Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa tärkeintä on oppia tuntemaan toisensa eikä rakastua toiseen vain satunnaisten piirteiden vuoksi.
Tuntemus ja vetovoima. Pitää tuntea jo tietynlaista kipinää🤩
Niin pitää kuumottaa 🔥
Ensitapaamisesta lähtien.
Opetettais toisillemme rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. 🤗🧡
😘🤗
Jotkut ihmiset on tehneet kivuliaita asioita ymmärtääkseen jotain, mitä heidän on ollut hankala ymmärtää. Ja jälkeenpäin se katumus voi ola vaikea kohdata, koska se oli väärä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit kadonnutta aikaa jotain josta jouduit luopumaan.Liian usein huomaat ei se totta ollutkaan ja joku tuskin tietää mitä etsii vailla määrän päätä harhailee.
Monen vuoden jälkeen ystävälleen kirjoittaa
Ne sanat jotka sanomatta jäivät, sanat joita ei kai ollutkaan.
T. Leevi and the leavings
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole varmaan ikinä nainen kysynyt kävelylle.
Ok, susta ei sitten ole sellaiset naiset olleet kiinnostuneita. Minä olen pyytänyt montakin miestä kävelylle.
Niin. Yleensä minusta olevat naiset ovat pulskia, eivät mitään reippailijoita. En tosin itsekään ole urheilullinen, pikemminkin rapakunnossa. Havahduin vaan tuohon, että ei se nyt ole kaikille kovin tavallista, että nainen ehdottaisi kävelylle lähtemistä, vaikka on noinkin arkinen asia kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ei ole hyväksi mielelle.
Joku voi tarvita sitäkin, joskus, lataakseen sosiaalistapatteristoaan 😂
Varmasti. Kokeile elää elämääsi yksinäisenä joka ei saa kaipaamaansa seuraa koskaan.
Eiköhän tuossa tarkoitettu sitä yksinäisyyttä.
Jotkut ei kaipaa sellaista pinnallista seuraa, että joku tai porukka on vaan siinä vieressä, mutta oikeasti ei olla samalla aaltopituudella. Vaan sellaista yhteyttä, että toinen oikeasti ymmärtää sua, tajuaa sut ja hyväksyy sut sellaisena kuin sä oikeasti olet.
Tarkoitin juuri tuota mitä kuvailit sillä yksinäisyydellä ja kaipaamallani seuralla jota en saa. Ei väkijoukkoja tai isoa porukkaa, ne vievät mun energiat.
En oikein ymmärrä yksinäisyyden tunnettasi. Koska olen aina ihmisten ympäröimä, olipa kyseessä sitten pieni tai suuri ryhmä, enkä ole koskaan ajatellut näitä asioita sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Opetettais toisillemme rakkaus
Kuka keksi rakkauden?
Ööö,Kaija Koo?
Vierailija kirjoitti:
Seurassakin voi olla yksinäistä. Niinkuin parisuhteessakin. Sellaista suhdetta en kaipaa.
Ihmissuhteet ovat vain yksi osa elämää. Et voi odottaa ystävien, poika-/tyttöystävien tai aviomiesten poistavan sisäistä yksinäisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Muista että varoitin. Et voi ainakaan väittää etten olisi varoittanut ensin.
Ketä sä uhkailet ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurassakin voi olla yksinäistä. Niinkuin parisuhteessakin. Sellaista suhdetta en kaipaa.
Ihmissuhteet ovat vain yksi osa elämää. Et voi odottaa ystävien, poika-/tyttöystävien tai aviomiesten poistavan sisäistä yksinäisyyttäsi.
Kyllä ne pari onttoa kohtaa voi täyttää. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on tehneet kivuliaita asioita ymmärtääkseen jotain, mitä heidän on ollut hankala ymmärtää. Ja jälkeenpäin se katumus voi ola vaikea kohdata, koska se oli väärä tapa.
Okei. Yritätkö tunnustaa jotain? Mähän oon melkein pappi niin anna tulla vaan, tää ei kyl oo kovin anonyymiä. Toivottavsti et kuulu mihinkään epstein kulttiin.
Puhuttiin ymmärtämisestä tuossa aiemmin ja olen sentään nähnyt läheltä saman kipuilun, niin en tiedä tarvitsenko sittenkään näköalaa ajatukselle. Kunhan sanon, että joskus joidenkin asioiden ymmärtäminen käy hyvin kivuliaasti. Ja, että siinä mielessä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole varmaan ikinä nainen kysynyt kävelylle.
Ok, susta ei sitten ole sellaiset naiset olleet kiinnostuneita. Minä olen pyytänyt montakin miestä kävelylle.
Niin. Yleensä minusta olevat naiset ovat pulskia, eivät mitään reippailijoita. En tosin itsekään ole urheilullinen, pikemminkin rapakunnossa. Havahduin vaan tuohon, että ei se nyt ole kaikille kovin tavallista, että nainen ehdottaisi kävelylle lähtemistä, vaikka on noinkin arkinen asia kyseessä.
Minä ehdotin ja treffit oli kävelytreffit. Muutaman kans näin. Yhdellä kertaa odotin sitä treffiseuraa niin joku muu mies tuli juttelemaan, kun istuin metsässä kalliolla. Liian teennäistä treffitkahvilassa tms. Niin ja en ole enää sinkku ja kilojakin on paljon, mutta kyllä mä liikun aika paljon. Sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Forgive yourself for the things you did when you didnt yet understand what you were doing.
Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joiden seurassa ei tunne yksinäisyyttä. En sitten tiedä mistä sekin johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Katumus on myöhäistä kun vahinko on tapahtunut. Toki sillä saa tehtyä sovinnon itsensä/Jumalan/universumin kanssa. Seurauksia sillä ei yleensä saa korjattua.
Mitä täällä paasaat? Korjaa asiasi ja pyydä anteeksi heiltä, joita vastaan olet rikkonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pari onttoa kohtaa voi täyttää. Haha.
Samoin et voi täysin luottaa vaimon toveruuteen yksinäisyytesi poistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin aina niin toiveikasta huomata, että maailmassa on virheettömiä ihmisiä. Mitä me tavalliset hölmöilevät kuolevaiset voisimmekaan oppia heiltä?
Voi video tää lainaussysteemi.