Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18389)
Kun löydät ihmisen, joka on lojaali, älä testaa hänen rajojaan. Sellaista sydäntä ei löydy kahdesti.
hellä hipaisu poskellesi
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sano hieman liian rohkea tunniste niin että huomenna hävettää
Tältä päivältä olis montakin helppoa, jotka vain hän tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun löydät ihmisen, joka on lojaali, älä testaa hänen rajojaan. Sellaista sydäntä ei löydy kahdesti.
Neuvo jokaisella, joka on mun kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tyhmän lojaali, kun kaivattu on minut torjunut, mutta sydän vain rakastaa.
En nähnyt tänään ketään, jonka kanssa haluaisin mennä naimisiin ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin teen asioita, jotka huomenna hävettävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä mitään rikkomista, ei ole kovin vahva tai hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Nooh voi kai sitä testailla jos siltä tuntuu ja haluaa ottaa riskin. Yksi kaveri on lähdössä nyt luiskaan, kun on "testaillut rajoja" tai oikeastaan vaan jättänyt nyt jo tarpeeksi tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin teen asioita, jotka huomenna hävettävät.
Sivusta. Tuli mieleeni että voi joutua häpeämään vaikkei tiedä miksi. Elämä on ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti, rupean välttelemään tätä ketjua niin paljon kun pystyn. En vaan jaksa enää. En mitään. Sä tulet mun luo omasta tahdostasi jos tulet, mä en voi asialle mitään, se on aika lailla todistettu. Hajoan joka tapauksessa, niin ihan sama millä tavalla.
Tämä sopii, jos olet poistanut kaikki asettamasi betoniporsaat ja kaatanut muurit väliltämme niin, että näen sen itsekin.
Älä etsi sitä, joka saa perhoset vatsaan, etsi se, jonka vierellä tunnet rauhaa ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä etsi sitä, joka saa perhoset vatsaan, etsi se, jonka vierellä tunnet rauhaa ja turvaa.
Voi saada molemmat ja paljon muuta samassa paketissa.
Vituttaa niin rankasti, että tekee mieli vain ryypätä. Eniten oma tyhmyys, omat väärät valinnat, oma typerä luottamus vääriin ihmisiin.
Hyvää yötä, nuku uniin kauneimpiin, ikävöity kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä pitää olla toisen laittamista etusijalle myös.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa niin rankasti, että tekee mieli vain ryypätä. Eniten oma tyhmyys, omat väärät valinnat, oma typerä luottamus vääriin ihmisiin.
Minäkin ryyppään tänään ja yksin ryyppään. Ja joskus parasta juuri yksin.
Oletko jo muuttunut kissaksi? Miau. Ilu.