Rehellisesti: Petytkö jos et saa lapsenlapsia?
Tuntuuko pahalta jos sinusta ei tule koskaan isovanhempaa?
Kommentit (70)
En, sillä tiedän etten tule koskaan saamaan lastenlapsia. Tyttäreni kuoli ennen kuin ehti perustaa perhettä ja poikani on vela.
Miniällä vatsa pyöristynyt kun jouluna kävivät kylässä. Eivät puhuneet mitään vauvasta mutta kyllähän minä näen vielä vanhoilla silmilläni. Kauanko pitää teeskennellä tietämätöntä vai voinko jo kutoa pieniä sukkia? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Joitain asioita ei voi määrätä eikä ostaa
Aina voi johdatella ja vaikka hieman prässätä 👍
En todellakaan, se olisi aikamoinen yllätys, kun en ole halunnut lapsiakaan.
-Vela 57v
En usko, että pettyisin. Ehkä vähän.
No ei se mikään elämän ja kuoleman kysymys ole, eikä minulle kuuluva asia, mutta kyllähän minä haluaisin senkin asian tässä elämässä kokea. Se on osa tätä suurta kiertokulkua ja niitä harvinaisia oikeasti mielekkäitä asioita elämässä, pienten seuraaminen elämän polulla ja etenkin omien sellaisten.
Toivoisin että tulis lastenlapsia, ehkä adoptoituja. Kun lapsi on transmies niin tuskin ainakaan omia.
En ole pettynyt. Ja ap taitaa lähettää näitä jatkuvasti tietyn välein ja syyllistää naisia? Haukkui aikaisemmin naisia, että juovat viiniä yksinäisyyteen ym. ilkeää käytöstä toisia kohtaan. Tietääkö ap lainkaan sitä tosiasiaa, että kaikki naiset eivät vain saa lapsia, osa ei halua, kun eivät myöskään miehet niitä halua, ja osa naisista ja lapsista ovat raiskauksen uhreja, että pitääkö synnyttää raiskaajan lapsi? Todella moraalintonta käytöstä sinulta ap.
Joitain asioita ei voi määrätä eikä ostaa