Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (16616)

Vierailija
16541/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 1/4 tunnetaan vasta. ;)

Kuulostaa ikuisuusprojektilta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä.

Ei kannata väheksyä ikuisuusprojekteja 😗

Jatka ihmeessä. Minä hyppään kyydistä. 😥

Tuskin olet kaivattuni, hän on osoittanut kestävyyttä 😗

Vierailija
16542/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen periaatteen mies. Olen rehellinen ja avoin. Olen myös jääräpää. Kun kysyt suoraan, vastaan suoraan. Jos et kysy, en puhu mitään. Pidän asian tietonani, jos se ei sua kiinnosta. Lupaan sen minkä myös aion pitää. Jos uskallat kysyä ja jos pyydät, saat vastauksen joka on lopullinen, varma ja tosi. Olipa se mieleinen tai ei. Öitä!

"Olipa se mieleinen tai ei."

Ei pelkoa, en tule hakemaan sinulta uutta "ei kiitosta".

Miksi sua edes kiinnostaisi millään mittapuulla joku, joka on jo sanonut "kiitos ei"? Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16543/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy osata joustaa. Jos jumittaa periaatteisiinsa, se on merkki siitä, ettei aidosti halua eikä osaa neuvotella.

Vierailija
16544/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen periaatteen mies. Olen rehellinen ja avoin. Olen myös jääräpää. Kun kysyt suoraan, vastaan suoraan. Jos et kysy, en puhu mitään. Pidän asian tietonani, jos se ei sua kiinnosta. Lupaan sen minkä myös aion pitää. Jos uskallat kysyä ja jos pyydät, saat vastauksen joka on lopullinen, varma ja tosi. Olipa se mieleinen tai ei. Öitä!

Olen kaltaisesi nainen. Hyvää yötä. 

Vierailija
16545/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tekisit lauantai-iltana, jos saisit vapaat kädet?

Haistelisin kaivatun pimppiä

Vierailija
16546/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 1/4 tunnetaan vasta. ;)

Kuulostaa ikuisuusprojektilta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä.

Ei kannata väheksyä ikuisuusprojekteja 😗

Jatka ihmeessä. Minä hyppään kyydistä. 😥

Tuskin olet kaivattuni, hän on osoittanut kestävyyttä 😗

Et sinäkään jaksaisi minun sijassani. Et koskaan edes olisi suostunut asemaani, jossa minua pidät.

Vierailija
16547/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumissa olen ja itkettää. Mun on vaikea satuttaa toista ja joustan aina uudestaan ja uudestaan rajoistani. Sen olen silti päättänyt: muutos tulee todeksi. Vähä-vähältä olen seurannut omaa sisäistä ääntäni. 

Ajatteleletko, että sinä olet ainut, joka joustaa ja joustaa ja joustaa?

En tietenkään. Olen pyytänyt häneltä monin tavoin, että lopetetaan, mutta aina tulee lisää syyllistämistä ja takertumista. Olen lopettamassa meidät ja vastuu siitä on tietysti minun. 

Vierailija
16548/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, vastaappa mitä on meneillään? Missä mennään? Mikä tämä meidän juttu on?

Vastaan kun kysyt IRL. Lupaan ja vannon. Saat koko totuuden, halusit sen kuulla tai et.

Vierailija
16549/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy osata joustaa. Jos jumittaa periaatteisiinsa, se on merkki siitä, ettei aidosti halua eikä osaa neuvotella.

Taas sama jankkaus. Riippuu ihan periaatteesta, vai oletko sitä mieltä, että pitäisi jäädä hakattavaksi parisuhteessa, vaikka periaate on että mua ei lyödä kuin kerran.

Vierailija
16550/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskin olet kaivattuni, hän on osoittanut kestävyyttä 😗"

Ärsyttävä.  - kaukaa sivusta

Vierailija
16551/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pitää joustaa ja kenen pitäisi? Vaikea on elämää elää joustamatta, mutta sen pitää olla tasapainossa, eikä niin, että jotkut joustaa itsensä kuiviin. Sitä varmaan se joku tarkoitti, joka asiasta jotenkin kirjoitti. 

Vierailija
16552/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sama jankkaus. Riippuu ihan periaatteesta, vai oletko sitä mieltä, että pitäisi jäädä hakattavaksi parisuhteessa, vaikka periaate on että mua ei lyödä kuin kerran.

Ei sulle, joten älä takerru.

Vierailija
16553/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Olisi ihanaa touhuta kanssasi kaikkea kivaa. Niinku käytäisiin lenkillä tai tehtäisiin hyvää ruokaa. 🥰 Suukottelisin ja halittelisin sinut ihan puhki jos olisit tässä. 😍

Mun iho on voinut paremmin ja olo ei ole enään uupunut kun en ole syönyt nikkeli pitoisia ruokia. 😁 Mitäköhän tuumaisit millaisia mun teininä tehdyt hatkareissut olivat. Mä oon nukkunut tuntemattomien ihmisten luona. Oon hengailut alamaailma ihmisten kanssa. 😬

-M.K.K

Vierailija
16554/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaltaisesi nainen. Hyvää yötä. 

Kaltaisemme pitää törmäyttää hiukkaskiihdyttimellä. Se avaa uuden maailmankaikkeuden. Muuten ei tapahdu mitään, edes väljää ja laimeaa. Musta ja valkoinen, joko tai. Kaikki tai ei mitään. Paras ja turha. Näill mennään.

Vierailija
16555/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sinäkään jaksaisi minun sijassani. Et koskaan edes olisi suostunut asemaani, jossa minua pidät."

Niin tämä.

Vierailija
16556/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sopisi ollenkaan toisillemme, mutta kauheasti sinussa jokin silti viehättää senkin kissa.

Vierailija
16557/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa vie miehen kielen aina kun kysyy johonkin vastausta.

Vierailija
16558/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan huomattavasti enemmän nastaa kirjoitella tänne kuin ottaa suora yhteys. Olen kaltaisteni seurassa täällä.

Vierailija
16559/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli valtakuntaa on turhaa. Prinsessan kättä kaipaan. Lohikäärmeen vaikka fileoin ja grillaan.

Vierailija
16560/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat päästä musta eroon. Pääsit jo.