Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17247)
Sä voisit kuule soittaa vaikka jollekin meedioilta ja kysyä mikä tän meidän jutun tarkotus ja päämäärä on, saada homma vähän nopeammin ratkaistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Tämä. Ihastuin tällaiseen naiseen. Luulin että vihdoin. Elämäni ei palaa ennalleen.
Mistä tiedät että hän vain testasi viehätysvoimansa?
Entäpä, jos se nainen ei ollut edes yhtään varma viehätysvoimastaan ja ensin häkeltyi. Sivusta
Kyllä hän oli. Työkaverinsa ruokkivat vielä lisää kun näkivät miten ihastunut olin häneen.
Lmao nyt on kyllä niin paksut harhat, että huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko lopettaa. 🤦🏼
Mikä?
Antti jutut
Ei ole Antti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Tämä. Ihastuin tällaiseen naiseen. Luulin että vihdoin. Elämäni ei palaa ennalleen.
Mistä tiedät että hän vain testasi viehätysvoimansa?
Entäpä, jos se nainen ei ollut edes yhtään varma viehätysvoimastaan ja ensin häkeltyi. Sivusta
Kyllä hän oli. Työkaverinsa ruokkivat vielä lisää kun näkivät miten ihastunut olin häneen.
Ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää alkaa olla jo suorastaan nöyryyttävää..
Mikä?
Miten mua pidetään narun päässä mutta silti tarkasti etäällä
Tuttu tunne! Sivukokemus
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kokoajan. Vaikkei olla koskaan tavattu.
Koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit kuule soittaa vaikka jollekin meedioilta ja kysyä mikä tän meidän jutun tarkotus ja päämäärä on, saada homma vähän nopeammin ratkaistua
Joo olis kiva saada ulkopuolinen selitys. Oma selitys mulla on kyllä jo. Oonko oikeassa, ei varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko lopettaa. 🤦🏼
Mikä?
Antti jutut
Ei ollut multa tuo. Mut voin yrittää hillitä itseäni 😍😜 Hetken.
Oma selitys mulla on kyllä jo.
^kerro
Lopettakaa nyt se sotkeminen.
Jos oikeasti haluat tavata ja ehdotat täällä tapaamista, kuten kaksi kertaa olet randomisti ehdottanut, niin ehdota niin, että se ei ole pelkkä heitto. En lähde haahuilemaan mihinkään, jos ei kuulosta vilpittömältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat tavata ja ehdotat täällä tapaamista, kuten kaksi kertaa olet randomisti ehdottanut, niin ehdota niin, että se ei ole pelkkä heitto. En lähde haahuilemaan mihinkään, jos ei kuulosta vilpittömältä.
Jos joku haluaa tavata, eiköhän se ehdotus tule ihan henkilökohtaisesti, eikä jollain anonyymipalstalla :'D
Tuu tänään sinne, jossa kerran "mentiin naimisiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää alkaa olla jo suorastaan nöyryyttävää..
🔴
Ei mun.
Handutkaan: not.
Ehtoota tupaan.
[Saa liputtaa]. =_=
🔴 xXx
Triple x on ihan trademark suojattu uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä ihan täysillä käy, jos luulet, että joku on anonyymisti sopinut sun kanssa tapaamisesta täällä.
Ei maailma turhaan tuputa muka vääriä ihmisiä elämäämme. Eivät he ole mitään ohituskaistoja. Täällä on nyt olosuhteet kuolettavat ja niitä keinotekoisia ja myrkyllisiä rakenteita vastaan on taisteltava. Vaikeat olosuhteet yltävät myös ihmisten välisiin interaktioihin estäen ihan aitoja suhteita puhkeamasta sekä myöskin toimimasta jos pääsevät sinne asti.
Missä olet ja miten sinut voi löytää jos ei olla tavattu? En jaksa tätä hengellistä etäyhteyttä enää.