Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1817)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on vapaa tekemään, mitä haluaa, kun lapset ovat muuttaneet pois eikä ole talovelkoja niskassa. Vapaasti siinä missä on, omansa rinnalla.
Eikö kaikki ole vapaita tekemään mitä haluaa. Myös nuo talovelkaiset lopulta. Niinhän se on.
Juu, mut heidän pitää se päätös tehdä itse, sitä ei voi kukaan muu tehdä heidän puolesta. Oon miettinyt tosi paljon sitä, et en aio itseäni tyrkyttää. Jos nainen on samalla ajatuksella kuin minä, niin silloin sen huomaa. Nainenkin tekee alotteita yhteydenottoihin ja haluaa viettää mun kanssa aikaa. Mä en ole koko ajan kahden vaiheilla, niin siksi ansaitsen sellaisen, joka pistää mut ykköseksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Nuori naimaton nainen.
Niitä on Suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö siihen? Oltaisiin ystäviä jotka ymmärtävät kaiken toisistansa. Oltaisiin omillamme mutta nautittaisiin yhdessä? Rentoa eikä mitään tilivelvollisuutta mutta lojaalia kuitenkin. Koska inhimillisyys ja arvostus toista kohtaan.
Tämä kuulostaa kahden itsenäisen ihmisen aidolta rakkaudelta.
Sivusta naiselta
Kiitos. Sitä minäkin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori naimaton nainen.
Niitä on Suomi täynnä.
Tatuoituna ja lihavana. Ei ihme kun ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö siihen? Oltaisiin ystäviä jotka ymmärtävät kaiken toisistansa. Oltaisiin omillamme mutta nautittaisiin yhdessä? Rentoa eikä mitään tilivelvollisuutta mutta lojaalia kuitenkin. Koska inhimillisyys ja arvostus toista kohtaan.
Siis mitä? Sivu
Kaikki herkut sinkkuna.
Ei paljoa arvostusta tollasessa touhussa toista kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sivu
Kaikki herkut sinkkuna.
Outo kuvio, ja ihmeelliset määrittelyt. Voiko etukäteen edes määritellä millainen jokin suhde on? Meneekö nämä ihmisten toiveet johonkin muottiin jolla ne valaa toivomansa suhdemuodot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin terkut.
Pusu sulle kuka makasit joskus mun auton alla. Oot niiiin rakas mulle! 💛
👨🦽 eipä kestä
🤣 🤣 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori naimaton nainen.
Niitä on Suomi täynnä.
Se on se karsea leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? SivuTyhmä kysymys jollekin.Eihän tommosta voi kukaan luvata, että ymmärtääkö toisesta ihan kaiken😃
Ja miksi ei?
Erätauko. Voisit pistää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sivu
Kaikki herkut sinkkuna.
Outo kuvio, ja ihmeelliset määrittelyt. Voiko etukäteen edes määritellä millainen jokin suhde on? Meneekö nämä ihmisten toiveet johonkin muottiin jolla ne valaa toivomansa suhdemuodot?
Tämän voi ihan sopia ja silloin molemmat ymmärtävät koko kuvion. Ei salailua tarvita.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi selittää ne kaikki syyt täysin avoimesti.
Ei ole mitään syitä joita pitäisi selitellä. Pystyn rehellisyyteen kuitenkin.
Aina kaikelle on syynsä, jotka pitää tietää. Rehellisyys ei näy kuin todistamalla se sillä että uskaltaa sanoa epämiellyttävät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sivu
Kaikki herkut sinkkuna.
Tämän voi ihan sopia ja silloin molemmat ymmärtävät koko kuvion. Ei salailua tarvita.
Mutta ei suhde välttämättä menekään yksiin sen suunnitelman kanssa. Ei ihmiset ja suhteet ole mikään rasti ruutuun peli, jossa maksimoit joka kierroksella voitot.
Sulevin kanssa on jännitetty jääkiekkoa😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi samalla haluta ja ei haluta jotain, onkohan kenellekään tuttu pohdinta?
Saattaa ollakin. Mikset halua?
Se puoli etten halua ei johdu hänestä, vaan muista tekijöistä.Sitten kannattaa lopettaa haluaminen. Sillä selvä.
Hyvä neuvo.
Lopputulos selvillä.
Ei todellakaan kuulosta. Aito rakkaus ei ole erossa. Tuo on itsekkyyttä ja kermojen kuorimista, joka tuollaista ehdottaa todennäköisesti nussii kaikkea mikä liikkuu, salassa toiselta. Rakkaudella ei mitään tekemistä.
Eri