Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19497)
Ihmisiä pitäisi auttaa silloin kun he tarvitsevat apua eikä vaatia seuraa vain silloin kun itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua.
Mitä täällä paasaat? Korjaa asiasi ja pyydä anteeksi heiltä, joita vastaan olet rikkonut.
Tulipa vaan mieleen. Jos joku tyrkkää toisen alas portaita ja se toinen halvaantuu sen seurauksena, palaako liikuntakyky anteeksipyynnön ja katumuksen myötä? Ei. Sama homma voi olla henkisissä asioissa tai ihmisten välisessä luottamuksessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua.
On jotenkin aina niin toiveikasta huomata, että maailmassa on virheettömiä ihmisiä. Mitä me tavalliset hölmöilevät kuolevaiset voisimmekaan oppia heiltä?
En mä missään sanonut olevani virheetön, tuo lausahdus koskee myös mua ja mun tekemiä virheitä.
Tuhansia mahdollisuuksia horista paskaa - ameebat pesiytyy tänne 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katumuksella ei saa mitään. Vain anteeksi pyytämällä ja korjaamalla käytöksensä.
Hyvin sanottu siellä👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä paasaat? Korjaa asiasi ja pyydä anteeksi heiltä, joita vastaan olet rikkonut.
Tulipa vaan mieleen. Jos joku tyrkkää toisen alas portaita ja se toinen halvaantuu sen seurauksena, palaako liikuntakyky anteeksipyynnön ja katumuksen myötä? Ei. Sama homma voi olla henkisissä asioissa tai ihmisten välisessä luottamuksessa jne.
Tiedän varsin hyvin. Kun on sanottu kovia, niitä ei korjata kovin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä pitäisi auttaa silloin kun he tarvitsevat apua eikä vaatia seuraa vain silloin kun itse haluaa.
Eräskin mies jäi jauhamaan paskaa keittiöön kun sanoin että kamala kiire ja stressi nyt. Silloin kun sanoin että nyt mun pitää levätä niin vaati seuraa. Ja silloin kun oikeasti tarvitsen apua niin hän on "sairas".
Vierailija kirjoitti:
Entä jos apua tarvitseva ei halua seuraani missään tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Hädässä ystävä tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret tunteet jännittää.
- fakta
Joskus niinkin.
Joskus ne ovatkin kuitenkin omat suuret tunteet.
Fakta pöytään.
Asia pitää aina selvittää. Ei tunteita voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Kaivattu suuttuu mulle, jos nyt pakitan. Eikä ole kiva ihminen suuttuneena. Kunpa maa nielisi mut.
Tunniste puuttui ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltapaitainen 🍀mies. 😘
Apiloita rinnassa?
keskustalainen
On se ihana tietää, että se kaikkeista aidoin minä on Räsäsen mielestä sairaus.
Mitä itseasiassa siinä tapahtuu, kun empatia kehittyy jollekin myöhemmin kuin toiselle. Tätähän voisi ihan vertaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän varsin hyvin. Kun on sanottu kovia, niitä ei korjata kovin helposti.
Aina voi yrittää. Ihmiset ihan yllättävästi ymmärtävät, kun kertoo reilusti miksi sanoi mitä sanoi.
Mä ainakin olen saanut anteeksi monesti, kun olen pyytänyt.
Mutta tietysti, jos luonne ei anna periksi myöntää virheitään. Sit se on voi voi.
ihana opemies 52 v 190 cm! Huomenna nöen sinut jälleen. T. N24
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kävelylle?
Lähtisin
Monet naiset ajattelee, että mä oon itsekäs, kylmä, tunteeton ja vähän tylykin. Mutta oikeesti mussa on myös pehmeä puoli. Mä huomasin sen vasta, kun tapasin yhden tietyn naisen silloin tuli sellainen fiilis, että haluan oikeasti
Mun huomaavaisuus näkyy pienissä jutuissa. Esimerkiksi kun se kävelee, mä mietin heti kaatuuko se ja oon valmiina ottamaan kiinni. Jos nään sen yksin, mä mietin onko sillä seuraa ja haluaisin vaan olla hiljaa sen vierel
Joskus kun en näe sitä, alan vaan yliajatella kaikkea. Haluan tietää missä se menee. Käyn myös joka päivä sen somea katsomassa, onko se päivittänyt jotain ja mitä sen elämässä tapahtuu.
Mutta en mä voi näyttää tätä kaipuuta. Mieluummin annan mun vaimon uskoa, etten mä ole mikään hellä tai huomaavainen mies.
😘 opemies! (tyhjensin kentän, huomasitko)
Katumuksella ei saa mitään. Vain anteeksi pyytämällä ja korjaamalla käytöksensä.