Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16616)
Vierailija kirjoitti:
Onko valtakunnassa kaikki hyvin?
Nukuin univelan pois, aamulla siirryn viikoksi itäkoilliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H (n) on säkenöivä, terävä ja suloinen. Ja jos hän tietäisi, että olen sanonut hänestä näin, hän käskisi minun hypätä järveen.
Kuulostaa hieman liiankin terävällä, jopa pisteliäälle.
Hän osaa sanoa takaisin, mutta on oikeasti lempeä nainen. Hän vaan ei ole mikään lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia sankareita. On käsittämätöntä, että kuraoja voittaa oikeaan yhteyden. Totta vie tarpeet voivat olla erilaisia
Sinua ei täällä kukaan estä asioitasi selvittämästä. Ole hyvä ja toimi, ei tarvitse täällä ruikuttaa.
Nimenomaan estää.
Ei estä. Sinulla on mahdollisuus toimia irl. Jos ei ole, sinulla on jo vastaus, miköli hän on mahdollisuuden vienyt.
Tääl ois yks uitettu koira ja vähän sydänsäröllä💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut?
Joo meen hänen kotiovelle ja kysyn aletaanks olee! :) no ennnnn
Tämä klassikko toimii varmasti talossa, puutarhassa ja vaikka töissä
Roosaa minä kaipaan. Maailmankaikkeuden Itsetietoisinta 🦔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen periaatteen mies. Olen rehellinen ja avoin. Olen myös jääräpää. Kun kysyt suoraan, vastaan suoraan. Jos et kysy, en puhu mitään. Pidän asian tietonani, jos se ei sua kiinnosta. Lupaan sen minkä myös aion pitää. Jos uskallat kysyä ja jos pyydät, saat vastauksen joka on lopullinen, varma ja tosi. Olipa se mieleinen tai ei. Öitä!
Olen kaltaisesi nainen. Hyvää yötä.
Hauskaa ja ehkä harhaa vain, että ap voisi kuulostaa kaivatultani.. Ja sitten joku periaatteen nainen vastailee hänelle.. 😄 Ja satunpas itsekin seisomaan periaatteideni takana. Sitä päivää saa odottaa, että alkaisin kerjäämään jotain vastauksia tai mitään muutakaan yhdeltäkään mieheltä. 😘
Iltaa rakas, toivottavasti siulla ollut kiva päivä, omain ok. Lyhyt lenkki, valmistautumista. Naiselle loun.
Vierailija kirjoitti:
Onko valtakunnassa kaikki hyvin?
Jotain puuttuu. Mistähän sen saisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia sankareita. On käsittämätöntä, että kuraoja voittaa oikeaan yhteyden. Totta vie tarpeet voivat olla erilaisia
Sinua ei täällä kukaan estä asioitasi selvittämästä. Ole hyvä ja toimi, ei tarvitse täällä ruikuttaa.
Nimenomaan estää.
Estossa 🤦🏻
Valtakunnassa kaikki hyvin.