Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (19422)

Vierailija
19341/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua. 

Mitä täällä paasaat? Korjaa asiasi ja pyydä anteeksi heiltä, joita vastaan olet rikkonut.

Tulipa vaan mieleen. Jos joku tyrkkää toisen alas portaita ja se toinen halvaantuu sen seurauksena, palaako liikuntakyky anteeksipyynnön ja katumuksen myötä? Ei. Sama homma voi olla henkisissä asioissa tai ihmisten välisessä luottamuksessa jne.

Tiedän varsin hyvin. Kun on sanottu kovia, niitä ei korjata kovin helposti.

Aina voi yrittää. Ihmiset ihan yllättävästi ymmärtävät, kun kertoo reilusti miksi sanoi mitä sanoi.

Mä ainakin olen saanut anteeksi monesti, kun olen pyytänyt.

Mutta tietysti, jos luonne ei anna periksi myöntää virheitään. Sit se on voi voi.

Minun ei ole vaikea pyytää anteeksi, kadun nopeasti. En myöskään hauku tai nimittele. Asioita tai käytöstä kritisoin.

En minäkään hauku tai nimittele. Tolvana on tolvana jos on tolvana. Ei se ole nimittelyä!

Sinäkö päätät, kuka on mitäkin? 

Naturally 👋🖤

Mistäs sellaisen vallan olet saanut?

Vierailija
19342/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi uusi versio Marplesta, niin kuin Poirottista, voitaisiin katsoa sitä kaivatun kanssa käsi kädessä sormet sormien lomassa. Ei kaivattua pelottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19343/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän tätä tarinaa sepitätte.

Vierailija
19344/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä poikkeava, ehkä viallinen, mutta olen luonnollinen seuraus luonnottomissa olosuhteissa.

Juu, ei ihminen kestä pitkäkestoista ristiriitaa, jota ei pysty ratkaisemaan.

Vierailija
19345/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa mitään ylipäätään kysytään, niin sanoisin, että aika loukkaavaa.

Vierailija
19346/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, miten aiot edistää sitä, että pääset palstakaipuusta kaivattusi kanssa tutustumaan ja treffeille?

Aion kysyä sitä ulos sitten kun tulee mahdollisuus ja saada pakit 😌

Vierailija
19347/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset ajattelee, että mä oon itsekäs, kylmä, tunteeton ja vähän tylykin. Mutta oikeesti mussa on myös pehmeä puoli. Mä huomasin sen vasta, kun tapasin yhden tietyn naisen silloin tuli sellainen fiilis, että haluan oikeasti

Mun huomaavaisuus näkyy pienissä jutuissa. Esimerkiksi kun se kävelee, mä mietin heti kaatuuko se ja oon valmiina ottamaan kiinni. Jos nään sen yksin, mä mietin onko sillä seuraa ja haluaisin vaan olla hiljaa sen vierel

Joskus kun en näe sitä, alan vaan yliajatella kaikkea. Haluan tietää missä se menee. Käyn myös joka päivä sen somea katsomassa, onko se päivittänyt jotain ja mitä sen elämässä tapahtuu.

Mutta en mä voi näyttää tätä kaipuuta. Mieluummin annan mun vaimon uskoa, etten mä ole mikään hellä tai huomaavainen mies.

Satusetä tarinoi

Vaiko -täti ? 🤔

Vierailija
19348/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä poikkeava, ehkä viallinen, mutta olen luonnollinen seuraus luonnottomissa olosuhteissa.

Juu, ei ihminen kestä pitkäkestoista ristiriitaa, jota ei pysty ratkaisemaan.

Niin fyysisesti kuin henkisestikin tässä on kasvettu jännään muottiin.

Vierailija
19349/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhdytetty uraani panssarilleni.

Vierailija
19350/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, miten aiot edistää sitä, että pääset palstakaipuusta kaivattusi kanssa tutustumaan ja treffeille?

Jos tietäisin, olisin tehnyt sen jo aikoja sitten.

Vierailija
19351/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kaivatulle 

Vierailija
19352/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua. 

Outo ja kylmältä tuntuva tapa ajatella. Itselleni on ollut aina merkittävää ja korjaavaa, jos minulta on pyydetty anteeksi jotakin, joka on yksiselitteisesti ollut rikkovaa. 

Vierailija
19353/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla sellaista mielenlaatua että reagoi suuresti mutta rauhoittuu nopeasti ja että mieliala voi parantua täysin hetkessä?

Kysyin joskus vuosia sitten psykiatrilta että onko mulla kaksisuuntainen mutta hän vastasi ei. Mulla on adhd ja reagoin tunteella enkä ole pitkävihainen vaan perusvireeltä positiivinen kaikesta huolimatta.

Vierailija
19354/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla panssarisi kovaa tekoa.

Vierailija
19355/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla panssarisi kovaa tekoa.

On, mutta kaivatulla on millä läpäistä se.

Vierailija
19356/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin sitruunahappo kalkkisaostumilleni. 

Vierailija
19357/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin sitruunahappo kalkkisaostumilleni. 

Vinkkinä, etikkakin toimii.

Vierailija
19358/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on tehneet kivuliaita asioita ymmärtääkseen jotain, mitä heidän on ollut hankala ymmärtää. Ja jälkeenpäin se katumus voi ola vaikea kohdata, koska se oli väärä tapa.

Itselleenkin tulee antaa anteeksi.

Vierailija
19359/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on tehneet kivuliaita asioita ymmärtääkseen jotain, mitä heidän on ollut hankala ymmärtää. Ja jälkeenpäin se katumus voi ola vaikea kohdata, koska se oli väärä tapa.

Itselleenkin tulee antaa anteeksi.

No. Ainakin ymmärrän.

Vierailija
19360/19422 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä paasaat? Korjaa asiasi ja pyydä anteeksi heiltä, joita vastaan olet rikkonut.

Tulipa vaan mieleen. Jos joku tyrkkää toisen alas portaita ja se toinen halvaantuu sen seurauksena, palaako liikuntakyky anteeksipyynnön ja katumuksen myötä? Ei. Sama homma voi olla henkisissä asioissa tai ihmisten välisessä luottamuksessa jne.

Tiedän varsin hyvin. Kun on sanottu kovia, niitä ei korjata kovin helposti.

Kyllä se riippuu aina ihmisistä itsestään kuka antaa anteeksi ja kenelle.Toiset voi antaa anteeksi suuriakin asioita ,toiset ei anna ikinä mitään anteeksi.Ei näitä voi yleistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä