Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18389)
Vierailija kirjoitti:
Älä etsi sitä, joka saa perhoset vatsaan, etsi se, jonka vierellä tunnet rauhaa ja turvaa.
Älä myöskään lähde vilkuilemaan sivuillesi, kun sinulla on jo vierelläsi tuollainen ihminen. Säästät muut suruilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti, rupean välttelemään tätä ketjua niin paljon kun pystyn. En vaan jaksa enää. En mitään. Sä tulet mun luo omasta tahdostasi jos tulet, mä en voi asialle mitään, se on aika lailla todistettu. Hajoan joka tapauksessa, niin ihan sama millä tavalla.
Tämä sopii, jos olet poistanut kaikki asettamasi betoniporsaat ja kaatanut muurit väliltämme niin, että näen sen itsekin.
Ei siinä ole mitään muuta kuin mielikuvituspossuja ja -muureja. Ollaan nyt rehellisiä. Mä en ole mitään aitoja rakentanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa niin rankasti, että tekee mieli vain ryypätä. Eniten oma tyhmyys, omat väärät valinnat, oma typerä luottamus vääriin ihmisiin.
Minäkin ryyppään tänään ja yksin ryyppään. Ja joskus parasta juuri yksin.
In Finland we have this called kalsarikanni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sano hieman liian rohkea tunniste niin että huomenna hävettää
Hyvin harvoin teen asioita, jotka huomenna hävettävät.
Sivusta. Tuli mieleeni että voi joutua häpeämään vaikkei tiedä miksi. Elämä on ihmeellinen.
Toiset häpeävät helpommin. Itse en ole häpeämätön, joka tekee, mitä sattuu, mutta en myöskään jaksa, osaa enkä halua hävetä asioita, joita monet häpeävät, esim. harmittomia kommelluksia, jotka voi ottaa huumorilla. Elämä on liian lyhyt muistella ikivanhoja nolouksia ja hävetä niitä, vaikka kukaan muu ei edes muista niitä.
En tarkoittanut sitä vaan yksinkertaisesti hävettää eikä ymmärrä syytä itsekään. Toki joskus saattaa hävettää jotkin tehdyt jutut mutta onhan sekin ihan normaalia, kannattaa ottaa elämässä sopivan rennosti. Ei se häpeäminen kuolemaksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti, rupean välttelemään tätä ketjua niin paljon kun pystyn. En vaan jaksa enää. En mitään. Sä tulet mun luo omasta tahdostasi jos tulet, mä en voi asialle mitään, se on aika lailla todistettu. Hajoan joka tapauksessa, niin ihan sama millä tavalla.
Eikös kiinnostunut ihminen hakeudukkin aina omasta tahdosta luo. Harvoin välttelee.
Joo, sen voi sanoa ihan suoraan myös ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menit liian nopeasti ohi😉
Mä en mene koskaan nopeasti kaivattuni ohi. Ellei ole todellinen kiire😂
Mä olen syyllistynyt siihen, että menen liian nopeasti hänen ohitsensa (koska jännittää). Oikeasti haluaisin vain pysähtyä ja hypätä hänen kaulaansa. Jälkeen mietin miksi kiisin kuin maantiekiitäjä vaikka pitäisi hidastaa hänen kohdallaan.
-sivusta
Seuraavalla kerralla sitten pysähdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kiinnostunut ihminen hakeudukkin aina omasta tahdosta luo. Harvoin välttelee.
Joo, sen voi sanoa ihan suoraan myös ettei kiinnosta.
Varmasti sanookin
Vierailija kirjoitti:
Ylimietin taas asioita.
Mitä nyt?
En ole osallistunut noihin edellissivujen draamoihin. Nn 💚
Saispa sitä kirsikoiden nektaaria jo jälkkäriksi. Inhottaa kattoo kirsikoiden syöntiä netistä, kun ite ei pääse osallistumaan :(
Läskit älkää lähestykö. Ketään. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat ettet saa minkäänlaista arvostusta ja kohtaat vain pelkkää vastarintaa, alennu tietoisesti ja ole se viisaampi. Tämä aika elämässä on julmaakin julmempaa aikaa. Suojele itseäsi fiksusti, minä tuen sinua ajatuksissani.
En alennu. Poistun.
Ei multa. E
Vierailija kirjoitti:
Topakka muru 😘
😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat ettet saa minkäänlaista arvostusta ja kohtaat vain pelkkää vastarintaa, alennu tietoisesti ja ole se viisaampi. Tämä aika elämässä on julmaakin julmempaa aikaa. Suojele itseäsi fiksusti, minä tuen sinua ajatuksissani.
En alennu. Poistun.
Ei multa. E
Multa on. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sano hieman liian rohkea tunniste niin että huomenna hävettää
Hyvin harvoin teen asioita, jotka huomenna hävettävät.
Sivusta. Tuli mieleeni että voi joutua häpeämään vaikkei tiedä miksi. Elämä on ihmeellinen.
Toiset häpeävät helpommin. Itse en ole häpeämätön, joka tekee, mitä sattuu, mutta en myöskään jaksa, osaa enkä halua hävetä asioita, joita monet häpeävät, esim. harmittomia kommelluksia, jotka voi ottaa huumorilla. Elämä on liian lyhyt muistella ikivanhoja nolouksia ja hävetä niitä, vaikka kukaan muu ei edes muista niitä.
En tarkoittanut sitä vaan yksinkertaisesti hävettää eikä ymmärrä syytä itsekään. Toki joskus saattaa hävettää jotkin tehdyt jutut mutta onhan sekin ihan normaalia, kannattaa ottaa elämässä sopivan rennosti. Ei se häpeäminen kuolemaksi ole.
Jos on noin, suosittelen tutkimaan oman mielen koukeroita ammattilaisen kanssa. Asialle voi löytyä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa niin rankasti, että tekee mieli vain ryypätä. Eniten oma tyhmyys, omat väärät valinnat, oma typerä luottamus vääriin ihmisiin.
Niin suurta ongelmaa ei olekaan, etteikö sitä saisi viinan avulla vielä suuremmaksi..
Hyvää yötä sinulle 🤍 t. 🐣