Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18935)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun tajusin et oli muuttanu, niin kiersin joskus kaikki lähialueen kerrostalojen ilmoitustaulut läpi jos sukunimi ois ollu siellä. Kyllä, oikeasti. Todennäköisempää ettei ees antais laittaa nimeään, joten ois pitäny kattoa missä on tyhjiä kohtia.
Juku et kuulosti kriipiltä, mut oon ihan kiltti. Halusin vaan tietää.
Olet super ahdistava ihan näin ulkopuolisenkin mielestä
En oo. Tulkitset väärin, halusin vaan tietää koska oli niin järkyttävä ikävä.
Ajattelen ja ikävöin sinua. Halaus ja henkäys huulillesi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun tajusin et oli muuttanu, niin kiersin joskus kaikki lähialueen kerrostalojen ilmoitustaulut läpi jos sukunimi ois ollu siellä. Kyllä, oikeasti. Todennäköisempää ettei ees antais laittaa nimeään, joten ois pitäny kattoa missä on tyhjiä kohtia.
Kuulostaa hyvältä. Just sellaselta stalkkaukselta, josta pidän!
Oon istunu koko päivän pimeessä huoneessa, että pahoittelut oon varsin huono stalkattava jos jotakuta kiinnostaa.
Pitäis itsekin laittaa itseään vähän enemmän tarjottimelle.
Toivotan silti hyvät yöt kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halipula vaivaa. Olisi ihanaa joskus vain halata ilman sen kummempaa läheisyyden tarvetta.
Miehet ajavat naiset pois luotaan haluamalla seksiä kaiken aikaa.
No meitä on moneksi. Yllättävän moni nainen on ihan seksuaalinen olento ja moni mies pihtaa. Jälleen kerran sukupuolittunut mustavalkoisuus on kaukana todellisuuden kuvauksesta. Oleellista lienee löytää itselleen sopiva vastinpari tuonkin asian suhteen.
Tämäpä tämä
Se vastinpari on ääritärkeää.
Jos puoliso keskittyy vaan omaan hyvään oloonsa ja toinen ei saa siitä mitään, tulee haluttomuus ihan varmasti kaupanpäälisenä.
Molempien pitää nauttia siitä ja kummankin toiveita on toteutettava. Ja nähtävä hieman vaivaa muutenkin, kun sängyssä. Jos koko päivän on ollut hyljeksitty olo, ei sitä kukaan syty illallakaan.
Ja se seksuaalisuus ei saa pysähtyä siihen aktiin. Sen jälkihehkun yhdessä kokeminen on tärkeää myös ajatelleen sitä seuraavaa kertaa. Jos siitä kiirehtii suihkuun ja omiin toimiinsa tai kääntää selän ja alkaa nukkumaan, se muisto jää toiselle takaraivoon.
Kuka haluaa olla vain käyttöesine, joka unohdetaan sillä hetkellä, kun itse on tullut?
Oletko kertonut sen puolisollesi suoraan?
Kyllä exälle kymmeniä kertoja. Ei välittänyt.
Onneksi seuraava mies oli huomioivampi ja seksikin parempaa.
Et sä ois kertonu missä asut vaikka oisin kysyny
Vierailija kirjoitti:
Voisit käydä polvillesi tarjottimelle peppu pystyssä ja leuka alhaalla omena suussa, hunajalla ja sinapilla valeltuna ja hedelmillä ympäröitynä. Nuolisin niin että näkö lähtee, paitsi että sitten taas ahmisin katseella niin että nälkä tulee. Ja hotkisin lopulta kylläiseksi.
Mä en stalkkaa yleensä, mä vaan "näen" asioita. Tiedän vaikka en osaisi selittää miten.
Vierailija kirjoitti:
Olisin huomattavan kiinnostunut pitelemään pakaroistasi lantioidemme tanssiessa.
A
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit käydä polvillesi tarjottimelle peppu pystyssä ja leuka alhaalla omena suussa, hunajalla ja sinapilla valeltuna ja hedelmillä ympäröitynä. Nuolisin niin että näkö lähtee, paitsi että sitten taas ahmisin katseella niin että nälkä tulee. Ja hotkisin lopulta kylläiseksi.
Olispa tää joku muu ku Dandere.😒
Vierailija kirjoitti:
Palsta on jokaiselle jotain. Sulle se on turvallinen tila.
Mulle se on pakollinen paha, kun muuta yhteyttä häneen ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tää joku muu ku Dandere.😒
En ole mikään Damdere.
Vierailija kirjoitti:
Mä en stalkkaa yleensä, mä vaan "näen" asioita. Tiedän vaikka en osaisi selittää miten.
Tätä kykyä olen yrittänyt tavoitella, mutta toistaiseksi olen vain hyvä leikkimään todennäköisyyksillä.
Ja nekin ei tarpeeksi suuressa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin huomattavan kiinnostunut pitelemään pakaroistasi lantioidemme tanssiessa.
A
Kenelle tämä?
Hän olisi liian kunniakas julkiseen käpälöintiini
Sen verran olen kaivattua stalkannut, että katsoin yhdestä paikasta, missä hän asuu nykyisin. Halusin sen verran tietää, että onko mitää tsäännssejä koskaan nähdä. Olisi kyllä, koska noin kerran kuussa käyn kaupungissaan työhommissa ja hänen kotipaikkakunnallaan käyn töissä myös. Mutta kuin maa olisi niellyt.