Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18400)
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän jännittää mikä ois lopputulema jos nähtäis, mut haluan silti
Sama, siis jos nähtäis ilman sivullisten katseita.
Vierailija kirjoitti:
Missä mies olit tänään?
Leikkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menis pupusteluksi. En kyselisi suostumuksia.
Ei E. Mä en ole kirjoittanut
toisellakaan sivulla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If it's meant to be, it will be.
If people want it to be, it will be
Näin se menee. Ketjulaiset tuli tänään työskennellessä mieleeni, ja se mieleen tullut asia oli vaan se, että ihan totaalista ajan tuhlaamista.
Minä kävin täällä vuooooooosia säännöllisesti ollen ketjukoukussa ja kaivaten, ja nyt jälkikäteen ajateltuna siinä ei ollut edes yhtään mitään mitä olisin oppinut siitä tai MITÄÄN :D
Elämä joskus opettaa jotain, mutta kun ei ketjussa kökkiminen ja turhan kaipailu ole elämää, niin eihän se mitään opetakaan. Turhaakin turhempaa turhuutta vain. Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten joudut raastupaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten joudut raastupaan. Sivu
Ei joutuis, -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If it's meant to be, it will be.
If people want it to be, it will be
Näin se menee. Ketjulaiset tuli tänään työskennellessä mieleeni, ja se mieleen tullut asia oli vaan se, että ihan totaalista ajan tuhlaamista.
Minä kävin täällä vuooooooosia säännöllisesti ollen ketjukoukussa ja kaivaten, ja nyt jälkikäteen ajateltuna siinä ei ollut edes yhtään mitään mitä olisin oppinut siitä tai MITÄÄN :D
Elämä joskus opettaa jotain, mutta kun ei ketjussa kökkiminen ja turhan kaipailu ole elämää, niin eihän se mitään opetakaan. Turhaakin turhempaa turhuutta vain. Tsemppiä kaikille!
Ei mun. x
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla kykenemätön tekemään tän eteen mitään
Minä en, vaikka viesti tuntuu olevan tosi vaikea juttu, ainakin vielä. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko liittonne sosiaalisesti hyväksyttyä?
Vaikka tulenkin konservatiivisesta avioliittokulttuurista, muinaisessa kulttuurissamme miehellä oli itse asiassa mahdollista olla useita naisia samaan aikaan. Yritin salaa löytää muita naisia vaimoni lisäksi, mutta vaimoni ei halunnut sellaista suhdetta, eikä kukaan muu nainen ollut halukas ylläpitämään sellaista suhdetta kanssani. Seurauksena oli pian, että olin ilman naisia. Mielestäni yhteiskunta ei hyväksy ajatuksiani.
-Paroni Ben Ahmd
Miten niin muinaisessa? Menet vaan paikalliseen moskeijaan. Kyllä sieltä imaami löytyy joka vihkii Jumalan edessä miehelle lisää vaimoja aina neljään asti. Suomen vääräuskoista lakiahan siihen ei tarvitse sekoittaa kun avioliitto on validi ilman sitäkin. En mee tuota systeemiä kyseenalaistamaan. Lienee jotain poikkeustapauksen poikkeustapauksia joissa sille on paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla kykenemätön tekemään tän eteen mitään
Minä en, vaikka viesti tuntuu olevan tosi vaikea juttu, ainakin vielä. sivu
No hyvä, mulla on vaan kamala kaipuu koko ajan mut pelottaa miten kaikki kääntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko liittonne sosiaalisesti hyväksyttyä?
Halusin kerran olla tuon miehen pitkäaikainen rakastajatar, mutta he eivät olleet kiinnostuneita ehdotuksestani, vaikka taistelin edelleen paikasta, koska mulla oli jo heidän lapsensa.
L.L.
Lumi Lehtinen?
Yhtäkään näin syvää ja kaunista tunnetta ei voi jättää kokematta yhdessä. Se kaduttaisi lopun elämän. Älä siis murehdi. naiselle
Vierailija kirjoitti:
yhteystietoja ei ole
Eipä ole, olisin ne kyllä antanut jo parikin kertaa, tänäänkin jopa.
Vierailija kirjoitti:
Missä mies olit tänään?
Samaa voisin kysyä myös, mutta asiahan ei minulle tietysti kuulu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
yhteystietoja ei ole
Eikä kaivattu niitä haluakaan. Antaa olla sitten.
Annetaan nyt kuumentua kunnolla.
Ahoy Soldier! 🌞
Who dis? 🥳
- El Hubb@