Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18938)
Lenin sanoi, että sähköistäminen on kommunismia. Itse sanoisin, että joukkoliikenne on kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Voinsinpa antaa yksityisopetusta sinulle.
Mitäs sinä voinsit mulle opettaa? Kirjoittamista?
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on paljon stalkkaajia. Minä en halua olla stalkattavana, jos ei ole tarkoituskaan kuin stalkata. Sellainen on vainoamista.
No eikä ole. Porukka nyt vaan höpöttää aiheesta.
Odotan stalkkeriani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on jokaiselle jotain. Sulle se on turvallinen tila.
Mulle se on pakollinen paha, kun muuta yhteyttä häneen ei saa.
Sama tilanne. Epäselvää, halusiko toinen edes yhteyden vai jääkö lopulta vain orastavaksi arvoitukseksi.
Minun kaivattuni ei ole tarttunut ehdotuksiin kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis itsekin laittaa itseään vähän enemmän tarjottimelle.
Voisit käydä polvillesi tarjottimelle peppu pystyssä ja leuka alhaalla omena suussa, hunajalla ja sinapilla valeltuna ja hedelmillä ympäröitynä. Nuolisin niin että näkö lähtee, paitsi että sitten taas ahmisin katseella niin että nälkä tulee. Ja hotkisin lopulta kylläiseksi.
Olispa tää joku muu ku Dandere.😒
En ole mikään Damdere.
Hyvä. Voisit tehdä ruholleni muutakin.
Totta kai. Lue viimeiset viisi kirjainta viestissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvin hetken kun ollaan kunnolla kahden
Se ei tule ilman myönnytyksiä myös sinulta.
Mitä myönnytyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on paljon stalkkaajia. Minä en halua olla stalkattavana, jos ei ole tarkoituskaan kuin stalkata. Sellainen on vainoamista.
Etsi sinäkin asianajaja. Suosittelen.
Ei maksa vaivaa. Naiset toimitetaan hullujen huoneelle, jos kuvittelee jonkun seuraavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin asianajajan😌
Hyvä. Toivottavasti on kiva ja lapseton. Ja haluaa toteuttaa sun unelmasi lämmössä.
Kaikkea hyvää teille.
Joo varmasti toteuttaa. Niillä korvauksilla jotka hän mulle hankkii elän loppuelämäni lämmössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvin hetken kun ollaan kunnolla kahden
Se ei tule ilman myönnytyksiä myös sinulta.
Mitä myönnytyksiä?
Että saadaan yhteys muodostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit käydä polvillesi tarjottimelle peppu pystyssä ja leuka alhaalla omena suussa, hunajalla ja sinapilla valeltuna ja hedelmillä ympäröitynä. Nuolisin niin että näkö lähtee, paitsi että sitten taas ahmisin katseella niin että nälkä tulee. Ja hotkisin lopulta kylläiseksi.
Sinappi on liikaa. En haluaisi olla joulukinkku, kun en itsekään sitä enää syö. Muuten kyllä käy.
Sivu
Sinappi voidaan unohtaa. Mutta eräänlainen kinkku kyllä olet joka tapauksessa.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halipula vaivaa. Olisi ihanaa joskus vain halata ilman sen kummempaa läheisyyden tarvetta.
Miehet ajavat naiset pois luotaan haluamalla seksiä kaiken aikaa.
No meitä on moneksi. Yllättävän moni nainen on ihan seksuaalinen olento ja moni mies pihtaa. Jälleen kerran sukupuolittunut mustavalkoisuus on kaukana todellisuuden kuvauksesta. Oleellista lienee löytää itselleen sopiva vastinpari tuonkin asian suhteen.
Tämäpä tämä
Se vastinpari on ääritärkeää.
Jos puoliso keskittyy vaan omaan hyvään oloonsa ja toinen ei saa siitä mitään, tulee haluttomuus ihan varmasti kaupanpäälisenä.
Molempien pitää nauttia siitä ja kummankin toiveita on toteutettava. Ja nähtävä hieman vaivaa muutenkin, kun sängyssä. Jos koko päivän on ollut hyljeksitty olo, ei sitä kukaan syty illallakaan.
Ja se seksuaalisuus ei saa pysähtyä siihen aktiin. Sen jälkihehkun yhdessä kokeminen on tärkeää myös ajatelleen sitä seuraavaa kertaa. Jos siitä kiirehtii suihkuun ja omiin toimiinsa tai kääntää selän ja alkaa nukkumaan, se muisto jää toiselle takaraivoon.
Kuka haluaa olla vain käyttöesine, joka unohdetaan sillä hetkellä, kun itse on tullut?
Oletko kertonut sen puolisollesi suoraan?
Kyllä exälle kymmeniä kertoja. Ei välittänyt.
Onneksi seuraava mies oli huomioivampi ja seksikin parempaa.
Fantasioita vaan. Sulla oo miestä ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinappi on liikaa. En haluaisi olla joulukinkku, kun en itsekään sitä enää syö. Muuten kyllä käy.
Sivu
Sinappi voidaan unohtaa. Mutta eräänlainen kinkku kyllä olet joka tapauksessa.
On vain ollut aika kauan jo pakastimessa, joten milloin meinasit sulattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjät ovat poissa laskuista.
Siihenkö kaatuisi rakkaus? Melkoista rakkautta onkin.
Toinen rakastaa eläimiä toinen kasviksia. Kyllä eläinvihaajan kanssa olisi vaikeata, en voisi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään Damdere.
Ketäpä ei ih rainen ru jo kiinnostaisi.
Älä sotke sivusta. Noin rumia ei puhuta kenellekään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Porukka nyt vaan höpöttää aiheesta.
Odotan stalkkeriani.
Ei taida noilla, eikä sulla olla mitään hajua oikeista stalkjereista. Niitä harvemmin kukaan odottaa. Typerää hälinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään Damdere.
Ketäpä ei ih rainen ru jo kiinnostaisi.
Älä sotke sivusta. Noin rumia ei puhuta kenellekään!
Niin tuollaiseen herkkään kauneuteen täysin sopimatonta.
Ihmeellisiä periaatteita. Kasvisruokaa voi syödä koko perhe.