Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18400)
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat ettet saa minkäänlaista arvostusta ja kohtaat vain pelkkää vastarintaa, alennu tietoisesti ja ole se viisaampi. Tämä aika elämässä on julmaakin julmempaa aikaa. Suojele itseäsi fiksusti, minä tuen sinua ajatuksissani.
Kaipauspalsta on ihan väärä paikka näille pohdinnoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat ettet saa minkäänlaista arvostusta ja kohtaat vain pelkkää vastarintaa, alennu tietoisesti ja ole se viisaampi. Tämä aika elämässä on julmaakin julmempaa aikaa. Suojele itseäsi fiksusti, minä tuen sinua ajatuksissani.
Kaipauspalsta on ihan väärä paikka näille pohdinnoille!
No tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä täällä rakentaa, sen todellisuudessa hajottaa.
Pikemminkin minkä todellisuudessa rakentaa, sen täällä hajottaa.
Sulla varmaan niin, mulla toisin päin. Jos ajattelen kaivatun kirjoittavan täällä yhteisistä unelmista, todellisuudessa hän rakentaa yhteisiä asioita ihan toisen kanssa. Joko hän puhuu palturia mulle tai sitten kaikki on harhaa.
Juu, mulla niin päin että irl menee hyvin ja täällä tuntuu olevan paljon negaa mikä alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
En alennu. Poistun.
Tässä on jo saatettu itsemme niin syvään sotkuun jo että sotkijoita voi tulla vasemmalta ja oikealta. Ainoa ratkaisu on ymmärtää millaisia ne tunteet on aina olleet, sellaisia ne on huomennakin. Kaikki muu on kyseenalaista.
Vain haaveita, joiden ei ole tarkoituskaan realisoitua todellisuudessa. Oikeasti ne eivät ole edes haaveita vaan fantasiaa. Haave on jotakin, jota kohti mennään, fantasia vain haaveilua haaveilun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo saatettu itsemme niin syvään sotkuun jo että sotkijoita voi tulla vasemmalta ja oikealta. Ainoa ratkaisu on ymmärtää millaisia ne tunteet on aina olleet, sellaisia ne on huomennakin. Kaikki muu on kyseenalaista.
Mitä väliä on tunteilla, jotka eivät näy eivätkä kuulu missään? Mitä iloa on välittämisestä, josta ei saa koskaan tietää?
Täytyy vain uskotella, että on tosissaan, että haaveilukaveri pysyy messissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on tunteilla, jotka eivät näy eivätkä kuulu missään? Mitä iloa on välittämisestä, josta ei saa koskaan tietää?
Älä multa kysy. En ajattele noin ja haluaisin näyttää välittämiseni.
Odotat, että tulen sinne kuin henkilökohtainen hovinarrisi.
Vierailija kirjoitti:
Odotat, että tulen sinne kuin henkilökohtainen hovinarrisi.
En suinkaan. Odotan kylmää vettä niskaan, kuten tähänkin asti.
Meistä vois tulla New York times best seller.
No ei sentään. Ei ole tarpeeksi tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta varmaan, mutta et ottanut huomioon, että tähän kuuluu toinenkin. Mihin vain koskee, asia menee takuuvarmasti päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon avointa kommunikaatiota kaivatultani. Irl.
En ole taikalamppu, mutta 👀 jätänpä sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta varmaan, mutta et ottanut huomioon, että tähän kuuluu toinenkin. Mihin vain koskee, asia menee takuuvarmasti päin helvettiä.
Eihän tässä mitään tapahdu.
Sehän on selvä mutta ole vahva ja luota prosessiin.