Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on selvä. Fantasioista ei ole pulaa tässä asetelma. Huh huh
Niitähän sinä tarvitset, et muuta.
Noh, mikset itse ota ja toimi, vai kaipaatko vain fantasioita?
Noh, hänen ei tarvitse kysyä, miksi en ota, koska hänellä on muisti.
Noh, tuskinpa hän täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Tämä. Ihastuin tällaiseen naiseen. Luulin että vihdoin. Elämäni ei palaa ennalleen.
Niin. Eikä näillä ole edes minkäänlaisia tunnontuskia siitä, että rikkovat.
Näitä viehätysvoimansa testailijoita on miehissä ja naisissa. Sitten yhtäkkiä selviääkin että ovat varattuja.
Kusipäitä
Juu siis tuntuu että aina se on just varattu joka testaa sitä viehätysvoimaansa eikä sinkku. Eikö heille nyt riitä todisteeksi viehätysvoimastaan se että ovat jonkun saaneet suhteeseen? Pitää vielä kiusata meitä sinkkujakin flirttailemalla meille.
Jos näin on, älä hyväksy flirttailua tai kiusoittelua. Niin yksinkertaista se on.
Eihän nämä sitä kerro että ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Tämä. Ihastuin tällaiseen naiseen. Luulin että vihdoin. Elämäni ei palaa ennalleen.
Näitä viehätysvoimansa testailijoita on miehissä ja naisissa. Sitten yhtäkkiä selviääkin että ovat varattuja.
Kusipäitä
Juu siis tuntuu että aina se on just varattu joka testaa sitä viehätysvoimaansa eikä sinkku. Eikö heille nyt riitä todisteeksi viehätysvoimastaan se että ovat jonkun saaneet suhteeseen? Pitää vielä kiusata meitä sinkkujakin flirttailemalla meille.
Jos näin on, älä hyväksy flirttailua tai kiusoittelua. Niin yksinkertaista se on.
Niinpä. Aina on mahdollista kääntää pää pois, tai kääntää selkä varatulle kun yrittää flirttailla. Tai selkeesti nostaa kulmiaan ja elekielellä sanoa että mitä hemmettiä, olet varattu! Sivusta
Aina ei tiedä toisen olevan varattu, eihän sellaiset ihmiset sitä mainosta, että ovat varattuja.
Naurahdin kun taas julistettiin Suomi maailman onnellisimmaksi maaksi.Muistin nimittäin, kun vuosia sitten toimittaja pysäytti minut kadulla, koska näytin niin onnelliselta.Olisi halunnut haastatella minua. Mutta mikä oli totuus? Olin vain kävelyllä ja ajattelin kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Tämmönenkin teoria ja joidenkin ihmisten afterlife/near-death-experience on, että saat nähdä ja kokea miltä kaikki tuntui toisen ihmisen perspektiivistä erittäin elävästi.
Tätä ennakoiden olenkin luonut sieluille kaikenlaista viihdettä itsekseni 🤣 sivusta
Tästä tuli mieleen, että noi NDE:t on kyllä erikoisia kokemuksia. Mulla oli vähän ajan sisään kaksi. Tosin siinä mielessä kevyitä että fyysisesti olin koko ajan elävien kirjoissa, mutta molemmista pelastuin yliluonnollisten syiden vuoksi. Toinen oli onnettomuustilanne ja toinen väkivalta. Meni elämä filminä silmissä siinä onnettomuushetkessäkin mutten herännyt tarpeeksi hyvin. Vasta se toinen tilanne muutti aivojakin ihan kunnolla. En oo sen jälkeen enää kokenut juuri pelkoa. Jopa tavalliset korkeenpaikankammot jne lieveni ja päässä soi ilmeisesti nykyään joku ikuinen Bon Jovin It's my life. Voin vaan kuvitella että miten ne vielä syvemmällä käydyt tilanteet muuttaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on selvä. Fantasioista ei ole pulaa tässä asetelma. Huh huh
Niitähän sinä tarvitset, et muuta.
Noh, mikset itse ota ja toimi, vai kaipaatko vain fantasioita?
Sivusta^
Vierailija kirjoitti:
Samaa saatanan lässytystä ja häiriköintiä päivästä toiseen. Sairaat mustasukkaiset haukat ja elämään kyllästyneet immet 👋
ja sama rölli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönenkin teoria ja joidenkin ihmisten afterlife/near-death-experience on, että saat nähdä ja kokea miltä kaikki tuntui toisen ihmisen perspektiivistä erittäin elävästi.
Tätä ennakoiden olenkin luonut sieluille kaikenlaista viihdettä itsekseni 🤣 sivusta
Tästä tuli mieleen, että noi NDE:t on kyllä erikoisia kokemuksia. Mulla oli vähän ajan sisään kaksi. Tosin siinä mielessä kevyitä että fyysisesti olin koko ajan elävien kirjoissa, mutta molemmista pelastuin yliluonnollisten syiden vuoksi. Toinen oli onnettomuustilanne ja toinen väkivalta. Meni elämä filminä silmissä siinä onnettomuushetkessäkin mutten herännyt tarpeeksi hyvin. Vasta se toinen tilanne muutti aivojakin ihan kunnolla. En oo sen jälkeen enää kokenut juuri pelkoa. Jopa tavalliset korkeenpaikankammot jne lieveni ja päässä soi ilmeisesti nykyään joku ikuinen Bon Jovin It's my life. Voin vaan kuvitella että miten ne vielä syvemmällä käydyt tilanteet muuttaa ihmistä.
Nämä ovat eri asioita kuin perinteinen kuolemanrajakokemus. Monet sekoittavat nämä asiat.
Osaatko kertoa syitä näille kokemuksillesi?
Vierailija kirjoitti:
Hypnoottisille siLmille mukavaa iltaa 😘
Minkä väriset ja millaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Mistä tiedät että hän vain testasi viehätysvoimansa?
Entäpä, jos se nainen ei ollut edes yhtään varma viehätysvoimastaan ja ensin häkeltyi. Sivusta
En osaa sanoa. Emme ole enää tekemisissä.
Tää alkaa olla jo suorastaan nöyryyttävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Juuri näin.
Koiranpentuilme, että pitikin se nähdä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat eri asioita kuin perinteinen kuolemanrajakokemus. Monet sekoittavat nämä asiat.
Tiedän on eri asia koska en ollut fyysisesti kuollut. Mutta se onkin skaala. Olin siellä kuoleman skaalan alkupäässä.
Kyllä niille varmasti syynsä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen meidät loistavana tiiminä 😍😜
Mielikuvitusmaailmassasi
No sitten siellä, mut näen koska teen parannusta asioista. Ei enää kertakäyttömiehiä ja jatkuvaa pois viskaamista 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän on eri asia koska en ollut fyysisesti kuollut. Mutta se onkin skaala. Olin siellä kuoleman skaalan alkupäässä.
Kyllä niille varmasti syynsä on.
Ei kuolemanrajakokemukseenkaan vaadita kliinistä kuolemaa. Kiinnosti vain tietää millainen merkitys näillä kokemuksillasi on ollut sinulle, vaikutti siltä että olet päässyt vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää alkaa olla jo suorastaan nöyryyttävää..
Mikä?
Noh, hänen ei tarvitse kysyä, miksi en ota, koska hänellä on muisti.