Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16616)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ja toivoin että olisin herännyt sun vierestä 😢 Mutta sieltä herääkin ilmeisesti joku muu.
Valintoja. Olet rakas silti. Onnittelut merkkipäivän johdosta, ajattelen sua.
Olisin halunnut jotain puhdasta ja aitoa.
Vierailija kirjoitti:
On vaan huomattavasti enemmän nastaa kirjoitella tänne kuin ottaa suora yhteys. Olen kaltaisteni seurassa täällä.
Täällä et saa herkkuja, niskahierontaa tai orgasmia. Mulla on niitä jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
On vaan huomattavasti enemmän nastaa kirjoitella tänne kuin ottaa suora yhteys. Olen kaltaisteni seurassa täällä.
Varmasti, kun ei halua muuta kuin viihdykettä.
H (n) on säkenöivä, terävä ja suloinen. Ja jos hän tietäisi, että olen sanonut hänestä näin, hän käskisi minun hypätä järveen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei tarvitse oikeasti kohdata totuutta, vaan voi kuvitella ja pitää jännitystä yllä. Yhteydenotto olisi kuolinisku kaikille haaveille. Onnellinen harha voittaa kylmän todellisuuden.
Vastakohdat täydentää toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kissat kehrää oikeissa käsissä
Kissa valitsee aina itse kädet jotka sitä saa silittää.
Vierailija kirjoitti:
Haluat päästä musta eroon. Pääsit jo.
Ei pidä paikkaansa, rauhoitu. Tule takaisin, rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Haluat päästä musta eroon. Pääsit jo.
Sydän itki, kun piti luopua. Mutta sittemmin olen ollut tyytyväinen, ettei enää nähdä. En olisi halunnut kokea samaa sydämen jyskyttelyä joka kerta, kun sinut näin. Ei me kuuluta yhteen. Kuulun toiselle. Ja toiv. sinäkin jollekin. <3 silti
Vierailija kirjoitti:
Vastakohdat täydentää toisiaan.
Vatsakohdat osuu toisiinsa.
Kaivattu ravisteli mut hereille niin, että oon vieläkin henkisillä mustelmilla. Mutta onneksi ravisteli.
Vierailija kirjoitti:
Puoli valtakuntaa on turhaa. Prinsessan kättä kaipaan. Lohikäärmeen vaikka fileoin ja grillaan.
Prinsessasi taitaa olla jo nukkumassa, ellei sitten herne paina patjan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä et saa herkkuja, niskahierontaa tai orgasmia. Mulla on niitä jemmassa.
Jos nyt hetki reaalimaailmassa viivähdetään, en niitä sinulta halua, etkä sinä minulle niitä halua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä sen voin pestä ennen hommailua.
Vierailija kirjoitti:
Miulta saat molempia, siun pitäisi vain altistaa itteis ja joko ottaa yhteyttä tai vastata yhteyvenottoihini, edellyttäisi poistoin poistoa.
Paljon muutakin tarvitaan kuin niskahierontaa ja orkkuja. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei tarvitse oikeasti kohdata totuutta, vaan voi kuvitella ja pitää jännitystä yllä. Yhteydenotto olisi kuolinisku kaikille haaveille. Onnellinen harha voittaa kylmän todellisuuden.
Hän voisi kirjoittaa minulle näin.
Vierailija kirjoitti:
H (n) on säkenöivä, terävä ja suloinen. Ja jos hän tietäisi, että olen sanonut hänestä näin, hän käskisi minun hypätä järveen.
Kuulostaa hieman liiankin terävällä, jopa pisteliäälle.
Kissat kehrää oikeissa käsissä