Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1817)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyin 20 vuotta liian myöhään kaivatun kannalta.
Niin. Ja vaikka oltaisiin saman ikäisiä, olemme lopulta niin erilaisia. Oikeastaan kyse on myös luokkaeroista. Ennen koskaan olisi pyörineet samojen asioiden äärellä, vaikka ikätovereita oltaisiin. Nn
Tuo ei ainakaan ollut minulta. En kirjoittele tänne enää. T. Se "20"v nuormpi. 😒
Mutta käyt täällä? Sivu
Nyt lähinnä tarkistamassa vaan mitä on kirjoiteltu, että pysyy mielenrauha ja voin tarvittaessa sanoa jotain jos joku sekoittuu minuksi.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö siihen? Oltaisiin ystäviä jotka ymmärtävät kaiken toisistansa. Oltaisiin omillamme mutta nautittaisiin yhdessä? Rentoa eikä mitään tilivelvollisuutta mutta lojaalia kuitenkin. Koska inhimillisyys ja arvostus toista kohtaan.
Sun pitäisi selittää ne kaikki syyt täysin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi samalla haluta ja ei haluta jotain, onkohan kenellekään tuttu pohdinta?
Saattaa ollakin. Mikset halua?
Se puoli etten halua ei johdu hänestä, vaan muista tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se elämä on. Aina kun kiinnostun jostakin miehestä, hän ei kiinnostu minusta riittävästi. Ne miehet jotka kiinnostuvat minusta, eivät sytytä minua vaikka olisivatkin mukavia ihmisiä. Kaikki on aina väärin. Olen mieluiten yksin jatkossa.
Onpa sulla surkea elämä.Onneksi musta on kiinnostunut sellainen mies, josta itsekin olen kiinnostunut😘
Mun kaivattu on vapaa tekemään, mitä haluaa, kun lapset ovat muuttaneet pois eikä ole talovelkoja niskassa. Vapaasti siinä missä on, omansa rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaanko? Eräälle ihmiselle.
Sitä haluisin enemmän kun mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö siihen? Oltaisiin ystäviä jotka ymmärtävät kaiken toisistansa. Oltaisiin omillamme mutta nautittaisiin yhdessä? Rentoa eikä mitään tilivelvollisuutta mutta lojaalia kuitenkin. Koska inhimillisyys ja arvostus toista kohtaan.
Tämä kuulostaa kahden itsenäisen ihmisen aidolta rakkaudelta.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja vaikka oltaisiin saman ikäisiä, olemme lopulta niin erilaisia. Oikeastaan kyse on myös luokkaeroista. Ennen koskaan olisi pyörineet samojen asioiden äärellä, vaikka ikätovereita oltaisiin. Nn
Tuo ei ainakaan ollut minulta. En kirjoittele tänne enää. T. Se "20"v nuormpi. 😒
Mutta käyt täällä? Sivu
Nyt lähinnä tarkistamassa vaan mitä on kirjoiteltu, että pysyy mielenrauha ja voin tarvittaessa sanoa jotain jos joku sekoittuu minuksi.
Oletko vähän harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi samalla haluta ja ei haluta jotain, onkohan kenellekään tuttu pohdinta?
Se puoli etten halua ei johdu hänestä, vaan muista tekijöistä.
Sitten kannattaa lopettaa haluaminen. Sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on vapaa tekemään, mitä haluaa, kun lapset ovat muuttaneet pois eikä ole talovelkoja niskassa. Vapaasti siinä missä on, omansa rinnalla.
Eikö kaikki ole vapaita tekemään mitä haluaa. Myös nuo talovelkaiset lopulta. Niinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki ole vapaita tekemään mitä haluaa. Myös nuo talovelkaiset lopulta. Niinhän se on.
No, ei, kun ihmiset ajattelevat myös muitakin kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Just sitä mä toivoisin.
n2n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käyt täällä? Sivu
Oletko vähän harhainen?
Olen. On ahdistuneisuutta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sivu
Tyhmä kysymys jollekin.Eihän tommosta voi kukaan luvata, että ymmärtääkö toisesta ihan kaiken😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puoli etten halua ei johdu hänestä, vaan muista tekijöistä.Sitten kannattaa lopettaa haluaminen. Sillä selvä.
Hyvä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatketaanko? Eräälle ihmiselle.
Sitä haluisin enemmän kun mitään muuta.
Taivaalta kuuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sivu
Kaikki herkut sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi selittää ne kaikki syyt täysin avoimesti.
Ei ole mitään syitä joita pitäisi selitellä. Pystyn rehellisyyteen kuitenkin.
Siis mitä? Sivu