Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18403)
Minkä täällä rakentaa, sen todellisuudessa hajottaa.
Vierailija kirjoitti:
Avoin kommunikaatio auttaisi välttämään sotkuja.
Entä jos toinen torppaa yritykset kommunikoida?
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin minkä todellisuudessa rakentaa, sen täällä hajottaa.
Vierailija kirjoitti:
Avoin kommunikaatio auttaisi välttämään sotkuja.
Jälkiviisaus on viisauden lajeista jaloin. Siitä kätevä, että kun tilanteet muuttuvat, voi katsoa asioita eri perspektiivistä. Sopii hyvin esim. Venäjä-suhteisiin. Jos ei ole lineaarisuutta, huomaakin rakentaneensa siltaa, jonka toinen osapuoli on yöllä räjäyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan työstäsi hänen vuokseen?
Mikä kysymys tämmöinen edes on? En todellakaan työstäni luopuisi kenenkään takia. Kuka edes vaatisi tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitään orastavaa ei edes ollut kun mitään yhteyttä ei ole.
Siinähän se totuus, vaikka kirveleekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on sotkenut täällä orastavan ihmissuhteensa, tehdessään johtopäätöksiä jonkun randon kirjoituksista, jotka voisivat olla kaivatun kirjoittamia, mutta eivät ole.. Just saying.. Jäitä hattuun. Itselleni myös.
Moni. Mutta eiks tästä oo just se laulu että
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Anna av-palstan selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on kaukana kaikki muu
Ja kun päättyy ketjukaipuu
Kuka rinnallas ruikuttaa
Takaisin mennä saa
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa ei edes ole mitään joka tapauksessa.
Joskus avoin kommunikaatio johtaa siihen, että ihmiset leimaavat sinut hulluksi ja joudut ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus avoin kommunikaatio johtaa siihen, että ihmiset leimaavat sinut hulluksi ja joudut ongelmiin.
Tää kyllä. Oon pudottanut oman kommunikaation minimiin tuosta syystä.
Toivon avointa kommunikaatiota kaivatultani. Irl.
On tullut aika vetäytyä. 1. viestini kuukausia sitten oli: Olet antanut minulle tuulen siipien alle, kunpa voisin liitää sinne. Liitelinkin ja sain siipeeni. Säilytän nyt vain sydämessäni suloisena ja ikuisena salaisuutena sinut kaivattuni. Ehkä näemme joskus. nm
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika sanoa ääneen asia, jonka molemmat tiedämme?
Black lives matter?
Tavallaan olisi turvallista kirjoitella vaikka omalla etunimellä täällä (vaikka se saattaisi olla muuten ehkä vähän hankalaa ja vaivaannuttavaa), koska kukaan ei ainakaan voi lähettää hoitoon tämän kautta.
Jos pystyt, halaa itseäsi. Puhu itsellesi nätisti ja kannustavasti. Tee jotain, mistä sinulle tulee kiva olo ja hyvä mieli. Olet sen arvoinen. Ja paljon enemmänkin arvoinen. 🐣💕
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan olisi turvallista kirjoitella vaikka omalla etunimellä täällä (vaikka se saattaisi olla muuten ehkä vähän hankalaa ja vaivaannuttavaa), koska kukaan ei ainakaan voi lähettää hoitoon tämän kautta.
Voipas, jos itse sanot lääkärille, että tässä minä kirjoitan kaivatulle ja se vastaa mulle anonyymisti. Ja oikeassa elämässä välttelee.
On idea.