiset(?). Ei kannata miettiä mitä muut ajattelevat. Tunnet olosi vain helpottuneeksi jos lähdet tuosta suhteesta.
28!!! kuka olet??? kirjoitat kun mun suulla!!! minä olen vahva luonne ja mies ei niin vahva!!! kyllä, kumpikin saaneet perinteisen kasvatuksen jossa kihlaus on aviliiton merkki..pelottaa yksinnäinen tulevaisuus ja pelottaa etten haluaisi menettää rakasta miestä :`(
ap
joku GURU sanoi,ettei miesten takia kannata itkeä kauniita silmiään piloille...
Nauti elämästä-
rajaa-
jos mies ei tue/ anna empatiaa-
se on miehen ongelma...
älä anna miehen PILATA omaa elämääsi.
TSEMPPIÄ!
Rajaa, pliis!
Ei tuota menoa kannata loppuelämää katsoa, kyllä onnea kannattaa etsiä. Ei se kihlaus mikään vankeustuomio ole.
mitä tuhlata elämäänsä ja nopeasti kuluvia vuosia tuollaiseen ihmiseen? Sinun on vielä " helppo" ottaa ja lähteä kun niitä lapsia ei ole, tee se
Naimisiin piti mennä pian mutta eipä vaan mennä kun tilanne junnaa paikallaan eikä mies saa sovittua hääpäivää.. juu juu tiedän mitä sanotte, et ole sille oikea, ei se rakasta sinua kun ei halua naimisiin... Nämä olen sanonut miehellekin mutta väittää että niin ei ole.. Olen niin tottunut jo tähän kämppäkaveruuteen, en enää osaa kaivata seksiäkään vaikka olen aina nauttinut siitä jn3e ja lähteminen on niin vaikeaa :`(
Kiitosta vain vastauksista... ap
pitempään, niin että ehtisi tulla ikävä? Se piristää suhdetta ja seksiä.
Ei näitä ratkaisuja ilman kipua tehdä.
Tosin seksiä oli, mutta se ei ollut kauhean hyvää.
Minä otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin, vaikka miestä vielä rakastinkin. Ja onneksi lähdinkin! Parin kuukauden päästä löysin aivan ihanan miehen ja siitä lähtien elämä on ollut miljoona kertaa parempaa kuin ex:n kanssa. Tsemppiä ratkaisun tekemiseen!
9 ollaan oltu, ei mitään muutosta asiaan. seksi on täysin loppunut!!!!!
10 niinpä!!
mies on ollut unelmamieheni, komea, hyväkäytöksinen, eteenpäinpyrkivä jne mutta nyt en voi valehdella, tilanne on tämä eikä muuksi ole muuttunut!!!! eikö vain sovita yhteen????
piti taas tehdä töitä ja lukea tenttiin mut täälläpä rääyn...
ap
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja aloitat itsenäisen elämän. Usko mua se kannattaa.
1. Mies on homo ja sinä olet lumetta ympäristölle.
2. Miehellä on toinen nainen.
3. Mies on impotentti tai syö psyyken lääkkeitä ja sillä ei seiso.
Nämä vaihtoehdot tutkit läpikotaisin ja vastaus löytyy. Seuraavaksi pakkaat jomman kumman tavarat ja ulos.
Kaveruutta voitte jatkaa vaikka ette asu kimpassa. Hae uusi elämänkumppani jonka kanssa perustat perheen.