Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18233)
Vierailija kirjoitti:
Oleto täällä?
Paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä, nyt, jostain on alotettava
Aika käskevä tyyli.
Kannustava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista että miehet joita nykyisin tapaan ovat nössöjä. Puuttuu luontainen testosteroni, seisokki ja mielipiteet.
Se on kuulemma naisten syytä. Oon palstalta oppinut.
No en usko. Tuollaiset muka kiltit miehet ovat pahinta nössöyttä ei niistä saa otetta ja oikeastaan ei edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt anteeksi.
Pyysin vaikka ei olisi tarvinnut. Minulta ei ole pyydetty anteeksi vaikka olisi enemmän kuin aiheellista.
Vierailija kirjoitti:
Lupaukset pitää pitää. Muuten joutuu nauttimaan epäluottamuksesta.
Monien mielestä lupaukset ovat tehty rikottaviksi. Näin minulle on röyhkeästi sanottu koko ikä joten olen sittemmin ottanut hieman oikeuksia joita ei kuitenkaan hyväksy kukaan muu kuin minä itse mutta sehän se tärkeintä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt anteeksi.
Pyysin vaikka ei olisi tarvinnut. Minulta ei ole pyydetty anteeksi vaikka olisi enemmän kuin aiheellista.
Mä pyydän teiltä molemmilta anteeksi. No niin, voitte jatkaa matkaanne.
Aina kun mä kirjoitan aihe vapaalle nousuhiprakassa mielipiteitäni kaikesta niin saan paljon peukkuja.
Kiitos silti ja juuri siksi! Puhuinhan juuri sitä mitä halusin rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana openi, sinä 52 v, 190 cm komistus! Ajattelen sinua tälläkin hetkellä. T. N22
T. 52-vuotias ope joka kirjoittaa itselle
tai opefantasia
Viimeksi oli N23😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista että miehet joita nykyisin tapaan ovat nössöjä. Puuttuu luontainen testosteroni, seisokki ja mielipiteet.
Se on kuulemma naisten syytä. Oon palstalta oppinut.
No en usko. Tuollaiset muka kiltit miehet ovat pahinta nössöyttä ei niistä saa otetta ja oikeastaan ei edes kiinnosta.
Joo joo, sanoo naistyyppi joka hakeutuu renttujen seuraan ja seuraavana päivänä itkee nettipalstoilla kuinka onkaan kuspiä ja sano rumasti. Niin nähty!
Huolimatta kaikesta, haluaisin soittaa, koska on ikävä 🏼
Vierailija kirjoitti:
No, soita.
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt anteeksi.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt anteeksi.
Et antanut siihen mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisitpa!
Sellainen olo että tämä oli täysin turhaa kun näyttelin orgasmin vain että hän olisi tyytyväinen.
Oikeata seksiä ei ollut lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaukset pitää pitää. Muuten joutuu nauttimaan epäluottamuksesta.
Monien mielestä lupaukset ovat tehty rikottaviksi. Näin minulle on röyhkeästi sanottu koko ikä joten olen sittemmin ottanut hieman oikeuksia joita ei kuitenkaan hyväksy kukaan muu kuin minä itse mutta sehän se tärkeintä onkin.
Mun mielestä lupaukset pitää toteutua. Niin rakennetaan luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että soittaisit.
Ei sillä ole harhat, on minun x ukko.
Minä kävin ja oli ihan mukavaa mutta olihan se taas lähdettävä. Nyt ei ole siellä enää kotipaikkaakaan joten ei tarvitse palata koskaan. Sivusta aiheeseen.